quote:Op zondag 15 maart 2009 16:52 schreef Agiath het volgende:
Mensen die dat doen mogen van mij ter plekke aortakanker krijgen, asociaal kankertuig.
Wanneer gaan ze nou eens de regel invoeren dat 1 persoon 1 kaartje mag kopen, en dan gewoon id laten zien. Daarna mag je gewoon geen kaartje meer kopen voor concert. Klaar opgelost, kunnen al die kankerprofiteurs ook gewoon weer een echte baan gaan zoeken.
Het enige dat je moet is je aan de wet houden. En laat je linkse hippievriendjes dat ook weten.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:05 schreef BOKA het volgende:
De grootste problemen ontstaan echt alleen maar omdat mensen kaarten online via via kopen, en dat moet afgelopen zijn.
Why?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zó mee eens!
Quote maar alvast wegge-edit
Hahaha... dat is helemaal een goeie. Bewijs! Hier en nu!quote:Op zondag 15 maart 2009 16:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
Ik heb net je ip-adress even gecheckt en het komt uit bij het hoofdkantoor van Mojo. Kluns als je dan een verhaal wilt ophangen hoe goed je wel niet aan tickets bwnt gekomen gebruik dan minstens een fake ip
gistermiddag waren toch nog kaarten te koop? Ik zie het probleem ook niet zo.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:04 schreef sweetysven het volgende:
Waarom hoor je niemand over andere producten zeiken? Dit is gewoon de werking van vraag en aanbod. Ga dan wat vroeger je bed uit als je perse een kaartje wil, maar het is natuurlijk makkelijker af te reageren op andere.
Idd, die in juni een keer op zoek naar kaarten voor Sensation gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:25 schreef DurumDoner het volgende:
Prima markt vind ik dat altijd kaartjes doorverkopen. Doe het zelf ook elk jaar voor Sensation White e.d., Feesten/concerten waarvan je zeker weet dat het uitverkocht raakt. Er zijn altijd van die mongolen die het dubbele ervoor betalen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:52 schreef Agiath het volgende:
Mensen die dat doen mogen van mij ter plekke aortakanker krijgen, asociaal kankertuig.
Wanneer gaan ze nou eens de regel invoeren dat 1 persoon 1 kaartje mag kopen, en dan gewoon id laten zien. Daarna mag je gewoon geen kaartje meer kopen voor concert. Klaar opgelost, kunnen al die kankerprofiteurs ook gewoon weer een echte baan gaan zoeken.
Ik dacht net presies hetzelfdequote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ikook op tickethandelaren. Ik heb er zelf geen last van, want ik ga niet naar van die zaadconcerten in stadions, maar ik vind het wel een asociale manier van geld verdienen. Maar aan de andere kant is het wel weer best slim. Nu weet ik het ook niet meer.
Ja houd die grafbende lekker in standquote:Op zondag 15 maart 2009 22:11 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik wil 20 juli naar U@, maar dat was GVD binnen 10 seconden uitverkocht. Weten jullie niet iemand die me nog een paar kaartjes kan verkopen? Wil best een kleine 'goodwill' toeslag betalen!
vraag maar aan iemand uit de scquote:Op zondag 15 maart 2009 20:35 schreef PGR het volgende:
[..]
Hahaha... dat is helemaal een goeie. Bewijs! Hier en nu!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |