Thanks!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op de site van Maxïmo Park. Volgens mij kon je em tot morgen gratis afhalen.
piep piep :pquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:49 schreef Timo20 het volgende:
k* knvb!!!! bah bah bah. triest dat ze daar een vrije trap krijgen. stelletje trieste figuren![]()
![]()
![]()
en dat hadouir die bal niet afspeelt bij een 0-0 stand: ook afschieten!
Leuk plaatje!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op de site van Maxïmo Park. Volgens mij kon je em tot morgen gratis afhalen.
Had niet verwacht dat de samenvatting al zo snel was te zien.. Viel dus pas binnen bij de 1 - 0.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:49 schreef Timo20 het volgende:
k* knvb!!!! bah bah bah. triest dat ze daar een vrije trap krijgen. stelletje trieste figuren![]()
![]()
![]()
Ik ben er blij mee, heb nu 10 punten op de voetbalpoulequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:49 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
3 op Reis niet te vergetenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:51 schreef drummerdude het volgende:
De gegevens zijn succesvol verwerkt. Geweldig dat je meedoet! Bel snel je vader, moeder, broer, zus en al je vrienden om te zeggen dat ze echt NU lid moeten worden. Bedankt voor je hulp. Inschrijven voor de wekelijkse LLiNK nieuwsbrief en/of Tip van de dag kan op deze pagina.
Eigenlijk alleen voor MyA. De rest van LLiNKspreekt me weinig aan, tot nu toe![]()
Nu maar hopen dat er geen brief komt
Ik bedoel: gefeliciteerd met de overwinning enzo, maar hadouir die de bal maar hoeft af te spelen op ( ik geloof) Cisse die dan vrij baan heeft naar de keeper. Nee, meneer gaat weer alleen. mijn fucking god, wat doet die kerel nog in het elftal? stempel op de kop en weg ermeequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat de samenvatting al zo snel was te zien.. Viel dus pas binnen bij de 1 - 0.
Inderdaad, maar 't was weer weinig bijzonders....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Sorry Timo.. Voor Grunn natuurlijk een prima uitslag.
ja ik 5quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:52 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee, heb nu 10 punten op de voetbalpoule
Aardige schwalbe inderdaad, dat lijkt me duidelijk, maar die keeper van jullie....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:49 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
HELD!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:51 schreef drummerdude het volgende:
De gegevens zijn succesvol verwerkt. Geweldig dat je meedoet! Bel snel je vader, moeder, broer, zus en al je vrienden om te zeggen dat ze echt NU lid moeten worden. Bedankt voor je hulp. Inschrijven voor de wekelijkse LLiNK nieuwsbrief en/of Tip van de dag kan op deze pagina.
Eigenlijk alleen voor MyA. De rest van LLiNKspreekt me weinig aan, tot nu toe![]()
Nu maar hopen dat er geen brief komt
De bezem zal wel flink door de huidige selectie gaan, maar hopen voor jullie dat het niet veel te laat is (lees: omdat ze gedegradeerd zijn). Gaat in elk geval wel erg lastig worden want ook Volendam lijkt het lek een beetje boven? te hebben..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik bedoel: gefeliciteerd met de overwinning enzo, maar hadouir die de bal maar hoeft af te spelen op ( ik geloof) Cisse die dan vrij baan heeft naar de keeper. Nee, meneer gaat weer alleen. mijn fucking god, wat doet die kerel nog in het elftal? stempel op de kop en weg ermee
Ondanks de 4 - 0 had ik eerlijk gezegd wel een beetje verwacht dat het moeizaam zou gaan omdat het de laatste tijd niet heel lekker gaat. Garcia er ook niet bij en Berg laat al wedstrijden lang bar weinig zienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
Inderdaad, maar 't was weer weinig bijzonders....![]()
Thanksquote:Goed bezig trouwens, met je "Ik zal niks niets verklappen."
Download ik wel evenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2 zometeen @ BBC2 bij Comic Relief/Red Nose Day
quote:23-00
FRANZ FERDINAND - DARTS OF PLEASURE
YEAH YEAH YEAHS - ZERO
METRO STATION - SHAKE IT
ELLA BANDITA - LIVE IN DE STUDIO (2)
TONE LOC - WILD THING
THE KOOKS - DO YOU WANNA
SOLO - COME BACK TO ME (LIVE OP LLINK IN CONCERT)
WAXDOLLS - CHIPS
COLDPLAY - LIFE IN TECHNOCOLOR II
EMILIANA TORRINI - JUNGLE DRUM
HIT ME TV - NOT A REAL TALENT (LIVE OP LLINK IN CONCERT)
TIMBALAND - THE WAY I ARE
Ik heb dat steeds aan staan, maar eindelijk kan ik dan even plassenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2 zometeen @ BBC2 bij Comic Relief/Red Nose Day
Hou in godsnaam op over die "keeper". Dat is toch geen keeperquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Aardige schwalbe inderdaad, dat lijkt me duidelijk, maar die keeper van jullie....
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb dat steeds aan staan, maar eindelijk kan ik dan even plassen.
We faxenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:02 schreef drummerdude het volgende:
Ik ga slapen, ik hou MyA op![]()
Tot overmorgen, morgen kan ik ws. niet op internet.
EB. Ben benieuwd. Heb ooit een docu met haar gezien. En gisteren deed ze ook wel een beetje raar bij DWDD.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volgend uur gaat een beetje op de schop want we vorig uur was elle bandita nog niet gereed..
Metro Station hoor je toch genoeg op 3FM en Coldplay natuurlijk ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volgend uur gaat een beetje op de schop want we vorig uur was elle bandita nog niet gereed..
Nee dank je , is te slaap verwekkendquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:00 schreef -Hans- het volgende:
Voor de liefhebbers: Slipknot concert @ MTV. Lekker rustgevende muziek
Zijn we wel gewend van Roosmarijn, die maakte er helemaal een troep van qua programmering en dat terwijl ze een programmeer muts isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Technicolor hebben we afgelopen 2 uur al gehoordquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Metro Station hoor je toch genoeg op 3FM en Coldplay natuurlijk ook
Jullie zitten echt in de hoek waar de klappen vallen.. Ik hoop dat jullie het redden, maar het zal inderdaad erg lastig worden. 4 punten lijkt mij trouwens geen heel erg rare voorspelling, helaas..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hou in godsnaam op over die "keeper". Dat is toch geen keeper
het trieste is dat de andere 2 keepers beide geblesseerd zijn.
@ Hans: ik denk dat het te laat is idd. Volendam is goed bezig de laatste tijd, die zie ik niet veel wedstrijden meer verliezen. Volgende week tegen Ado en de week daarna tegen Ajax, allebei thuis. Dat moeten minstens 4 punten worden...
Maar hoeveel punten is ons al niet door de neus geboord dit seizoen door die maffia die zich voetbalbond noemt?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee dank je , is te slaap verwekkend![]()
Oja, dat is waar ook. Was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Technicolor hebben we afgelopen 2 uur al gehoord
Beide zijn lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Dit is leuk: YEAH YEAH YEAHS - ZERO
Ze klinkt een beetje als Ellen ten Damme..
Vooral het eerste uur was een aardige puinhoopquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zijn we wel gewend van Roosmarijn, die maakte er helemaal een troep van qua programmering en dat terwijl ze een programmeer muts is
Mens kan niet alles onthoudenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook. Was ik alweer vergeten.
Heb die Ellen een keer in de Oosterpoort gezien (zong ze wat nummers van Queen) en daar was ze helemaal in het leer gekleed. Freaking hot !quote:
Ik hoop toch echt dat ze weer gaan spelen zoals ze tijdens de eerste helft van 't seizoen deden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ondanks de 4 - 0 had ik eerlijk gezegd wel een beetje verwacht dat het moeizaam zou gaan omdat het de laatste tijd niet heel lekker gaat. Garcia er ook niet bij en Berg laat al wedstrijden lang bar weinig zien
M'n opmerking was sarcastisch bedoeld.quote:
[..]
Thanks
Snap ik ook niet. Klinkt weer es anders dan de rest. Maarja, misschien is dat ook wel de redenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mens kan niet alles onthouden
verbaast mij dat EMILIANA TORRINI - JUNGLE DRUM nog zo weinig te horen is.
Zekker wanneer er bier in het spel isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mens kan niet alles onthouden
Ja, ik ook eigenlijk wel. Maar ja, zo blijft ie langer leukquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook maar 'n stempel op de kop, en weg ermee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hou in godsnaam op over die "keeper". Dat is toch geen keeper
het trieste is dat de andere 2 keepers beide geblesseerd zijn.
Ellen is een lekkere rock chickquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb die Ellen een keer in de Oosterpoort gezien (zong ze wat nummers van Queen) en daar was ze helemaal in het leer gekleed. Freaking hot !
En Corton een paar dagen geleden ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja die emiliana torrini is echt tof... rob draait haar wel volgens mij
Zekerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ellen is een lekkere rock chick
En dan te bedenken dat Roosmarijn vannacht het tweede deel van de Freaknacht doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vooral het eerste uur was een aardige puinhoop. Annemieke deed het vorige week toch wel erg goed...
Beetje raar maar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
EB. Ben benieuwd. Heb ooit een docu met haar gezien. En gisteren deed ze ook wel een beetje raar bij DWDD.
Maar ze heeft wel een rock 'n roll-hart volgens mij.
Toevallig op de cover van intermediair van deze weekquote:
Ojee, dat belooft chaos te wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Roosmarijn vannacht het tweede deel van de Freaknacht doet.
Hoezo? je meent serieus dat we tegen Ado en Ajax (minimaal) een wedstrijd winnen en een gelijk spelen? als dat eens kan dan ben ik ontzettend blijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jullie zitten echt in de hoek waar de klappen vallen.. Ik hoop dat jullie het redden, maar het zal inderdaad erg lastig worden. 4 punten lijkt mij trouwens geen heel erg rare voorspelling, helaas..
Graag!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ook maar 'n stempel op de kop, en weg ermee?
Zometeen ook U2 nog. Alleen de Beeb kan dit soort artiesten in één programma bij elkaar krijgenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:14 schreef themauster het volgende:
ik kijk nu top of the pops met franz ferdinad en nu oasis op BBC2 Oasis mist trouwens 1 van de broertjes galager
Een kat in het nauw wil nog wel eens gekke sprongen makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoezo? je meent serieus dat we tegen Ado en Ajax (minimaal) een wedstrijd winnen en een gelijk spelen? als dat eens kan dan ben ik ontzettend blij
Scheelt enorm dat er veel goede muziek uit de UK komt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zometeen ook U2 nog. Alleen de Beeb kan dit soort artiesten in één programma bij elkaar krijgen.
Denk dat ik het weer niet ga redden, baal dat ik floortje gemist heb afgelopen nachtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ojee, dat belooft chaos te worden. Misschien toch maar even in bed luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |