Ey, fuck niet met jogy, dan fuck je met mij, biatch!quote:
Ik fuck niet, ben maagd enzoquote:Op maandag 16 maart 2009 13:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ey, fuck niet met jogy, dan fuck je met mij, biatch!
Alleen als je je lid eerst even opschuurt. Daarna je penis 5 minuten in het potje hangen.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kan je Tijgerbalsem als glijmiddel gebruiken?
Zie je wel! je bent gewoon stinkend jaloers dat je geen kekke subforum te modden hebt.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kunnen we TRU en ONZ nie samevoege.,
.
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen als je je lid eerst even opschuurt. Daarna je penis 5 minuten in het potje hangen.
Ik wil jogy (quote:Op maandag 16 maart 2009 13:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zie je wel! je bent gewoon stinkend jaloers dat je geen kekke subforum te modden hebt.
Alleen als we WFL met PTA samen kunnen voegen.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kunnen we TRU en ONZ nie samevoege.,
.
Beledig je nu remlof en Snakey tegelijk? ONMENS! SCHAVUIT! REKEL!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wil jogy () gewoon nie dele met mensen die posten in ONZ
in welk context?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen als we WFL met PTA samen kunnen voegen.
Ze betale mij geen cent dus.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Beledig je nu remlof en Snakey tegelijk? ONMENS! SCHAVUIT! REKEL!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |