Weet ik tochquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat vind mijn chef niet goed
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
Zo ex weg, kinderen weg.ik voel me alleen, ik wil mijn knuffel.
Inderdaad!quote:
Gari weet dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef vencodark het volgende:
En nu wil ik weten wie de knuffelbrigade zijn!![]()
Dat geheimzinnige gedoe.
Je moet natuurlijk wel in goede conditie blijven.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Den_Haag het volgende:
nog ff een liedje af luisteren en dan ga ik er vandoor. sporten en dan naar huis
Of er lopen bloedjemooie vrouwen rond daar of je spoort niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb weekend maar zit nog wel op mijn werk
beetje in vorm blijven voor jou hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel in goede conditie blijven.
Ik heb vakantiequote:
Bengeltje bijvoorbeeld, die zit er wel in.quote:
misschien dat ik je daarom wel zo mag.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
ow nou ik vind van mezelf dat ik er geen ben dus dat is mooi dan
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:48 schreef Belsezar het volgende:
Ik niet igg!
Half uurtje hier!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Nog een week. Volgende week vrijdag wordt er bij mij in de kamer echt niet gewerkt. Nog "hyperder", met ballen gooien, vervelend doen, harde muziek en veel schreeuwen..quote:
vind ik niet erg hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben een slechte deler. Dus dan zit je wel vast he.
Ik heb medelijden met de buren!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Half uurtje hier!
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Nog een week. Volgende week vrijdag wordt er bij mij in de kamer echt niet gewerkt. Nog "hyperder", met ballen gooien, vervelend doen, harde muziek en veel schreeuwen..
Gaan er veel weg zeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb vakantie![]()
vrijdag mag ik een her maken![]()
![]()
& ik heb zoveel motivatie en zin
![]()
![]()
![]()
Jij gaat volgende week weg hè?
Wanneer vertrek je dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Nog een week. Volgende week vrijdag wordt er bij mij in de kamer echt niet gewerkt. Nog "hyperder", met ballen gooien, vervelend doen, harde muziek en veel schreeuwen..
Vakantie? Leren zal jequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb vakantie![]()
vrijdag mag ik een her maken![]()
![]()
& ik heb zoveel motivatie en zin
![]()
![]()
![]()
Jij gaat volgende week weg hè?
Vrijdagavond dusquote:
Niet alleen de buren, maar de rest van afdeling vindt ons op vrijdag ook vaak vervelendquote:
Je kan toch maar op 1 lijstje staan? Dus ik kan niet bij de brigade horen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Half uurtje hier!
[..]
Stelletje kleuters bij elkaar hier.quote:
Hehequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vakantie? Leren zal je![]()
![]()
![]()
Eerst pizza schransen op kantoor en daarna de auto in
3 hypere vrouwen en een man, zal dat goed gaan?
Tof! En het komt vast goed!quote:
Kan prima toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:34 schreef Belsezar het volgende:
Je kan toch maar op 1 lijstje staan? Dus ik kan niet bij de brigade horen.
Ja komt zeker goed!! De man in de auto? Nee, is niet de "date" man, gelukkigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Tof! En het komt vast goed!
Is het trouwens die "date" man of niet?!
quote:
quote:
Oo okequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja komt zeker goed!! De man in de auto? Nee, is niet de "date" man, gelukkig
Al ben ik bang dat ie mij niet met rust gaat laten tijdens de wispo. Maar ach, ik heb een goede rechtsequote:
Wat dan? De e-knuffelplayer?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kan prima toch?
Het combineert zelfs als een nieuwe met je e-player-lidmaatschap!
Fijn weekend!quote:
Fijn weekend!quote:
Ben je nu morgen écht jarig of...?quote:
Kijk, daarom!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Al ben ik bang dat ie mij niet met rust gaat laten tijdens de wispo. Maar ach, ik heb een goede rechtse
nee de 19equote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je nu morgen écht jarig of...?
ik ben er klaar voor!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klaar voor t weekend?
Had je Ado nou nog gesproken of niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, daarom!
Ik vertrouw daar helemaal op dat jij die goed gaat gebruiken als dat nodig is
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe komt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:
Klef gedoe.
Rhu vertel het eens.![]()
geen idee!quote:
Ga dingen doen die je blij maken!quote:
Gekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga dingen doen die je blij maken!
Ik zet altijd harde muziek op en ga dansen door de kamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsss, mannenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee de 19e
[..]
ik ben er klaar voor!
nope heb m niet meer gesproken de etter
en de boodschappen zijn gedaan, maar heb wel voldoende zouden jullie blijven slapen....
daar doet mn hoofd veeeel te zeer voorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga dingen doen die je blij maken!
Ik zet altijd harde muziek op en ga dansen door de kamer
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen die jou blij maken, niet die mij blij makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar doet mn hoofd veeeel te zeer voor
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
U 2!quote:
haha ja maar dat maakt mij ook blijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dingen die jou blij maken, niet die mij blij maken
Little house on the prairie daar gebeurt vrij weinig in. Is een mislukte oogst ook goed?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ja maar dat maakt mij ook blij
ga wel little house on the prairie kijken
nou maar hopen dat iemand de vlek tyfus krijgt of zo anders is er ook niks aan
Andermans ellende is altijd goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ja maar dat maakt mij ook blij
ga wel little house on the prairie kijken
nou maar hopen dat iemand de vlek tyfus krijgt of zo anders is er ook niks aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Andermans ellende is altijd goedDie kan je hier op Fok ook vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
gelukkig heeft mary een of andere dure operatie nodigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Little house on the prairie daar gebeurt vrij weinig in. Is een mislukte oogst ook goed?
Oke. Dat is ook leuk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gelukkig heeft mary een of andere dure operatie nodig
dus dat komt goed vandaag
Jij bent er weer. Maar de rest is weg.quote:
Goed opgemorken.quote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, nog even auto nagelopen, ben er helemaal klaar voor, al vergeet ik vast de helft.. heb mijn pin en paspoort klaar, dus het moet goed komen!
Je bedoelt dat je automatic_ hebt gestalkt?quote:
doorgesmeerd jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je automatic_ hebt gestalkt?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, nog even auto nagelopen, ben er helemaal klaar voor, al vergeet ik vast de helft.. heb mijn pin en paspoort klaar, dus het moet goed komen!
jij ook een fijn weekend. Ik ga zometeen de kindjes halen. Vinden ze vast fijnquote:
Post dat lijstje eens. Dan weet ik iig bij wie ik terecht kan als ik verlegen zit om een knuffelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Goed opgemorken.
Volgens mij had ik jou eerst ook in de knuffelbrigade gedacht, maar nu twijfel ik weer of dat wel correct is.
dat weet je toch!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Post dat lijstje eens. Dan weet ik iig bij wie ik terecht kan als ik verlegen zit om een knuffel
De komende week toch niet? Dan ben je er heul nie..quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Post dat lijstje eens. Dan weet ik iig bij wie ik terecht kan als ik verlegen zit om een knuffel
Jij stond toch op dat lijstje. En Rip is van de lijstjes. Dus vraag het aan haar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen lijstje gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij stond toch op dat lijstje. En Rip is van de lijstjes. Dus vraag het aan haar.
Ik kan wel een knuffel gebruiken op dit moment.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen lijstje gezien
En Gari zei dat hij het bedacht had. Dusssss...
Er is meer naast Fok!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaan er veel weg zeg.Hoe ongezellig.
Hoelaat en waar hebben we afgesproken dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:40 schreef MNR het volgende:
Ja, weekend
Ik was eraan toe
En morgen een dateJeej
Ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan wel een knuffel gebruiken op dit moment.
Nee, het is niet jij. Hij is donker, heeft donkere ogen en is grappig en charismatischquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoelaat en waar hebben we afgesproken dan?![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, het is niet jij. Hij is donker, heeft donkere ogen en is grappig en charismatisch
Jij had het toch he-le-maal gehad met vrouwen, Sedannetje?quote:
Waar heb ik dat gezegd dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij had het toch he-le-maal gehad met vrouwen, Sedannetje?
In een van de vorige topics. Volgens mij was het iets met "quote:
Hoe staat alle vrouwen zijn kuthoeren in verband dat ik klaar ben met vrouwen dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:49 schreef MNR het volgende:
[..]
In een van de vorige topics. Volgens mij was het iets met "" en "alle vrouwen zijn ...". Ik weet het niet meer.
Is het onjuist dan?
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe staat alle vrouwen zijn kuthoeren in verband dat ik klaar ben met vrouwen dan?
Neuken dan maar?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Ik ben te moe om er serieus op in te gaan
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, eten dan even snel auto doen, camera opladen voor morgen. Standaard moet ik ook nog in de auto vastmaken![]()
Zal je zien, regent het morgen
Aaah, oké..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Autoraces morgen, wil weer eens gaan filmen vanuit auto.
Lekker geinteresseerd Nouk!quote:
ik denk niet dat hij er ooit echt iemand mee versierd heeft, hooguit een gratis drankje in zn gezichtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Lekker geinteresseerd Nouk!
Lees dit: Goede versiertrucs
Nou, als hij dat tegen me zou zeggen, zou ik ws vanuit mijn temperament hem echt met een veeg uit de pan geven. Het vervelende is... dat hij nog gelijk heeft ook. Maar niet altijd, want als er geen gelegenheid is om iets terug te zeggen, is de ruimte te klein
wat doe je voor autoraces, Sedan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef S95Sedan het volgende:
Autoraces morgen, wil weer eens gaan filmen vanuit auto.
Nou, ik moet zeggen dat vaak de mensen aan wie ik me in het begin het meeste irriteer, de mensen zijn met wie ik het het beste kan vinden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij er ooit echt iemand mee versierd heeft, hooguit een gratis drankje in zn gezicht
Jij staat er sowieso op, no worries.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:33 schreef DR34M3R het volgende:
Wat voor irritaties zijn dat dan? is dat bij ieder persoon die je irriteert (want het is geen wederkerig werkwoordquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:04 schreef MNR het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat vaak de mensen aan wie ik me in het begin het meeste irriteer, de mensen zijn met wie ik het het beste kan vinden.
Ja, ik zat nog te twijfelen, maar ben je moe om daar echt bij stil te staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat voor irritaties zijn dat dan? is dat bij ieder persoon die je irriteert (want het is geen wederkerig werkwoord) dezelfde?
quote:
mwah valt meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak een teken van onzekerheid hè, mensen die dat als middel gebruiken om te compenseren voor iets dat ze denken te missen. Vandaar dat het bij nader inzien vaak gewoon normale, aardige mensen blijken die soms alleen niet goed weten hoe ze moeten reageren. En dat blijkt, want je zegt:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:12 schreef MNR het volgende:
Uhm.... wat voor irritaties? Nou, ongelooflijke 'domme' (in mijn perceptie) dingen zeggen waar ik het absoluut niet mee eens ben. Of ontzettend naar doen tegen iemand (daar kan ik ook slecht tegen, dan komt de leeuwin in me los). Maar dan moet je ook maar net de snaar weten te raken en het onbewust doen.
Ik vroeg het omdat ik meteen dacht: als dat vaak voorkomt, dan moet er bijna wel een gemene deler bij die mensen zijn.quote:En dan ga ik in discussie met die persoon (of ik laat non-verbaal echt merken dat ik er echt niet van gediend ben) en als het dan niet lullig bedoeld is, dan kom ik daar vanzelf wel achter. En dan begrijp ik de beweegreden en dan kan ik het wel weer waarderen.
Maar vaak is het het gesprek an sich wat daarna volgt, waardoor ik waardering voor de ander krijg.
Zoals bijvoorbeeld: alle vrouwen zijn kuthoeren?quote:Maar meestal is het dus gewoon iets zeggen dat zwaar tegen mijn normen en waarden ingaat
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah valt meeAwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe m de groetjes van me!You're never fully dressed until you wear a smile
Gewoon voor de lol, voornamelijk afstellen en dat soort dingen.(Nu met ophanging bezig en van de zomer ander blok erin) Zomer/Eind van het jaar wil ik ook mee gaan doen met Autovisie Timeattack (mits toegelaten)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wat doe je voor autoraces, Sedan?
Hehehe, nee, want dat is onzinquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vaak een teken van onzekerheid hè, mensen die dat als middel gebruiken om te compenseren voor iets dat ze denken te missen. Vandaar dat het bij nader inzien vaak gewoon normale, aardige mensen blijken die soms alleen niet goed weten hoe ze moeten reageren. En dat blijkt, want je zegt:
[..]
Ik vroeg het omdat ik meteen dacht: als dat vaak voorkomt, dan moet er bijna wel een gemene deler bij die mensen zijn.
[..]
Zoals bijvoorbeeld: alle vrouwen zijn kuthoeren?
Op het moment dat ik heimelijk naar jou verlangquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou eens daten dan![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:17 schreef Duimelot het volgende:
mwah valt meeDe sleur slaat al toe, ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
Nooit dus...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Op het moment dat ik heimelijk naar jou verlang
En met wat voor auto doe je dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:19 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon voor de lol, voornamelijk afstellen en dat soort dingen.(Nu met ophanging bezig en van de zomer ander blok erin) Zomer/Eind van het jaar wil ik ook mee gaan doen met Autovisie Timeattack (mits toegelaten)
Dan bewijs je alleen zijn stelling maar...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:21 schreef MNR het volgende:
Op het moment dat ik heimelijk naar jou verlang
Ja, dan heeft 't zijn mooiste tijd wel gehad. On to the next one.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
tuurlijk pfffffffff t duurt al weken nu
inderdaad, interesse!?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, dan heeft 't zijn mooiste tijd wel gehad. On to the next one.
Prima.quote:
Heyquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
inderdaad, interesse!?
ben er vandoor pm maar gheghe
Honda dusquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Prima.Ik was gewoon benieuwd, auto-faneut zijnde.
Maar wel gewoon je Saab, dus.
Hahaha!quote:
Ik kom niet mee. Kun je het even toelichtenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan bewijs je alleen zijn stelling maar...
ik moet 'gheghe' pmmen? is dat het nieuwe codewoord voor 'neuken?' tegenwoordig?quote:
Jij bent moe, ik voel mij ziek. Ik stel voor dat we in plaats van een gedegen uitleg gewoon samen gaan zitten sippen onder een dekentje...quote:
Ja slapquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Slap?
Nee man, ik wil gewoon het topje van de ijsberg, de kers op de taart, het neusje van de zalm
Enne.. dat zegt niets over jou, dat betekent gewoon dat er een vrouw voor jou rondloopt die veeeeeel beter bij jou past. Een vrouw die je laat lachen, een vrouw die gek is op racen met je, een vrouw die helemaal gek op je is en goed bij je aansluit qua gedachten en interesses
Dat is het geluid dat ze maakt als jij je harde stuk vlees te ver en te hard naar binnen duwt door de mond...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:28 schreef Garisson72 het volgende:
ik moet 'gheghe' pmmen? is dat het nieuwe codewoord voor 'neuken?' tegenwoordig?
Ik word te oud...
fraai. Een sportief Civic-modelletje, gok ik zo.quote:
Zo veel. Ik wil rust en mijn hoofd en duidelijkheid over een paar dingen. Alleen zijn.quote:
Hehe, goed plan. Er wordt dadelijk voor me gekookt. Ik vind dat helemaal te tofquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent moe, ik voel mij ziek. Ik stel voor dat we in plaats van een gedegen uitleg gewoon samen gaan zitten sippen onder een dekentje...
Sedannetje... ik ben te mieperig voor jouquote:
Ik kan het me nog levendig voor de geest halen ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:30 schreef AirwiN het volgende:
Dat is het geluid dat ze maakt als jij je harde stuk vlees te ver en te hard naar binnen duwt door de mond...
Hier ook gelukkig. Ik word uitermate goed verzorgd...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:30 schreef MNR het volgende:
Hehe, goed plan. Er wordt dadelijk voor me gekookt. Ik vind dat helemaal te tof
1995 Civic Sedan, staat wel link naar topic op Civicclubholland als je op m'n naam zoekt. (Fotos etc.)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
fraai. Een sportief Civic-modelletje, gok ik zo.
Ik ben ook race-faneut, vandaar dat ik echt geinteresseerd was.
Dan valt het nog wel mee met dat 'oud worden'.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
Ik kan het me nog levendig voor de geest halen ook.
civic sedan is dan nog wel 1 vd beste 'onda'squote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1995 Civic Sedan, staat wel link naar topic op Civicclubholland als je op m'n naam zoekt. (Fotos etc.)
Het is goed met jequote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Sedannetje... ik ben te mieperig voor jou
Way to mieperig
Ach manneke toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo veel. Ik wil rust en mijn hoofd en duidelijkheid over een paar dingen. Alleen zijn.
Op sommige vlakken wel, Air. Op andere vlakken ben ik er blij om en trots op dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef AirwiN het volgende:
Dan valt het nog wel mee met dat 'oud worden'.
Zolang het japans is is het over het algemeen wel goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
civic sedan is dan nog wel 1 vd beste 'onda's
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is goed met je
Je lijkt wel een vrouw
Oh wacht....
Klopt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Risicos nemen schat, je leeft maar een keer![]()
Dankje.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach manneke toch.
Rust en duidelijkheid krijg je het beste door niet in dezelfde cirkel te blijven denken en het 'los te laten'. Door waar je nu geen duidelijkheid over hebt en graag wilt hebben, naast je neer te leggen. Dit kun je doen door afleiding te zoeken in een film of het opzoeken van mensen. Wat je in ieder geval beter beter niet kunt doen, is erover na blijven denken. Daar word je niet blijer van en het lost ook niets op.
Je bent wie je bent, je bent helemaal perfect en je bent een leuk persoontje
Suzuki!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang het japans is is het over het algemeen wel goed
Dan moet ik eerst inschrijven geloof ik. Maar wel een toffe hobby!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
1995 Civic Sedan, staat wel link naar topic op Civicclubholland als je op m'n naam zoekt. (Fotos etc.)
Goede avond jonge dame.quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Ik had vandaag willen vragen op mijn werk of ik na 1 mei nog daar kan blijven werken. Maar ik kwam op mijn werk en kon eigenlijk gelijk weer naar huis. Maar goed maandag zou ik weer eens vragen hoe en wat.
Verder ga ik een lijstje maken met dingen die ik moet doen of wil gaan doen. Op een staat mijn ouders vertellen over dat getest ga worden op autisme. Verder ga ik op aanraden van mijn psycholoog een reïntergratiebureau zoeken dat mij helpt met het vinden van een nieuwe baan.
Maar goed. Straks mijn belastingaangiften doen. En morgen 25 km wandelen. Zondag naar nightwish. Dus ik ben wel lekker bezig. Eigenlijk wilde ik vanavond ook nog weg maar daar ben ik te moe voor dus blijf ik maar lekker thuis en ga vroeg slapen.
Dat is waar. Alleen moet ik wel oppassen dat ik niet te veel doen. Mijn werk kost toch erg veel energie. Dus af en toe een dag niks doen is ook wel goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Graag gedaan
En je hebt leuke en goede plannen gemaakt. Je bent goed bezig!
Cuemeisje!!quote:
Goedenavondquote:
Moet kunnen op zijn tijd toch ongezond eten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hooi![]()
Aardig gegeten, friet en morgen weer.How unhealthy!
Dit is niet meer 'op zijn tijd'.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet kunnen op zijn tijd toch ongezond eten.
Je hebt het maar luxe.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:55 schreef KudFokker het volgende:
Alles geregeld!
Vrouwtje 1 komt morgen (wanneer me ouders weg zijn) filmpje kijken
Vrouwtje 2 wil me nog steeds blijven zien na dat ik gezegd heb geen relatie te willen
Dan doe je toch iets goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit is niet meer 'op zijn tijd'.ik ben volgens de weegschaal wel 4 kilo afgevallen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:55 schreef KudFokker het volgende:
Alles geregeld!
Vrouwtje 2 wil me nog steeds blijven zien na dat ik gezegd heb geen relatie te willen
Nu ff fitnessen, daarna weer met mijn vrienden naar de stad
Overal live muziek in Hoorn
Vrouw 2 wil dat alleen maar omdat ze hoopt dat je als nog van mening gaat veranderenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:55 schreef KudFokker het volgende:
Alles geregeld!
Nu ff fitnessen, daarna weer met mijn vrienden naar de stad
Overal live muziek in Hoorn
Dat heet je opties open houden.quote:
Ja, dat zou best een goeie verklaring kunnen zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vrouw 2 wil dat alleen maar omdat ze hoopt dat je als nog van mening gaat veranderen
Kapsalon is ook lekker.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:58 schreef dawg het volgende:
Af en toe zijn pizza's van Domino's best lekker. Deluxe Italian pizza.![]()
Ik weet het wel zeker, want het is al basisschool niveauquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:59 schreef vencodark het volgende:
Ja, dat zou best een goeie verklaring kunnen zijn![]()
Btw, Cue je sig...geldt dat ook voor mannen?
Sinds wanneer moeten mannen functioneel zijn dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Uhm, dat is een goed! Die moeten een goede combinatie zijn
Het is toch handig als een man iets kan. Bijvoorbeeld het huishouden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten mannen functioneel zijn dan?![]()
![]()
Omdat je het anders net zo goed zelf kan doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten mannen functioneel zijn dan?![]()
![]()
Crap...das waar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat je het anders net zo goed zelf kan doen
Mannen en huishouden?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is toch handig als een man iets kan. Bijvoorbeeld het huishouden.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
Crap...das waar.Maar dat is vooral fysiek nuttig
Vrijdag de 13e hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:06 schreef rhubarbje het volgende:
wow het is net alsof ik een stroke heb gehad
als ik iets nodig heb en ik wil het vragen kom ik niet verder dan ik wil de dinges! en ik val over mn eigen woorden en kom er echt niet uit vandaag
laat alles uit mn handen vallen etc
aaaargh
Mannen moeten vooral mooi zitten zijn en doen wat ik vraag.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Al is het op meer vlakken natuurlijk ook wel handig
ow crap dat is het! kut vrijdag de 13equote:
Nee gadver! Ik wil toch wel een man die zelf kan nadenkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen moeten vooral mooi zitten zijn en doen wat ik vraag.Feminisme, je weets.
Dat doen ze laten geloven.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen en huishouden?Ik dacht dat ze daar een aangeboren allergie voor hadden?
Hahaha, het zou best triest zijn als ik dit allemaal bloedserieus zou menen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee gadver! Ik wil toch wel een man die zelf kan nadenkenAan mooi zitten wezen heb ik zo weinig, dan kan ik wel een standbeeld in de tuin zetten
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:11 schreef vencodark het volgende:
Hahaha, het zou best triest zijn als ik dit allemaal bloedserieus zou menen.![]()
Nee, man moet gewoon lief, leuk en lekker zijn.En natuurlijk zijn alledrie de begrippen vrij ruim te interpreteren.
Als je dat wil kan je beter een hond nemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen moeten vooral mooi zitten zijn en doen wat ik vraag.Feminisme, je weets.
Op Fok?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar zullen we deze ideale man moeten vinden?
Don't know. Misschien hebben we hm al gevonden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar zullen we deze ideale man moeten vinden?
Jij misschien al welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Don't know. Misschien hebben we hm al gevonden.
Dat hoorde je mij toch ook neit zeggen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voldoet so far wel aan de 3 begrippen.![]()
Maar we zijn nog niet getrouwd.
Is het wederzijds?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voldoet so far wel aan de 3 begrippen.![]()
Maar we zijn nog niet getrouwd.
Wat niet horen zeggen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hoorde je mij toch ook neit zeggen?
Nee trouwen i ook niks.. moet je ook nog niet doen.
Wat is er mis met een mooie trouwjurk?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat niet horen zeggen?
Ooit trouwen an sich zou best tof zijn, maar mij zie je niet in een jurk.
Dat je al getrouwd wasquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat niet horen zeggen?
Ooit trouwen an sich zou best tof zijn, maar mij zie je niet in een jurk.
Wie ben jij?!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Crap...das waar.Maar dat is vooral fysiek nuttig
Hij hoort weer iets over seksquote:
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat je al getrouwd was
Jah ooit wel, maar dat hoeven we nu nog niet te bespreken
Iemand die zich niet verleiden door jouw mooie babbels?quote:
Natuurlijk niet, want dan had ik SuberBoobiesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig niet.Maar we hadden het laatst wel over bejaard zijn
Dat vond je niet te vroeg?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand die zich niet verleiden door jouw mooie babbels?
Haha, ohja dat is waar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want dan had ik SuberBoobies![]()
Die mag je in iedergeval niet vergetenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:21 schreef vencodark het volgende:
Haha, ohja dat is waar.Daar kan je niet vroeg genoeg over nadenken
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die mag je in iedergeval niet vergeten
En dan gingen we elke man versieren die we maar wilden hebben
Leuk voor een ander, maar niet voor mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met een mooie trouwjurk?
Gezellig saampjes in het tehuisquote:
Jaquote:
Lekker onder een kloontje de geilste wijven uithangen.. en ze dan uitnodigen en dan...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaen dan doen we op fok alsof we jonge blommen zijn. Niemand die ziet dat wij ons in de eerste jaren van het millenium hadden aangemeld.
Geheel rimpelvrij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lekker onder een kloontje de geilste wijven uithangen.. en ze dan uitnodigen en dan...Wantja wie wil ons dan niet
Ik kom hier anders al langer dan vandaag.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:26 schreef dawg het volgende:
Haha damn. Ik bedoelde dat ik vencotje nog niet eerder zo heb zien praten. Enzo. Jullie ook altijd!![]()
Lekker strak, want ook nooit kinderen gehadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geheel rimpelvrij.Ook van onderen.
Maar jij en over de nuttigheid van mannen pratend, zo kent hij je nog nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kom hier anders al langer dan vandaag.
Hoe dan wel?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar jij en over de nuttigheid van mannen pratend, zo kent hij je nog niet
Kinderen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lekker strak, want ook nooit kinderen gehad
Het lieve schattige meisje dat je ook kan zijn?quote:
Daarom ook nooitquote:
Wat vind iedereen mij lief en schattig tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het lieve schattige meisje dat je ook kan zijn?
geen idee eig, zal je hem moeten vragen
Zolang je nog maar meer bent dan datquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat vind iedereen mij lief en schattig tegenwoordig.![]()
![]()
Als iemand die alleen maar over mannen in boekjes heeft gelezen.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Als iemand die alleen maar over mannen in boekjes heeft gelezen.
niet flauw bedoeld verder hoor
Ik kan ook een bitch zijn als je wilt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang je nog maar meer bent dan dat
Kom maar hierquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:33 schreef vencodark het volgende:
Ik kan ook een bitch zijn als je wilt.![]()
Oh, je wist het al?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar dat hoef je mij niet te vertellen he
dawg bedoelde het vast niet zoquote:
ik kan mij wel wat voorstellen ervanquote:
ik vind het anders heeel gezelligquote:
Ach, ik heb zo mijn buien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik kan mij wel wat voorstellen ervan
Ondanks dat je natuurlijk geen bitch hoeft te zijn bij mij he
Absoluut!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, ik heb zo mijn buien.maar elk mens heeft het recht om te bitchen.
![]()
En niet tegen jou hoor.
Het is wel vermakelijk om te lezen, vrouwenpraatjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik vind het anders heeel gezellig![]()
Ik volg eens het advies van dawg opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:42 schreef Bengeltje het volgende:
Het is wel vermakelijk om te lezen, vrouwenpraatjes.
Ik zou ook nooit een pak en stropdas aan doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuk voor een ander, maar niet voor mij.
Je zult mij nooit, ik zeg nooit, vrijwillig in een jurk, rokje etc zien.
Laten we het testen:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben alleen bang dat nu iedereen gek wordt van al die
Advies van dawgjelief??quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik volg eens het advies van dawg op
Vrolijkheid alom hier nu
Dan kan jij mooi trouwen met venco. Jij in jurk en zij in pak met stropdas. Hoe simpel kan het leven soms zijn...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou ook nooit een pak en stropdas aan doen.
Moet je toch eens doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je het je voorstellen?quote:
quote:
Het is al een paar keer naar boven gekomen dat dat geen match isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan jij mooi trouwen met venco. Jij in jurk en zij in pak met stropdas. Hoe simpel kan het leven soms zijn...
Hahahaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan jij mooi trouwen met venco. Jij in jurk en zij in pak met stropdas. Hoe simpel kan het leven soms zijn...
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet ik zou mij niet lekker voelen in een pak.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je toch eens doen
Ten eerste staat het de (bijna) iedereen hartstikke goed! En ten tweede ga je je ook lekker door voelen
Dan kan jij weinig hebben zegquote:
Dus als je gaat trouwen, trek je een jurk aan of wat?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
Dat was omdat ze tot op heden maar weinig gemeenschappelijk hadden. Maar dit is toch een mooi vertrekpunt...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is al een paar keer naar boven gekomen dat dat geen match is
Sssst verpest het nu niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is al een paar keer naar boven gekomen dat dat geen match is
Waarom? Ik ben best lief, leuk en aardig.quote:
Dan niet.quote:
Naaktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:48 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Dus als je gaat trouwen, trek je een jurk aan of wat?
Jij ziet echt overal het positieve in of nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:49 schreef AirwiN het volgende:
Dat was omdat ze tot op heden maar weinig gemeenschappelijk hadden. Maar dit is toch een mooi vertrekpunt...
Ze zijn best mooiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Sssst verpest het nu niet.![]()
En wat vind jij van trouwjurken?
Ik ben toch op zoek naar iets anders.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom? Ik ben best lief, leuk en aardig.
Een match made in heaven.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was omdat ze tot op heden maar weinig gemeenschappelijk hadden. Maar dit is toch een mooi vertrekpunt...
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben toch op zoek naar iets anders.
Als het voor mij de entertainmentwaarde verhoogt wel ja!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Jij ziet echt overal het positieve in of niet
Goede instellingquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het voor mij de entertainmentwaarde verhoogt wel ja!
Nou, doe je mooiste jurk aan en maak een onvergetelijke indruk op haar...quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, doe je mooiste jurk aan en maak een onvergetelijke indruk op haar...
Is goed. Ik zou het nog doen ook. Alleen ik heb geen jurk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou jij nou eens op.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief ben ik in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat heb ik 2 pagina's geleden gezegd.
Lief, leuk en lekker en dat zijn 3 hele ruime begrippen.
Ik begin net een beetje warm te lopen...quote:
Als ik ooit ga trouwen dan ga ik naakt.quote:
Het wordt niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begin net een beetje warm te lopen...
De aanhouder wint.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begin net een beetje warm te lopen...
Mannen in pakquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je toch eens doen
Ten eerste staat het de (bijna) iedereen hartstikke goed! En ten tweede ga je je ook lekker door voelen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |