abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2009 @ 21:02:59 #61
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_67082476
Ik zou inderdaad niet op teveel rekenen. Maar goed, dat kan je verwachten als je 15 bent he.

Wacht maar tot je studentenwerk kan doen.
  zondag 15 maart 2009 @ 22:30:24 #62
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_67085931
heel mooi voor je
Was je erbij?
pi_67087417
Beide gedaan,
krantenlopen is echt een hondenbaan. Doe het niet en al zeker niet de ochtendkrant.

Zit niet in over de centen, werken bij de supermarkt is gewoon veel leuker om te doen. Je leert er mensen kennen. Meestal een leuke club van rond je leeftijd. (tenzij je naar de AH gaat)
Supermarkt is beter voor je sociale contakten. Met een groep zaterdagavond stappen en noem maar op.
Krantenlopen doe je in je remi en als je een keer iets vergeet krijg je gezeik.
Loon van supermarkt weet ik zo niet, maar dat gaat wel ieder jaar omhoog terwijl een krantenwijk altijd gelijk blijft) Werk is een supermarkt is ook wat lichter.

krantelopen (ochtendkrant) was toen ik het deed 3 cent per krant. en op zaterdag wat meer omdat hij dan vaak dikker is (extra bijlage)
Ik had op het laatst 2 wijken en kon er daarom op zaterdag om 4:30 uit. Snap niet hoe ik het heb vol gehouden, maar kon wel een nieuwe brommer kopen op het laatst
pi_67099326
Vakkenvullen, wie heeft dat niet gedaan. Ik i.i.g wel vroegah. Volgens mij kun je tegenwoordig ook in het westland gaan werken en daar je centjes verdienen. Ik heb gehoord dat het mischien iets zwaarder werk is,maar wel beter betaalt dan werken in een Super. Iemand?
75 topics = FIN
pi_67099895
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:02 schreef Banzaiaap het volgende:
Ik zou inderdaad niet op teveel rekenen. Maar goed, dat kan je verwachten als je 15 bent he.

Wacht maar tot je studentenwerk kan doen.
Zoveel verdient dat toch ook niet?
Het is wel zo dat men daar niet aan een jeugdloon doet, dus iedereen krijgt 8 - 12 euro per uur, of je nu 16 of 23 bent. Voor 16 jarigen dus zeer veel, voor 23 jarigen vrij weinig.
Ik (23) verdien in de supermarkt meer. Alleen is het werk vrij saai.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 23:09:02 #66
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67154764
5 gulden per uur.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:38:15 #67
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_67219772
Ben begonnen met een folderwijk lopen,betaalde niet echt veel,maarja het was geld,verdeinde er zo'n 65 gulden per week mee.
Tegenwoordig haal ik na aftrek van belastingen en dergelijke zo'n ¤38,- per uur binnen.Netto wel te verstaan.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')