Ik zie ook geen bavaria.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
ja verdomme hee, nu hebben we er twee
ohnee, bb wilde sowieso bier gaan halen alquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Omdat je het niet zou halen en door mijn OP kom je in verleiding.
echt wel..moet nog autorijdenquote:
wrongquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Omdat je het niet zou halen en door mijn OP kom je in verleiding.
welke is Frits? links of rechts?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen vieze plaatjes posten! Frits kijkt mee.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:48 schreef amaranta het volgende:
En bij jij diegene die achter frits zit?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:48 schreef amaranta het volgende:
zal ik een i-phone aanschaffen? pro's en contra's aub
Oke.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
veel te duur. 2 jaar geleden was het stoer, nu ben je een meeloper.
I beg to differquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het best dapper van die vrouwen, ik zou zoiets echt neit aan durven
dat heeft toch niks met dapper te maken? Ik weet zeker dat er talloze volle vrouwen zijn die zoiets ook aan durven te trekkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het best dapper van die vrouwen, ik zou zoiets echt neit aan durven
als ik er geld voor krijg trek ik het ook wel aan hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat heeft toch niks met dapper te maken? Ik weet zeker dat er talloze volle vrouwen zijn die zoiets ook aan durven te trekken
Doet mij denken aan de wielrenbroekjes van 10 a 15 jaar geleden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat heeft toch niks met dapper te maken? Ik weet zeker dat er talloze volle vrouwen zijn die zoiets ook aan durven te trekken
holy jeesus, die heb ik ook nog in grote getalen gedragen op de basisschoolquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de wielrenbroekjes van 10 a 15 jaar geleden.
daar gymde ik ik, maar ja, ik heb vrij dunne benen dus wat dat betreft kan ik dat wel hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de wielrenbroekjes van 10 a 15 jaar geleden.
ja, dat is te emrken af en toequote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:42 schreef amaranta het volgende:
ik had er een met een brede groengele band aan de zijkant
en daar droeg ik dan een groengeel tshirt op. Ik hield toen al van dingen die bij elkaar horen/passen
laat mij daar in doorslaan, dat hoort bij mij. Mij zul je nooit iets zien dragen dat niet helemaal matcht.quote:
I beg to differ, againquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
laat mij daar in doorslaan, dat hoort bij mij. Mij zul je nooit iets zien dragen dat niet helemaal matcht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |