Niet iedereen heeft een huid van asbest.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:12 schreef Hukkie het volgende:
Waarom überhaupt scheercreme gebruiken, doe al jaren zonder.
Lol, ik ook niet hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 19:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een huid van asbest.
Opzich niet onhandig. Dat scheelt scherenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:56 schreef flexster het volgende:
als ik dat ga doen zonder schuim dan heb ik straks geen gezicht meer over
Kebab voor ontbijt kan prima.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:34 schreef flexster het volgende:
ja maar ja..verse velletjes pellen iedere ochtend is ook niet alles
Dit wordt me iets te intiemquote:Op maandag 16 maart 2009 17:42 schreef flexster het volgende:
dan ken je mijn huid niet...hou je ook van yoghurt?
Wil je goed(koop) scheren stap dan over op een krabbertje.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:42 schreef flexster het volgende:
dan ken je mijn huid niet...hou je ook van yoghurt?
OT: Ik scheer me sinds mensenheugenis met een mach3 turbo en doe standaard veeeel te lang met mn mesje, totdat die hele witte strip eraf is. Ik vertik t om er zoveel geld aan uit te geven. En elektrisch scheren vind ik kut, plus wegwerpmesjes zijn niet goed voor het milieu
Dan heeft het dus ook geen zin om die mesje te gevenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:25 schreef Buzz129 het volgende:
Geef je die AH mesjes toch aan je vriendin. Die zal wel niet zo'n behaarde baard hebben denk ik zo.
Ik heb weer lekker mijn oude vertrouwde Mach3's gekocht..wat een hemels gevoelquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:02 schreef blup het volgende:
Ik had ooit uit nood BIC wegwerpmesjes gehaald wtf, me hele gezicht lag open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |