Welke meter/skins voor de klokken en t weer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:31 schreef Whooz het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij, met Earthview als screensaver
Dat zou ik ook wel willen weten. Ziet er heel vet uit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Welke meter/skins voor de klokken en t weer?
Het zijn allemaal Yahoo Widgets, ik weet niet meer de precieze benaming, maar ze staan daar allemaal op, gewoon bij top downloadsquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten. Ziet er heel vet uit.
Hele mooie background.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:31 schreef Whooz het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij, met Earthview als screensaver
En als je dan wel weer gewoon een naam wilt geven, aan de map, of bestand, wat moet je dan gebruiken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:15 schreef Hyman het volgende:
Als je naam wijzigt, moet je alt+0160
Hard space
backspacequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:04 schreef DJ90 het volgende:
[..]
En als je dan wel weer gewoon een naam wilt geven, aan de map, of bestand, wat moet je dan gebruiken?
Kortom: hoe haal je een hard space weg?
aanklikken (1x) -> F2 -> Backspace -> naam invoerenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:04 schreef DJ90 het volgende:
[..]
En als je dan wel weer gewoon een naam wilt geven, aan de map, of bestand, wat moet je dan gebruiken?
Kortom: hoe haal je een hard space weg?
huh, dat werkt dus niet, als ik dan de naam invoer (nadat ik op backspace heb gedrukt), en op enter druk, of ergens anders klik, dan heeft de map nog steeds een 'lege' naam. Ik wil het veranderen, omdat ik de map wil weggooien, en dat kan niet als de map als naam een hard space heeft.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:14 schreef raaavi het volgende:
[..]
aanklikken (1x) -> F2 -> Backspace -> naam invoeren
jawel, maar als ik dan op oke druk is de naam niet veranderd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
en daar kan je niets invullen daarboven?
weird.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:42 schreef DJ90 het volgende:
[..]
jawel, maar als ik dan op oke druk is de naam niet veranderd.
LasseKongo stuffquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:06 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mijn EEE, de desktop van mijn PC daarentegen heeft maandenlang troep lopen vergaren, dat is echt een gigantische troep.
Het beeld wat je laat staan als je weg loopt van de computer?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:42 schreef Rosbief het volgende:
Die mensen met een vrijwel lege desktop alleen voor de 'mooi'![]()
Wat heb je dan überhaupt aan een desktop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |