dat heeft geen reet met de wasmachine te maken, je bent gewoon luiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:56 schreef stame het volgende:
[..]
Jawel maar die gebruik ik nietSowieso is mijn huis niet al te relaxt, vandaar dat ik de huur ook al heb opgezegd en op zoek ben naar wat anders
Klopt, heb je helemaal gelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat heeft geen reet met de wasmachine te maken, je bent gewoon lui
Is het niet makkelijker om eerst een nieuw onderkomen te hebben en dan pas de huur op te zeggen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:56 schreef stame het volgende:
[..]
Jawel maar die gebruik ik nietSowieso is mijn huis niet al te relaxt, vandaar dat ik de huur ook al heb opgezegd en op zoek ben naar wat anders
Ja op zich wel, alleen mijn opzegtermijn voor de huur is minimaal een maand. Dus moet ik voor de eerste van de maand de huur opzeggen, om er aan het eind van de maand uit te gaan. Kamers worden meestal per direct verhuurd, waardoor ik dus met een dubbele huur kom te zitten. Daar zit ik niet zo op te wachtenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om eerst een nieuw onderkomen te hebben en dan pas de huur op te zeggen?
dit is echt een faal to the maxquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:04 schreef stame het volgende:
[..]
Ja op zich wel, alleen mijn opzegtermijn voor de huur is minimaal een maand. Dus moet ik voor de eerste van de maand de huur opzeggen, om er aan het eind van de maand uit te gaan. Kamers worden meestal per direct verhuurd, waardoor ik dus met een dubbele huur kom te zitten. Daar zit ik niet zo op te wachten
ik nodig je uit om eens in gesprek te gaan met onze topicbezoeker Friek_, die na 1,5 jaar en 33 kijkavonden een kamer hadquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:09 schreef stame het volgende:
Deze periode is ie ook wat rustiger, maar over het algemeen wel redelijk makkelijk een kamer te vinden als je kijkavonden en dergelijke bezoekt.
Hoezo is dat een faal, als je dat nou zegt over ik en mijn was, oke. Maar hier over...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit is echt een faal to the max
waar wonen je ouders?
Maar je hebt dus nog niks?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:12 schreef stame het volgende:
[..]
Hoezo is dat een faal, als je dat nou zegt over ik en mijn was, oke. Maar hier over...
Wat heb ik er aan om in een maand voor twee kamers de huur te betalen als ik er maar 1 gebruik?
Mijn ouders wonen trouwens in Waalwijk. Klein uurtje reizen.
De kamer die ik nu heb, kreeg ik op mijn tweede kijkavond. Misschien ligt het meer aan Friek_ zelf dat ie zolang aan kamer kreeg :pquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik nodig je uit om eens in gesprek te gaan met onze topicbezoeker Friek_, die na 1,5 jaar en 33 kijkavonden een kamer had
Nee ik heb op dit moment nog niks. Maar mijn huur van mijn kamer loopt nu dus pas 30 april af. Dus ik heb nog anderhalve maand de tijd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je hebt dus nog niks?
En je kan bij je ouders terug?
ja okee, dat is een ander twistpunt. Maar heel veel mensen hebben niet zo veel geluk, laat staan twee keer achter elkaarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:13 schreef stame het volgende:
[..]
De kamer die ik nu heb, kreeg ik op mijn tweede kijkavond. Misschien ligt het meer aan Friek_ zelf dat ie zolang aan kamer kreeg :p
Ja daar heb je ook wel gelijk in, moet er ook wel een beetje geluk mee hebben. En misschien heb ik dat toen ook wel gewoon gehad. Ik zou mezelf nou niet echt een populaire prettyboy willen noemen, dus daar zal het verschil waarschijnlijk niet gemaakt wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja okee, dat is een ander twistpunt. Maar heel veel mensen hebben niet zo veel geluk, laat staan twee keer achter elkaar
Maar misschien ben je wel een onwijs populaire prettyboy, dat weet ik natuurlijk niet![]()
Ikzelf heb 4 kijkavonden gehad, kamer gekregen omdat een studiegenote binnen 2 weken een nieuwe huurder moest hebben, dus dat was gewoon echt geluk
Maar als je kijkt naar the odds, bij een gemiddelde kijkavond komen er 6 mensen, dus dan moet je er toch wel 2 tot 3 per week hebben
hij kreeg de kamer omdat z'n ouders bevriend waren met de huisbaasquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:33 schreef stame het volgende:
En wat was toen de rede dat je die kamer kreeg dan?
Maar ik gok er nu wel op. Anders desnoods even terug bij mijn ouders thuis wonen. Zo'n ramp vind ik dat ook niet.
wij wonen aan de andere kant van het centrumquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:38 schreef stame het volgende:
Ja ik hoop het ookWaar wonen jullie dan ergens? Ook overlast van het heien naast het Philips?
klopt, maar ik snap dat het extreem kut kan zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:47 schreef stame het volgende:
Ahaa oke, dan zul je er inderdaad geen last van hebben
is niet waar. daardoor wist ik alleen dat er in dat huis 3 kamers vrij waren. de huisbaas bemoeide zich niet met kijkavonden. maar achteraf bleek dus dat een huisgenoot mij een lekker ding vond. die heeft mij erbij gelobbied.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij kreeg de kamer omdat z'n ouders bevriend waren met de huisbaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |