die hardcore homo?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
is niet waar. daardoor wist ik alleen dat er in dat huis 3 kamers vrij waren. de huisbaas bemoeide zich niet met kijkavonden. maar achteraf bleek dus dat een huisgenoot mij een lekker ding vond. die heeft mij erbij gelobbied.
Die was echt smerigquote:
Ik ken BB langer dan jij hequote:
ik heb zin in een feestjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:26 schreef bleiblei het volgende:
Die reclame van mooiemensen.com![]()
.
Maar idd. Richard.
Saai... Hadden we ze toch eerder uit moeten nodigenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zin in een feestje
en we mogen niet meer op jurgen rekenen
verfdamps enzoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Saai... Hadden we ze toch eerder uit moeten nodigen.
bunch of zombeehsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:44 schreef febster het volgende:
Ik ben benieuwd wie ik nog aantref als ik rond 10 a half 11 op jullie feestje aankom
Meggoooquote:
ik zeg op voorhand: failquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.
Maar ik ga proberen om tot 6 uur gewoon braaf cola te drinken.
met de lege flessers is het topquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Meggooohoe staat het met de lege flessen bier?
en de volle?quote:
niet zo fail als die fucking amerikaans die we van de week zagenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:08 schreef bleiblei het volgende:
Wat een faalhazen, 2 kerels van 22 en 24 jaar worden gespot door eenwegmisbruikers
team, knallen tegen een een vangrail aan en springen in het kanaal dat toevallig in de buurt is. De oudste is overleden wegens onderkoeling
.
Dat is pas "fail".
ik was ook bij de praxis...startte mijn VW en niemand keekquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:11 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam vandaag voorbij bij de Praxis.
Wel vet, die kerel startte en dat ding gaf automatisch gelijk gas bij.
Vroemmmmm broembroembroembroem.
Als ik op mijn fiets stap en vroemmmm broembroembroem zeg, dan kijken er wel mensenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was ook bij de praxis...startte mijn VW en niemand keek
dat ga ik morgen dan proberenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als ik op mijn fiets stap en vroemmmm broembroembroem zeg, dan kijken er wel mensen.
gaaf.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gaaf.
misschien wil bb er ook nog een paars oog bijmeppen
Dubliners op zetquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:34 schreef ArTiC het volgende:
And it's no, nay, never!
No, nay, never, no more!
Will I play the wild rover
No, never, no more.
je had geen bier bijquote:
vriendquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gaaf.
misschien wil bb er ook nog een paars oog bijmeppen
ah wat schattigquote:Op zondag 15 maart 2009 01:01 schreef Juup© het volgende:
[..]