Ahum welke ahum?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ahum, ik meen me een uitspraak van jou van vorige week te herinneren, ahum...
Ga 's doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ga 's dood
ik ook van jou hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
tietenquote:
Dat zou wel ideaal zijn voor sommige mannenquote:
biertieten tijdens het voetbalquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zou wel ideaal zijn voor sommige mannen
ik heb wel schnitzelsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:38 schreef Pien85 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het vandaag steak and blowjob day is?
http://www.steakandbjday.com/
C/Penquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Ik was begonnen aan een record-multiquote, maar ben na 3 gestopt toen ik zag dat ik nog 2 pagina's te gaan had. Dat lukt me nu heul nie..
quote:
och armequote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Ik was begonnen aan een record-multiquote, maar ben na 3 gestopt toen ik zag dat ik nog 2 pagina's te gaan had. Dat lukt me nu heul nie..
alleen met pet opquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:38 schreef Pien85 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het vandaag steak and blowjob day is?
Game ON!quote:Emergency services are responding to reports that at least 6 people have been injured at the America's Next Top Model audition in Manhattan
wattuh?quote:
Jah. Heb de rest ook niet meer teruggelezen.quote:
\quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Game ON!
Ik denk dat iemand een nagel kwijt is
copy paste / knippen plakken / kopieren en schnitzels bakkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wattuh?
Sorry, ben niet helemaal helder meer..
quote:
Ahum ik schrok wel toen, ahumquote:
Kopiëren en plakkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wattuh?
Sorry, ben niet helemaal helder meer..
jamaar.. dat copypaste is niet eens nodig met de quickquotebutton. Hooguit 1x bij het wissenlen van de pagina's.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
copy paste / knippen plakken / kopieren en schnitzels bakken
hik
Wel als je van meerdere pagina's wilt quotenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaar.. dat copypaste is niet eens nodig met de quickquotebutton. Hooguit 1x bij het wissenlen van de pagina's.
waarom kwam ik zelf niet op dat copypaste trouwens? Ik noem het zelf ook altijd c-p..
Ik ga naar bed, ben op.. welteruten
ik word wakker gehoudenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |