Ziet er meer uit als een stoel die ze gebruiken bij de tandarts dan een designstoel..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:21 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[ afbeelding ]
Chaise Longue van Le Corbusier. Designklassieker!
dat is dezelfde als in het eerste plaatje toch??quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:21 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah we hebben een kennerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:21 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat was toch de bedoeling of niet? Alleen zonder lelijke chick erop...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:22 schreef trifko het volgende:
[..]
dat is dezelfde als in het eerste plaatje toch??
Dude, je hebt de naam van het meubel en van de ontwerper. Google is je vriend...quote:waar te koop en hoeveel kost ie eigenlijk?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:26 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Alleen zonder lelijke chick erop...![]()
Neem jij de stoel maar, neem ik die grietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:26 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Ja dat was toch de bedoeling of niet? Alleen zonder lelijke chick erop...![]()
[..]
Dude, je hebt de naam van het meubel en van de ontwerper. Google is je vriend...
QFTW.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neem jij de stoel maar, neem ik die griet
De naam van de stoel weten we al, nu die griet nog.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neem jij de stoel maar, neem ik die griet
Satine Phoenixquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]
De naam van de stoel weten we al, nu die griet nog.
die ligstoel is toch heulemaal niet NSFW..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:08 schreef _Arthur het volgende:
Zet voortaan effe NSFW in je titel met dit soort plaatjes.
Lelijke stoel met een lelijk wijf.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:15 schreef trifko het volgende:
die ligstoel is toch heulemaal niet NSFW..
toch ben je teruggekomen om voor de tweede keer een reactie te plaatsen..quote:
dan heb je nog een imitatie ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:55 schreef trifko het volgende:
WTF hij kost tussen de 600 a 700 euro.. ach dan koop ik maar geen Moncler jas.. met deze ligstoel zal ik veel meer neukplezier hebben.
Hier, nog een derde keerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:16 schreef trifko het volgende:
toch ben je teruggekomen om voor de tweede keer een reactie te plaatsen..
FAAL...
Arthur krijgt die lekkere wijf uit OP maar niet uit zijn kop..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:05 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Hier, nog een derde keer![]()
Aandachtshoer.
heb je misschien een foto van de stoel..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:34 schreef Sorella het volgende:
Zo,n stoel heb ik in duitsland, vraag me alleen niet hoe die winkel heet zat iniedergeval een mediamarkt in en een keukengedeelte, lampengedeelte, beddengedeelte ,badkamer gedeelte en meubelgedeelte
Hoe heet die winkel ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:34 schreef Sorella het volgende:
Zo,n stoel heb ik in duitsland, vraag me alleen niet hoe die winkel heet zat iniedergeval een mediamarkt in en een keukengedeelte, lampengedeelte, beddengedeelte ,badkamer gedeelte en meubelgedeelte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |