ok je begint met een goede dagcreme, dan cover-up-stick en dan een zachte poeder. Komt het helemaal goed met je.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Ok. Ik heb nu een uur en 3 kwartier om mezelf mooi te maken voor esprit.
Dat gaat nooit lukken (want ik heb te veel chocola gegeten deze week)
Wraaargh, fuck it! Waarom kun je je gezicht niet in 't echt photoshoppen?!
Ik zat me ook al af te vragen of je dat tegenwoordig in huis hoort te hebbenquote:
Ow nou dat hoorde je er niet aan af hoor. Vooral niet aan dat mens in de auto gisternachtquote:Op zondag 15 maart 2009 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Ja zo gaan we met vrouwen om tegenwoordig.
Ze willen nu eenmaal gelijkwaardig zijn aan mannen
gewoon in een betere wijk gaan wonen.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow nou dat hoorde je er niet aan af hoor. Vooral niet aan dat mens in de auto gisternacht
Een voordeel, kinderen schreeuwen vaak alleen op de dag, vrouwen kunnen altijd schreeuwen..,quote:Op zondag 15 maart 2009 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Mja, of je nou schreeuwende vouwen of schreeuwende kinderen hebt... het blijft schreeuwen en je blijft er wakker van.
Ja, maar o wee als jij 's avonds een keer schreeuwt en je hebt kinderen naast je wonenquote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Een voordeel, kinderen schreeuwen vaak alleen op de dag, vrouwen kunnen altijd schreeuwen..,
Kinderen kunnen 's nachts heeeeeeeel veel huilen hoor!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Een voordeel, kinderen schreeuwen vaak alleen op de dag, vrouwen kunnen altijd schreeuwen..,
Ik haat kinderen en vrouwen!
Ik woon in het goede deel van de wijnquote:Op zondag 15 maart 2009 12:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
gewoon in een betere wijk gaan wonen.
Een vrouw en kinderen zitten dus niet in de planningquote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik haat kinderen en vrouwen!
Woon jij in wijn!? Doe mij dat ook!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik woon in het goede deel van de wijn
Maar woon wel tegen het centrum aan. Vandaar dat het hier langstrekt.
Absoluut niet, ik walg ervan!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een vrouw en kinderen zitten dus niet in de planning
Ik zeg: Stenigen!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar o wee als jij 's avonds een keer schreeuwt en je hebt kinderen naast je wonen
Dat is wel èrg Bijbels hequote:
Ik blijf bij de bronquote:
Dat werkt vastquote:Op zondag 15 maart 2009 13:26 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Ik spuit gewoon m'n Esprit parfum op for good luck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |