Draaitafel-gitaar? Zag net bij MTV het concert van Slipknot waarbij de drummer op een soort van draai platform stond die omhoog ging. Heel weird.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuk he. Met Mwalk (dj/producer die verdomd leuke dingen heeft gedaan) met z'n draaitafel-gitaar![]()
.
O, die drumsolo? Ja, heb ik al eens op youtube gezien. Wel cool. Met die dubbele bassdrumsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Draaitafel-gitaar? Zag net bij MTV het concert van Slipknot waarbij de drummer op een soort van draai platform stond die omhoog ging. Heel weird.
wtf is dit?! Maffe plaat.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:36 schreef themauster het volgende:
die nr1 in de uk Flo Rida moet hier niet doorbreken
Drums bijna rond hem heen, erg gruwelijk! Titel van de plaat weet ik even niet meer, maar het was idd een drumsolo. Wist niet wat ik zag toen het gebeurde maar wel erg vetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, die drumsolo? Ja, heb ik al eens op youtube gezien. Wel cool. Met die dubbele bassdrums.
lolquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi kenteken zie ik @ twitter voorbij komen
http://www.twitpic.com/20w0c
Doe maar even gek dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:43 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaTIMBALAND - THE WAY I ARE
![]()
Bounce!
wtf ?! bizar ding jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:48 schreef cosmick het volgende:
Zat nog even te googlen op die draaitafel-gitaar.
Is 'm niet natuurlijk, maar in dit geval.
Hoiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:51 schreef cosmick het volgende:
Ze doet me een heel klein beetje denken aan Juliette Lewis.
Maar die is wel leuk..
Jup, heb het geluid tijdens het gesprek ook even op mute gezet..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:52 schreef Dandelion het volgende:
wat een irritant mens zeg.
Qua muziek wel aardig jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:54 schreef cosmick het volgende:
Maar toch vind ik de muziek wel ok eigenlijk.
quote:00-01
RUDY'S GUILTY PLEASURE: PAUL YOUNG - LOVE OF THE COMMON PEOPLE
PHOENIX - 1901
DE STAAT - THE FANTASTIC JOURNEY OF THE UNDERGROUND MAN
ROYKSOPP - HAPPY UP HERE
VOICST - HIGH AS AN AMSTERDAM TOURIST (LIVE OP LLINK IN CONCERT)
LONEY DEAR - AIRPORT SURROUNDINGS
MR OIZO - TWO TAKES IT
THE WHITEST BOY ALIVE - 1517
WHITE LIES - DEATH
SAM SPARRO - POCKET (PRESETS REMIX)
LIVE REQUEST:
1. U2 - DESIRE (LIVE IN NEW YORK)
2. COPARCK - GOOD YEAR FOR THE ROBOTS (LIVE)
3. LINKIN PARK FT JAY Z - NUMB/ENCORE (LIVE8)
MARIKE JAGER - SHE ONLY KNOWS
THE PRODIGY - OMEN
Hij heeft sowieso wel leuke platen gemaaktquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op die overdaad aan electronica na wel aardig idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |