Ik denk dat het gewoon een onderdeel van de ovens is, je ziet witte rook dus gewoon afgekoeld staal ofzo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef FireSea het volgende:
Wat ik me wel afvraag... (dat dat nog niet eerder is gevraagd, is het niemand opgevallen ofzo?)
...is: als je de trailer van volgende week bekijkt, zie je die maffia-gasten op Josje af lopen (althans die indruk wordt gewekt). Maar WAT staat daar in dat shot op de achtergrond nou weer in de fik? Gaat er nog iemand aan?
Ehm, het zijn wel dezelfde makers als van seizoen 1 hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef FireSea het volgende:
Dat Ferdi nog in leven zou kunnen zijn, kun je maar beter uit je hoofd zetten. Dat zou het meest ongeloofwaardige zijn dat ze in een tv-serie als deze zouden kunnen doen, nu nog in aflevering 9.
Niet helemaal waarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:01 schreef booo het volgende:
[..]
Ehm, het zijn wel dezelfde makers als van seizoen 1 heDaar hebben ze het voor elkaar gekregen om in de laatste aflevering alles nog te verpesten..
quote:De Crew
De serie werd geïnitieerd door Robert Kievit, eindredacteur bij de VARA en geschreven door Frank Ketelaar. Seizoen 1 werd geregisseerd door Joram Lürsen en Arno Dierickx, de cameravoering was in handen van Remco Bakker en verantwoordelijk voor de ArtDirection was Harry Ammerlaan. De muziek werd gecomponeerd door Fons Merkies en de montage werd gedaan door Merel Notten en Stanley Kolk. Voor seizoen 2 was wederom de regie in handen van Joram Lürsen, ditmaal aangevuld door Boris Paval Conen en schrijver Frank Ketelaar.
Dat gedoe met die grond begrijp ik eigenlijk ook niet zo goed.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:52 schreef Ooster het volgende:
Waarom wil de maffia juist dat stukje grond?
Hier hebben we nog steeds geen antwoord op.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:52 schreef Ooster het volgende:
Oja, daar istie dan!quote:Op zondag 15 maart 2009 16:52 schreef Ties02 het volgende:
- Ik denk dat Tygo Gerbrandt iets te maken heeft met dat Coke-modellenwereldje, misschien wel de dealer? Sonja gaat er naar vragen stuit op hem en komt flink in de problemen waarschijnlijk, hij weet waarschijnlijk alles van de situatie Kim/Liesbeth en misschien wel Ferdi.
Ik snap Peer niet. Ik dacht dat hij de Aslans wilde helpen, maar tegelijk lijkt het alsof-ie nog steeds voor zichzelf bezig is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:17 schreef Ties02 het volgende:
Wat wil Peer nu proberen? Bij de man van de Ovens lukt het niet meer, maar wat kan hij met Rinus?? Hij heeft de grond toch niet meer..
De regie bepaalt het verhaal niet, dat doen producers en schrijvers, in dit geval voornamelijk Frank Ketelaar. Dus dat komt wel overeen.quote:
Dat snap ik ook niet, er moet iets met die grond zijn. Waarom wil Peer toch zoveel geld voor die grond? Wat heeft dat voor een nut als hij de Aslans wil helpen..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik snap Peer niet. Ik dacht dat hij de Aslans wilde helpen, maar tegelijk lijkt het alsof-ie nog steeds voor zichzelf bezig is.
Niet alleen Maffia maar ook Rinus en de Ovensquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:52 schreef Ooster het volgende:
Zo te zien is dat Marcels auto, dat zou betekenen dat Deniz meegaat wanneer men de inval doet. Daar kan natuurlijk wat misgaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Ties02 het volgende:
Aan hand van de preview denk ik trouwens dat Marcel(die we in de lange promo iemand zien neerschieten) die drugsdealende fotograaf neerschiet, na een zoekactie naar Sonja ofzo, het ziet er naar uit dat de politie ene inval gaat doen.
En waarom zien we Deniz hier achter een auto schuilen?
[ afbeelding ]
Jep je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:27 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zo te zien is dat Marcels auto, dat zou betekenen dat Deniz meegaat wanneer men de inval doet. Daar kan natuurlijk wat misgaan.
Waarom zou de volgende aflevering, "Graven maar" hetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 maart 2009 12:10 schreef booo het volgende:
Dadelijk liggen er allemaal lijken van de Turkse maffia in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |