quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij Dirk Witte hebben ze er genoeg hangen, dan ga ik niet met een gitaar slepen.
Hoe kan verslagen inleveren nou leuk zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Er is één ding leuk aan CKV, bij ons mag je zoveel mogelijk verslagen in leveren en ik lever elke maand wat in over muziek
Wel Deans?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij Dirk Witte hebben ze er genoeg hangen, dan ga ik niet met een gitaar slepen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:21 schreef -Menn0- het volgende:
Volgens mij hingen die er vorige keer wel ja
Dat niet maar aan de foto's op de site te zien, hangen er zat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:58 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ben je er wel eens geweest? het is nogal een smal pand als we er met z'n 7-en in staan is het vol
Cursus Knippen en Vouwen...quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het is ook: Culturele Kunstzinnige Vorming
Plakken en binnen de lijntjes kleuren is de cursus voor gevorderden?quote:
Nee dat heet Industrieel Ontwerpen op WO niveauquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Plakken en binnen de lijntjes kleuren is de cursus voor gevorderden?
Nope, ik heb een vrijgezellenpartij in Noord-Nederland, anders was ik wel even een biertje komen drinken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Witchfynder het volgende:
Dus:
Dean
Bro
Cynic
Dribbel (komt toch wel)
Syvatagor?
Daantke?
Van die Marschall?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:56 schreef Cynic het volgende:
Zo, buisjes van de voortrap zijn vervangen.
Het geluid is qua boventonen wat rijker heb ik het idee.
Die meet gaat uiteindelijk toch niet door, let op mijn woorden...quote:
Het niet aanwezig zijn van Dean is een behoorlijke aderlating, maar ik zie niet in waarom het niet door zou gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die meet gaat uiteindelijk toch niet door, let op mijn woorden...
Maar... een meet zonder Dean, is als een gitaar zonder snaren....quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het niet aanwezig zijn van Dean is een behoorlijke aderlating, maar ik zie niet in waarom het niet door zou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |