Weet ik tochquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat vind mijn chef niet goed
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
Zo ex weg, kinderen weg.ik voel me alleen, ik wil mijn knuffel.
Inderdaad!quote:
Gari weet dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef vencodark het volgende:
En nu wil ik weten wie de knuffelbrigade zijn!![]()
Dat geheimzinnige gedoe.
Je moet natuurlijk wel in goede conditie blijven.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Den_Haag het volgende:
nog ff een liedje af luisteren en dan ga ik er vandoor. sporten en dan naar huis
Of er lopen bloedjemooie vrouwen rond daar of je spoort niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb weekend maar zit nog wel op mijn werk
beetje in vorm blijven voor jou hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel in goede conditie blijven.
Ik heb vakantiequote:
Bengeltje bijvoorbeeld, die zit er wel in.quote:
misschien dat ik je daarom wel zo mag.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
ow nou ik vind van mezelf dat ik er geen ben dus dat is mooi dan
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:48 schreef Belsezar het volgende:
Ik niet igg!
Half uurtje hier!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Nog een week. Volgende week vrijdag wordt er bij mij in de kamer echt niet gewerkt. Nog "hyperder", met ballen gooien, vervelend doen, harde muziek en veel schreeuwen..quote:
vind ik niet erg hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben een slechte deler. Dus dan zit je wel vast he.
Ik heb medelijden met de buren!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Half uurtje hier!
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Nog een week. Volgende week vrijdag wordt er bij mij in de kamer echt niet gewerkt. Nog "hyperder", met ballen gooien, vervelend doen, harde muziek en veel schreeuwen..
Gaan er veel weg zeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb vakantie![]()
vrijdag mag ik een her maken![]()
![]()
& ik heb zoveel motivatie en zin
![]()
![]()
![]()
Jij gaat volgende week weg hè?
Wanneer vertrek je dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Nog een week. Volgende week vrijdag wordt er bij mij in de kamer echt niet gewerkt. Nog "hyperder", met ballen gooien, vervelend doen, harde muziek en veel schreeuwen..
Vakantie? Leren zal jequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb vakantie![]()
vrijdag mag ik een her maken![]()
![]()
& ik heb zoveel motivatie en zin
![]()
![]()
![]()
Jij gaat volgende week weg hè?
Vrijdagavond dusquote:
Niet alleen de buren, maar de rest van afdeling vindt ons op vrijdag ook vaak vervelendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |