De lak van hun trap beschadigdquote:Op zondag 15 maart 2009 12:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Of moet ik nu gaan teruglezen?![]()
Wel paars mag ik hopen?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
fsck, mijn linkerbil is helemaal beurs
SQ heeft volgens Juup een rood kruisje? Hmmm....quote:
Kijk nog maar eensquote:Op zondag 15 maart 2009 12:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
SQ heeft volgens Juup een rood kruisje? Hmmm....
En dat zijn?quote:Op zondag 15 maart 2009 10:56 schreef gr8w8 het volgende:
Die hele finaciele crisis is gewoon veroorzaakt door dezelfde principes als het Derde Rijk.
Hoe kun jij die stelling dom vinden als jij blijkbaar niet weet (anders zou jij niet de vraag "En dat zijn?" stellen) wat die principes waren?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En dat zijn?
Ik vind dit soort discussies over graaiers laf achteraf gelul.
Toen de economie skyhigh ging waren het helden, nu gaat het mis en zijn het criminelen.
Dat het onacceptabel is dat een aantal doorgraaien, zelfs nu het kut gaat okee. Maar stellingen als hierboven zijn echt dom.
Dikke kans trouwens dat die gasten van AIG nog ff proberen zoveel mogelijk mee te pakken voor ze de sjaak zijn. Heel menselijk gedrag, wel ietwat asociaal.
Wie zijn "het"?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:15 schreef Levitation het volgende:
Ik heb het nooit helden gevonden, het zijn altijd ordinaire graaiers geweest. Alleen blijkt hun gedrag naast asosciaal nu ook nog zeer schadelijk voor de wereldeconomie te zijn geweest.
Je kan je vingers er ook wel op natellen dat hij die principes niet in positieve zin vergelijkt.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe kun jij die stelling dom vinden als jij blijkbaar niet weet (anders zou jij niet de vraag "En dat zijn?" stellen) wat die principes waren?
Om niet te ver uit te wijden: De manier waarop de macht geregeld was, niet alleen de kopstukken waren fout. En de rest stond er bij en keek er na. Macht, geld en procedures, jawohl!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En dat zijn?
Ik vind dit soort discussies over graaiers laf achteraf gelul.
Toen de economie skyhigh ging waren het helden, nu gaat het mis en zijn het criminelen.
Dat het onacceptabel is dat een aantal doorgraaien, zelfs nu het kut gaat okee. Maar stellingen als hierboven zijn echt dom.
Dikke kans trouwens dat die gasten van AIG nog ff proberen zoveel mogelijk mee te pakken voor ze de sjaak zijn. Heel menselijk gedrag, wel ietwat asociaal.
Zelfde het als in jouw post waarin je zegt dat "het" helden waren.quote:
Dan ben ik het niet met je eensquote:Op zondag 15 maart 2009 14:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zelfde het als in jouw post waarin je zegt dat "het" helden waren.
Ik snap het niet helemaal.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Om niet te ver uit te wijden: De manier waarop de macht geregeld was, niet alleen de kopstukken waren fout. En de rest stond er bij en keek er na. Macht, geld en procedures, jawohl!
Nu klapt het zaakje en blijft het systeem eigenlijk gewoon doordraaien met alleen wat cosmetische wijzigingen. Die crisis duurt nog wel een tijdje, de laatste schandalen zijn nog lang niet geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |