Three dollar bill / Significant Other hoef je maar te hebbenquote:Op zondag 15 maart 2009 03:05 schreef dawg het volgende:
Uiteraard heb ik ook 3 cd's van Limp Bizkit. Dan heb ik nu 8 cd's van de 450 opgenoemd. What's next?
Significant Other, Chocolate Starfish, en die groene. Geen idee hoe die heet.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Three dollar bill / Significant Other hoef je maar te hebben
Moooooooooooooooi!! Bonuspunt van mij erbij Die tellen dubbel omdat ze van mij komenquote:
Jij begrijpt het. heksje.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Moooooooooooooooi!! Bonuspunt van mij erbij Die tellen dubbel omdat ze van mij komen![]()
Zolang hij maar niet denkt dat hij jouw bonuspunten ook bij mij kan inwisselenquote:Op zondag 15 maart 2009 03:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Moooooooooooooooi!! Bonuspunt van mij erbij Die tellen dubbel omdat ze van mij komen![]()
Tuurlijk wel. Dat regelen wij onderling dan wel weerquote:Op zondag 15 maart 2009 03:10 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet denkt dat hij jouw bonuspunten ook bij mij kan inwisselen
Goed nummer inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:09 schreef heksehiel het volgende:
Hoeveel heb ik er bij jou? Dan ruil ik die inquote:Op zondag 15 maart 2009 03:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat regelen wij onderling dan wel weer
Tuurlijk nietquote:Op zondag 15 maart 2009 03:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat regelen wij onderling dan wel weer
Dealquote:Op zondag 15 maart 2009 03:13 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Tuurlijk nietMijn bonuspunten zijn bijzonder exclusief.
Als jij jouw bonuspunten niet met die van mij laat uitwisselen krijg jij er van mij 2
Krijg gewoon zin om te dansen als ik dit nummer luister, maar dat is zo lastig typenquote:Op zondag 15 maart 2009 03:15 schreef heksehiel het volgende:
Ik gooi er lekker wat anders in:
Vanaf 2.20![]()
![]()
![]()
Tijd voor een raadspelletjequote:Op zondag 15 maart 2009 03:17 schreef S95Sedan het volgende:
Weetje wat pas ittitant is, een videoclip in je hoofd hebben maar niet weten welke band het is
Dat heb ik nou nooit, want ik kijk geen clips. Te onrustig voor. Muziek moet je luisteren, niet kijken.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:17 schreef S95Sedan het volgende:
Weetje wat pas ittitant is, een videoclip in je hoofd hebben maar niet weten welke band het is
Ook heel irritant is als je het woord irritant niet kunt typenquote:Op zondag 15 maart 2009 03:17 schreef S95Sedan het volgende:
Ook halloquote:Op zondag 15 maart 2009 03:19 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Ook heel irritant is als je het woord irritant niet kunt typen
Iets te trancy naar mijn smaak. Die breaks = stilstaan op de dansvloerquote:Op zondag 15 maart 2009 03:15 schreef heksehiel het volgende:
Ik gooi er lekker wat anders in:
Vanaf 2.20![]()
![]()
![]()
Pardon, ik zal voortaan drie-dubbel checken of ik elk woordje goed heb ingetypt.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:19 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Ook heel irritant is als je het woord irritant niet kunt typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |