ik ook van jou hoorquote:
verkapte-neuk-me-postquote:
quote:
had je ook al een user in gedachten dan toen je dat hoorde?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had trouwens stilletjes de hoop dat het een FOK!user was die aan had gekondigd een school in Breda onder handen te nemen toen ik het op de radio hoorde.
ik weet welke, die met die stylische plaatjes van qubebequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:10 schreef murp het volgende:
[..]
PeZu, ik heb nog een oude avatar van jou
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet welke, die met die stylische plaatjes van qubebe
moet jij niet gaan buitenspelen ofzo?quote:
Waarschijnlijk een gefrustreerde KLBer zonder vrienden en met een klein piemeltjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had trouwens stilletjes de hoop dat het een FOK!user was die aan had gekondigd een school in Breda onder handen te nemen toen ik het op de radio hoorde.
bowa?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een gefrustreerde KLBer zonder vrienden en met een klein piemeltje
Ja ga ik zo doen, effe langs BurgerKing en dan de kroeg inquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
moet jij niet gaan buitenspelen ofzo?
net na een meet waar hij weer eens is gepestquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een gefrustreerde KLBer zonder vrienden en met een klein piemeltje
Maar ik was @ Milanoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
Tevens remlof de enige viezerik die hier is ben jij. Je zette mij op het verkeerde been, ik las namelijk in jouw msnnaam @ Rome en dat maakte me voor een moment vreselijk jaloers.
ik wil ook de kroeg inquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ga ik zo doen, effe langs BurgerKing en dan de kroeg in![]()
dit klinkt meer als verkapte ik-ben-jaloers-postquote:
Of dat er in dat screenshotje op Nu.nl ook een tabblad FOK! openstond of zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
HAHA HUPPEL WIL HUPPEN MET HET HUPT HAHAquote:
geen foto's in foboquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dit klinkt meer als verkapte ik-ben-jaloers-post_!
hmm het kloon gezeur is eindelijk zo goed als afgelopen dus nu gaan we dit krijgen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
HAHA HUPPEL WIL HUPPEN MET HET HUPT HAHA
hoe is je wijffie zwanger geworden?quote:
voor als ik nostalgische gevoelens krijgquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
HAHA HUPPEL WIL HUPPEN MET HET HUPT HAHA
wie?quote:
kan je het niet bijhouden?quote:
lang lang geleden heb ik haar eens volgeblaft, met zo'n mooi toefje erop... dat was de laatste keerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hoe is je wijffie zwanger geworden?
Je hebt mijn avatar toch ook gemaakt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:10 schreef murp het volgende:
[..]
PeZu, ik heb nog een oude avatar van jou[ afbeelding ]
niet zo serieusquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hmm het kloon gezeur is eindelijk zo goed als afgelopen dus nu gaan we dit krijgen?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je hebt mijn avatar toch ook gemaakt?
quote:
jijquote:
zal zn vriendin leuk vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:16 schreef PeZu het volgende:
hupt en huppel sitting in a tree, k i s s i n g
doe eens goed de posts lezen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:16 schreef PeZu het volgende:
dachutniequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:16 schreef PeZu het volgende:
ik heb echt wel een foto in mn foboquote:
doe ik ook niet hoorquote:
nogal wat pleonasmen in een zin Remlofquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
ahwwwwquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
doe ik ook niet hoor
ben veel te bang voor jou
altijdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
je had het idee dat ik serieus was?
paul?quote:
ik lees nooit watquote:
Zgquote:
kan ik niks uit opmakenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb echt wel een foto in mn fobo
you silly silly boyquote:
hoeft toch ook niet maar dan moet je niet zeggen dat ik geen foto's in fobo hebquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lees nooit wat![]()
[..]
Zg![]()
[..]
kan ik niks uit opmaken
Noh! Een schande is het, een grove schande.quote:
altijd handig zo'n kut in de buurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |