Wie wat waar hoequote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik, lijkt mij. En Dean dacht ik ook. En Dribbel, vind ik. En DK, want die zeurde het meest over een meeting..
[..]
Ik wou dat ik dat probleem zo had, ipv kortsluiting..
21 maart in Amsterdam. Eerst een meeting, en daarna naar de Melkweg voor Presidents Of The United States Of America.quote:
Ik doe alleen de meeting btwquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
21 maart in Amsterdam. Eerst een meeting, en daarna naar de Melkweg voor Presidents Of The United States Of America.
Anders sta je in een lege zaalquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:51 schreef The_Dean het volgende:
21 maart in Amsterdam. Eerst een meeting, en daarna naar de Melkweg paradiso voor Presidents Of The United States Of America.
Nee dan staat ie bij de boeklezing van Emilie Autumnquote:
Och, ben ik anders wel gewendquote:
Waar is er geen gemengd zwemmen dan? Ik geloof dat we dat zelfs hier in Drenthe doen. Niet dat ik zwem. Of kan zwemmen, maar goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dan staat ie bij de boeklezing van Emilie Autumn
Lege zaal dus idd![]()
Er is wel gemengd zwemmen weer die avond daar
Als je nou met jezus aan het mailen was had je heel veel wijn gehadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:17 schreef Sloggi het volgende:
Men, mail ik een gast die heeft geboden op mijn gitaar waarin ik zeg dat als we allebei wat water bij de wijn doen er wel uit zullen komen, biedt die gast 5 euro meer.
Zwakzinnigen op Marktplaats.
Handel dan ook liever beetje via-via via bekenden enzo, of aan bekenden. Zitten soms ook mongolen tussen, maar dat is een ander verhaal, hé Daanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:17 schreef Sloggi het volgende:
Men, mail ik een gast die heeft geboden op mijn gitaar waarin ik zeg dat als we allebei wat water bij de wijn doen er wel uit zullen komen, biedt die gast 5 euro meer.
Zwakzinnigen op Marktplaats.
M'n zus lust geen wijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je nou met jezus aan het mailen was had je heel veel wijn gehad
Mongolen zijn ten minste altijd vrolijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:20 schreef The_Dean het volgende:
Handel dan ook liever beetje via-via via bekenden enzo, of aan bekenden. Zitten soms ook mongolen tussen, maar dat is een ander verhaal, hé Daan
Pics? Prijs? Specs?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een mooie akoestische gitaar in de aanbieding, met een element erin. Een Cort E70E.
Wie biedt?
Pics, prijs, en waarom gaat 'ie weg?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een mooie akoestische gitaar in de aanbieding, met een element erin. Een Cort E70E.
Wie biedt?
http://link.marktplaats.nl/237325133quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Pics, prijs, en waarom gaat 'ie weg?
Dat is waarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mongolen zijn ten minste altijd vrolijk
Schijnbaar deze film nog niet gezienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mongolen zijn ten minste altijd vrolijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |