wow.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:31 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, kaarten binnen !!!!!!!
Nice, hadden die niet een veiling?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mensen ik heb via de site ticketservice staanplaatsen (voor een belachelijke prijs) besteld
je staat nu wel helemaal vooraanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mensen ik heb via de site ticketservice staanplaatsen (voor een belachelijke prijs) besteld
Ja in de presalequote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:30 schreef DrowningMan het volgende:
is er iemand in geslaagd staanplaatsen te bemachtigen?
2 graag.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:32 schreef CoExist het volgende:
Ik kan nu weer gewoon veld tickets bestellen voor 20 juli...
kies je ze, dan reserveer je ze vaak, crashed het, komen ze paar minuten later weer in algemene verkoop...gebeurt vaker bij online verkoop...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:32 schreef CoExist het volgende:
Ik kan nu weer gewoon veld tickets bestellen voor 20 juli...
dat valt mij nog meequote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
dan nu het volgende probleem:
mn vriend gaan uitleggen dat ik 211 euro heb betaald voor 1 ticket
Welke sitequote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent hartstikke gek! Bedankt voor het in stand houden van de zwarthandel!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe heb je dan precies op ticketservice.nl gewone kaarten besteld? Naar ik weet hebben ze alleen die veilig voor de (RED) zones en die veiling is nog bezig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
95 euro voor een veldplaats...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
MENSEN BIJ TICKETSERVICE IS HET GEEN ENKEL PROBLEEM OM VELDKAARTEN TE KRIJGEN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |