Mag ik em wel eerst schoonmaken?quote:
Wat is oud? In ieder geval 15 jaar, volgens de bon...quote:Op maandag 16 maart 2009 23:33 schreef Sloggi het volgende:
Mooi, mooi. Oudje?
Veel bespeelt noemen we dat... moet je eens opletten wat er onder het stof en vuil vandaan gaat komen...quote:
Een PRS?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Veel bespeelt noemen we dat... moet je eens opletten wat er onder het stof en vuil vandaan gaat komen...
Gadverdamme, ik hoop het niet, daar wil ik juist vanaf!!!quote:
Lol idd m'n MIII heeft ook zo'n poepbruine koffer met een anaalroze binnenkantquote:Op maandag 16 maart 2009 23:58 schreef TeleluvR het volgende:
Santana SE ja.
Zo'n coole gay-koffer had ik ook al bij mijn SG, met zo'n cool trek-doekje!
Doodkapje, is that you?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 06:50 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Lol idd m'n MIII heeft ook zo'n poepbruine koffer met een anaalroze binnenkant
Dat hangt er nog een beetje van af of ik vrijdag naar Cross-linx in Eindhoven ga.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:45 schreef Cynic het volgende:
Wie gaan er nou nog naar Amsterdam zaterdag? 80% kans dat ik naar PUSA ga.![]()
Ik, lijkt mij. En Dean dacht ik ook. En Dribbel, vind ik. En DK, want die zeurde het meest over een meeting.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:45 schreef Cynic het volgende:
Wie gaan er nou nog naar Amsterdam zaterdag? 80% kans dat ik naar PUSA ga.![]()
Ik wou dat ik dat probleem zo had, ipv kortsluiting.quote:Dacht zondag even dat mijn versterker stuk was (altijd lekker een week voor je gaat opnemen). Er zat een behoorlijk opvallende kraak in. Bleek gelukkig dat de kabel tussen de voortrap en de eindversterker brak was.Blijft schrikken...
Dan kom ik zeker ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:11 schreef Witchfynder het volgende:
Ik, lijkt mij. En Dean dacht ik ook. En Dribbel, vind ik. En DK, want die zeurde het meest over een meeting..
Nice, een cherryburst zo te zien?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:26 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Sneak preview, meer nadat het kreng weer schoon in... bah, wat vies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |