Wie?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:20 schreef RicardoSmit het volgende:
Die jorinde is echt fucking dom.
Idd, krijgt hij een oud wijf met een vlot kapselquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:24 schreef RicardoSmit het volgende:
Vooral die latin gast, met z'n gay-ass swiffers waarmee hij gaat dansen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:24 schreef Siniti het volgende:
Ik kijk neer op het plebs in dit topic dat geamuseerd blijkt door een programma als deze.
haha jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Idd, krijgt hij een oud wijf met een vlot kapsel
Ik dacht even dat de belichting verkeerd was ingesteld maar iedereen stemde rood!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:24 schreef RicardoSmit het volgende:
Vooral die latin gast, met z'n gay-ass swiffers waarmee hij gaat dansen
Misschien dat als jij meedoet, je ook nog een keer een date krijgtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:24 schreef Siniti het volgende:
Ik kijk neer op het plebs in dit topic dat geamuseerd blijkt door een programma als deze.
Geef je op, je krijgt ook nog eens 350 euro voor de opnamequote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hmm als ik zelf mee zou doen zou ik er wel +- 20 chicks over houden
De vrouwen, als je ze zo mag noemen, die aan dat programma blijken mee te doen zitten een heel stuk onder mijn standaard.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:26 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Misschien dat als jij meedoet, je ook nog een keer een date krijgt
Ik dacht al, wie is er nou zo gek om mee te doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:27 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Geef je op, je krijgt ook nog eens 350 euro voor de opname
En wss hoopt 90% van de deelnemers hierdoor een bekende Nederlander te wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht al, wie is er nou zo gek om mee te doen.
De geldwolven
PRICELESSquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:39 schreef ikJur het volgende:
dat hoofd van die gast als ie door iedereen is afgewezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |