quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:24 schreef gs123gs het volgende:
Zet ik net een advertentie op marktplaats voor tickets van U2 20 juli krijg je een mailtje van iemand dat je dood kan vallen omdat hun geen kaartjes hebben![]()
![]()
Je bent wel echt een mongool als je twee keer zoveel wilt betalen voor sensationquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:25 schreef DurumDoner het volgende:
Prima markt vind ik dat altijd kaartjes doorverkopen. Doe het zelf ook elk jaar voor Sensation White e.d., Feesten/concerten waarvan je zeker weet dat het uitverkocht raakt. Er zijn altijd van die mongolen die het dubbele ervoor betalen.
Ooit.. ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:50 schreef Bresh het volgende:
Als ik ooit startkapitaal heb ga ik t ook doen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:43 schreef okkie-man het volgende:
Je bent wel echt een mongool als je twee keer zoveel wilt betalen voor sensation
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:24 schreef gs123gs het volgende:
Zet ik net een advertentie op marktplaats voor tickets van U2 20 juli krijg je een mailtje van iemand dat je dood kan vallen omdat hun geen kaartjes hebben![]()
![]()
HAd je het wat slimmer moeten doen. Ik zit dadelijk ook met acht kaarten voor Michael Jackson, ja wat moet ik daar toch mee..quote:
Die kan je voor ziek veel verkopenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
HAd je het wat slimmer moeten doen. Ik zit dadelijk ook met acht kaarten voor Michael Jackson, ja wat moet ik daar toch mee..
hihi, u2 fan die je bentquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat wordt dan "slim" gevonden, om op die manier fans die achter het net hebben gevist te proberen een poot uit te draaien. Wat een verrotte mentaliteit.
Het gaat helemaal niet zo hard met de verkoop. Voor beide concerten zijn nog kaarten te bestellen.
Ik hoop dat je blijft zitten met je kaarten. Met je "koopmansgeest".
Straks maak je minimaal 300 euro per ticket winst.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |