ben je aan het rellen?quote:
Nee een beetje recalcitrant, en diverse mods c.q FA's zijn triggerhappy mbt topics en postings aanpassen c.q. verwijderenquote:
Die van mij staat uitquote:Op zondag 15 maart 2009 20:38 schreef ArTiC het volgende:
7 mensen op msn..allemaal afwezig...zet je msn dan gewoon uit
goed zoquote:
telefoon ook uit?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
ICQ staat ook uit, e-mail staat ook uit alleen FF is aan.
ramen en deuren gesloten?quote:
komt ws idd door te lang slapen en relatieve rust die je op zondag pakt. ik heb ook regelmatig koppijn enzo op zondag...alsof dan de stress ff wegvaltquote:Op zondag 15 maart 2009 21:08 schreef Levitation het volgende:
Prikkels.
Ik heb knallende koppijn, heb ik wel vaker op zondag, waarschijnlijk gewoon te lang geslapen. Alleen is het enige medicijn -heel ironisch- slapen.
Probeer mijn huiswerk te maken, maar huiswerk maken met hoofdpijn is niet echt een happy combi.
Ik heb geen zin in de komende 2 weken, veel te druk. Heb al wat dingen verplaatst c.q. afgezegd want ik moet "gas terug nemen".quote:Op zondag 15 maart 2009 21:24 schreef ArTiC het volgende:
ik heb een beetje een after weekend dipje
zo geen zin in komende week...veel te druk
25 mensen online, en met geen 1 zou ik nu een boeiend gesprek kunnen hebben. Het is eerder meer een verlengstuk van je GSM, maar dan via MSN.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:38 schreef ArTiC het volgende:
7 mensen op msn..allemaal afwezig...zet je msn dan gewoon uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |