quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
PdeHoog: het draadje van de koptelefoon is 60 cm of zo
Wij kwamen elkaar eens per jaar maar tegen op de verjaardag van mijn moeder, hun tante.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Mooi dat het gezellig was, Bluezz! Lijkt me reuze leuk zo'n nichtendag, maar bij onze familie wordt dat problematisch denk ikEén nicht zit in Amerika en heeft vliegangst (helaas echt waar), één nicht wil niets met de familie te maken hebben want Jehova en met de anderen heb ik gelukkig nog wel contact, maar die kunnen elkaar niet uitstaan. Met hoeveel waren jullie?
ik vind die film ook kut hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:22 schreef Isabeau het volgende:
En lieve lieve lieve Freecell, je weet hoeveel ik van je hou, maar eh...ik heb een hekel aan Le fabuleux destin d'Amelie PoulainWat een achterlijke film vond ik dat en iedereen maar lyrisch doen.
het is dat je zo ver weg woont anders was ik zo gekomen hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Nog iemand die een leuke avond met me wil hebben?Ik heb net tegen een zieke collega aan de telefoon gezegd dat ik niet kan werken en nu moet ik er wel een leuke avond van maken anders krijg ik spijt dat ik het werk (= geld
) heb afgeslagen
(of redeneer ik nu met een kronkel)
Ik heb nog een foto van Colin Blunstone met mij, vlak nadat hij mijn LP had gesigneerd.quote:Colin Blunstone op radio2 live, prachtige stem heeft hij toch!!
Is het nou post- of pre-quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind die film ook kut hoor![]()
bweh gevalletje pms hiermaar dat gaat wel weer over, ooit
PMS en Melancholisch. Dat wordt leuk!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
het is dat je zo ver weg woont anders was ik zo gekomen hoor
ik heb eclairs en een of ander chocolade caramel achtig toetje voor straksquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:04 schreef DarkElf het volgende:
lyrisch erover doen heb ik ook nooit gesnapt maar ik vond hem wel grappig
ah pms, altijd leuk memo... lekker sjacho doen, chocolade eten en lief voor jezelf zijn
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef Isabeau het volgende:
And now for something completely different
ik ben ook best n beetje melancholisch maar daar wijd ik hier maar niet teveel over uitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
PMS en Melancholisch. Dat wordt leuk!![]()
Ik vind die hele cd briljantquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:08 schreef PdeHoog het volgende:Oh men...jij gaat alle kanten op
Geweldig nummer hoor, daar niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |