quote:
mijn excuus dat ik die zuurpruim in deze gezellige SC te hard aanpakquote:
Alsof ik een cliniclown in mijn msn heb.quote:
ja, nokken nu, ga elkaar maar op een andere manier hard pakkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mijn excuus dat ik die zuurpruim in deze gezellige SC te hard aanpak
Heeft weinig zin die ban zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:37 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Breathtakingje m'excuse. BT heeft momenteel een zelf aangevraagde ban, en ik wil 'm niet laten unbannen dus zit ik even een avondje op deze.
Ik wilde hem niet als mod en daar is hij vast gepikeerd over.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:40 schreef GGMM het volgende:
HH vindt Ludo ook niet aardig?
Net nu ik HH ben gaan respecteren kraakt hij al m'n helden af.
wie is die tienermoeder?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof ik een cliniclown in mijn msn heb.
Hij begint hier te bitchen en die tienermoeder vindt het geweldig.
Hmhm, dat weet ikquote:
Wacht je ff met ademen? Althans, zo begrijp ik jouw naamquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:42 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Hmhm, dat weet ikmaar als ik me laat unbannen heeft het nog veel minder zin.
Hoe gaat het met de examens?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:42 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
kopieemachine de sukkelquote:
Nog iets meer dan een maand, dan krijg ik vrij om ervoor te lerenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:42 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
welk liedje zingen we?quote:
jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
murp is het de bedoeling dat ik nu fobo's ga doorzoeken om zo te ontdekken wie jij allemaal in de sc neerplempt?
Die maand dan maar ff een IP-ban aanvragen dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:43 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een maand, dan krijg ik vrij om ervoor te lerennog 2 maanden en dan mag ik ze maken
!
En over 3 maanden heb ik een diplomalaten het daarop houden.
quote:
Hihi, jij hebt een pauperbank met een paars kleedje eroverheenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
murp is het de bedoeling dat ik nu fobo's ga doorzoeken om zo te ontdekken wie jij allemaal in de sc neerplempt?
na ik vraag het wel aan je op msnquote:
ludo?quote:
Nee Tilburg is van de baan, Groningen nu. Ik heb me al ingeschreven dusquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die maand dan maar ff een IP-ban aanvragen dan.
En dan nog naar Tilburg?
ja dat is zweefjosti jahquote:
Groningenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:45 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Nee Tilburg is van de baan, Groningen nu. Ik heb me al ingeschreven dus!
En ik heb heus wel disciplinesoms
..
Dat verklaart het.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wilde hem niet als mod en daar is hij vast gepikeerd over.
nee mijn hond heeft een pauperbank met een paars kleedje eroverquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:44 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Hihi, jij hebt een pauperbank met een paars kleedje eroverheen!
Vrouwenlogicaquote:
International Business & Management aan de RUG.quote:
moi mien jong, bist doe ok hier?quote:
Neem niet een kamer met huisbaas Knol. Just to be sure.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:46 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Vrouwenlogica!
[..]
International Business & Management aan de RUG.
zo hee 1200 euroquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee mijn hond heeft een pauperbank met een paars kleedje erover![]()
ik mag mijn poezelige vette ass op een bank van 1200 euro neervlijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |