ben je aan het rellen?quote:
Nee een beetje recalcitrant, en diverse mods c.q FA's zijn triggerhappy mbt topics en postings aanpassen c.q. verwijderenquote:
Die van mij staat uitquote:Op zondag 15 maart 2009 20:38 schreef ArTiC het volgende:
7 mensen op msn..allemaal afwezig...zet je msn dan gewoon uit
goed zoquote:
telefoon ook uit?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
ICQ staat ook uit, e-mail staat ook uit alleen FF is aan.
ramen en deuren gesloten?quote:
komt ws idd door te lang slapen en relatieve rust die je op zondag pakt. ik heb ook regelmatig koppijn enzo op zondag...alsof dan de stress ff wegvaltquote:Op zondag 15 maart 2009 21:08 schreef Levitation het volgende:
Prikkels.
Ik heb knallende koppijn, heb ik wel vaker op zondag, waarschijnlijk gewoon te lang geslapen. Alleen is het enige medicijn -heel ironisch- slapen.
Probeer mijn huiswerk te maken, maar huiswerk maken met hoofdpijn is niet echt een happy combi.
Ik heb geen zin in de komende 2 weken, veel te druk. Heb al wat dingen verplaatst c.q. afgezegd want ik moet "gas terug nemen".quote:Op zondag 15 maart 2009 21:24 schreef ArTiC het volgende:
ik heb een beetje een after weekend dipje
zo geen zin in komende week...veel te druk
25 mensen online, en met geen 1 zou ik nu een boeiend gesprek kunnen hebben. Het is eerder meer een verlengstuk van je GSM, maar dan via MSN.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:38 schreef ArTiC het volgende:
7 mensen op msn..allemaal afwezig...zet je msn dan gewoon uit
Je was van de trap gebutst?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
hoe gaat het met jouw been, JB?
De mijne is inmiddels donkerblauw
lekker is dat hequote:Op maandag 16 maart 2009 09:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je was van de trap gebutst?
Mijne is ehm, lichtblauw en geel, dus het gaat alweer de goede kant op
Het is wel echt vanaf mn knie tot bijna mn enkel
En Ado ging er bovenop zitten zaterdagnacht
De oplossing is aan de andere kant van bb gaan zittenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker is dat he
mijne gaat van halverwege mijn bil tot halverwege mijn dij. En bb heeft aangeleerd om mijn zijn vinger in mijn dijbeen te porren als hij mijn aandacht wil. En da's ook kut
als ik aan de andere kant van bb gaat zitten hoort ie me niet meer, want hij is links doofquote:Op maandag 16 maart 2009 09:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De oplossing is aan de andere kant van bb gaan zitten
En ik vind het niet zo erg, blauwe plekken, alleen soms wat lastig nu, met mn schoenen enzo
Maar wat was er niou gebeurd, heb t niet meegekregen!
o jaquote:Op maandag 16 maart 2009 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik aan de andere kant van bb gaat zitten hoort ie me niet meer, want hij is links doof
hoezo?quote:die tweede zin vind ik erg dubieus
ja, datdoet zeer ja, ben je ook zo half aan de trapleuning gaan hangen?quote:Maar ik ben dus van de trap geroetsjt zaterdagavond, ik gleed ineens weg, en dat deed zeer
nee, daar ging het dus mis, ik had een paar lege flesjes in mijn handen en daardoor had ik de trapleuning niet vast, dus ik ben denk ik een tree of 8 omlaag gegaan. Gelukkig zit er een knik in de trap, die remde me afquote:Op maandag 16 maart 2009 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o ja
[..]
hoezo?
[..]
ja, datdoet zeer ja, ben je ook zo half aan de trapleuning gaan hangen?
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ben dus van de trap geroetsjt zaterdagavond, ik gleed ineens weg, en dat deed zeer
Ik zou je uitgelachen hebbenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daar ging het dus mis, ik had een paar lege flesjes in mijn handen en daardoor had ik de trapleuning niet vast, dus ik ben denk ik een tree of 8 omlaag gegaan. Gelukkig zit er een knik in de trap, die remde me af
ik lachte mezelf ook uitquote:Op maandag 16 maart 2009 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou je uitgelachen hebben
Zo ben ik.
Ik heb Eny er al vanaf gejaagd vanmorgen. Hij vond het wel een mooie krabpaal.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Eny heeft de tuinstoel al geclaimd
(we hebben gisteren 4 graties tuinstoelen van wicker gekregen van vrienden van mijn ouders, en twee staan er nog in de woonkamer. Als kat is het lucratief om nieuwe meubelstukken direct te claimen, dan verbreed je je territorium tegenover de anderen)
ow god ja, daar krabben ze inderdaad ook aanquote:Op maandag 16 maart 2009 09:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb Eny er al vanaf gejaagd vanmorgen. Hij vond het wel een mooie krabpaal.
Zet die dingen dus maar snel in de schuur.
Ik moet wel vaker niet lachen, maar dan is het ook gewoon niet grappig.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb maar bij 1 val niet kunnen lachen om mezelf, maar goed, toen duurde het ook 2 weken eer ik weer kon lopen
geen jarigen toevallig?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:10 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben mijn fruit vergeten.En nu heb ik honger.
![]()
Nee.quote:
Nogsteeds hoofdpijnquote:Op maandag 16 maart 2009 10:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb een typische hoofdpijn dag. Dan vergeet ik echt vanalles, zoals dus de helft van mijn eten.Ben benieuwd wat ik nog meer vergeten blijk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |