Kanker, wat een figuurquote:
Wel leuk dat sommige meisjes het toch een beetje voor hem opnemen met bijv je moet dan met mij spelen etcquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:00 schreef Kingside het volgende:
Net gezien en ik had toch medelijden met die jongen. Hij stond daar bijna te huilen, maarja welke kneus zegt dat dan ook op het begin van het filmpje.
Helft van de dames zijn echt lelijk overigens![]()
JA wat nou als er alleen nog maar lelijke over zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:00 schreef Kingside het volgende:
Net gezien en ik had toch medelijden met die jongen. Hij stond daar bijna te huilen, maarja welke kneus zegt dat dan ook op het begin van het filmpje.
Helft van de dames zijn echt lelijk overigens![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:41 schreef wazoomie het volgende:
Hahaa. Als dat filmpje loopt: "Als ik thuis kom van m'n werk speel ik graag World of Warcraft" *bliep* *bliep* *bliep* *bliep* *bliep* *bliep*.. "Verder lees ik graag, voornamelijk Lord of the Rings.." *bliep* *bliep* *bliep* *bliep* en ik luister voornamelijk hardrock *bliep*
Bij één van die twee stond ook "Houdt niet van macho's"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, vooral dat wijf die bij die vent als 1-nalaatste overbleef.
Oja, dat was ook wel een failquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef Belhameltje het volgende:
[..]
Bij één van die twee stond ook "Houdt niet van macho's"
Wat is dan een gast die een beetje gaat showen hoe sterk hij wel niet is met een half shirt aan.
Sja ik heb net ook de andere afleveringen gekeken en daar was dat dus. Kut als je daar dan staat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
JA wat nou als er alleen nog maar lelijke over zijn.
Mag je dan ook zeggen "ik klik iedereen weg"
Erger nog, bij de winnares stond als bijschrift "houdt niet van machos" en dan blijft ze als laatste over wtfffffffquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:54 schreef Belhameltje het volgende:
Nouja met die kerel die erna komt is de oppervlakkigheid van het programma en de vrouwen daar ook wel weer aangetoond.
Moest hij er 1 kiezen met tegenzin?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:11 schreef Kingside het volgende:
[..]
Sja ik heb net ook de andere afleveringen gekeken en daar was dat dus. Kut als je daar dan staat.
Sowieso de tweede en derde kijken. Je ziet wel dat hij liever geen van beide wel en terechtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Moest hij er 1 kiezen met tegenzin?
Welke aflevering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |