abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:48:56 #101
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66993409
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Nogmaals. Marokkanen weten niet eens waar Irak en Afghanistan ligt. Wat er daar gaande is gaat aan hun neus voorbij.
Marokkanen zijn afrikanen en hebben geen banden met aziaten.
Wat voor reden zouden ze moeten hebben om zoiets in naam van zogenaamde hun aziatische broeders te plegen.
Religie natuurlijk?
pi_66993435
quote:

[..]

Nogmaals. Marokkanen weten niet eens waar Irak en Afghanistan ligt. Wat er daar gaande is gaat aan hun neus voorbij.
Marokkanen zijn afrikanen en hebben geen banden met aziaten.
Wat voor reden zouden ze moeten hebben om zoiets in naam van zogenaamde hun aziatische broeders te plegen.
Heerlijke onzin nog net voor 00.00 uur.
pi_66993451
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoewel je niet nog Nederlandser bent dan Nederlanders, kun je dat beter zien dan sommige Nederlanders?
Waarom nemen jullie dan het Westen niet over?
Jullie zijn nog paapser dan de paus. .
Omdat sommige Nederlanders zo stom of naief zijn dat ze de problemen qua buitenland / allochtonen niet kunnen of willen inzien. Het klinkt hard uit mijn mond maar zo is het wel.

Het "allochtonenprobleem" in Ned. zag ik allang. De meeste Nederlanders zagen dat pas sinds de opkomst van Fortuyn. Of ze zagen het wel, maar ze durfden het neit te zeggen. Ik durfde het wel gewoon te zeggen, ik heb schijt aan dat politiek correct denken.
Het gevaar v/d islam zag ik ook allang. Veel Nederlanders zagen het pas sinds 11 september. Of ze zagen het wel, maar ze durfden het niet te zeggen. De islamisering van West-Europa zag ik ook allang.
Met (mogelijke) aanslagen in Europa weet ik ook wat voornaamste de oorzaak is: de klote zooi die Westerse landen uithalen in Irak en Afghanistan.

En Ik wil het Westen niet overnemen hoor. Ik leef gewoon hier m'n leven en klaar. Maar stel dat ik nu in de politiek zou zitten, dan zou ik al die theedrinkers en boomknuffelaars aanpakken inclusief Balkenende, en ik zou overgaan tot het oplossen van de problemen in dit land.
pi_66993457
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:48 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Religie natuurlijk?
Afrikanen en religie. Ja hoor.
pi_66993469
Marokkanen betreuren nieuws

http://www.spitsnieuws.nl(...)etreuren_nieuws.html

De gebeurtenissen rond de terreurdreiging in Amsterdam donderdag zullen het negatieve sentiment in Nederland verder versterken. Dit vreest directeur Farid Azarkan van het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland (SMN).

In het actualiteitenprogramma NOVA benadrukte Azarkan het ,,enorm schokkend'' te vinden dat de aangehouden verdachten van Marokkaanse afkomst zijn. ,,Dit is een hele vervelende bijdrage aan het integratiedebat. Je krijgt natuurlijk nu te horen dat het weer die Marokkaanse Nederlanders zijn.'' Azarkan: ,,Het is absoluut mijn angst dat dit iemand als Geert Wilders weer de wind in de zeilen zal geven''.

Hij kondigde verder aan dat zijn organisatie vrijdag bijeen zal komen om de situatie te bespreken. ,,Wij hebben al een programma tegen radicalisering, dat jongeren ervan moet weerhouden dit soort dingen te gaan doen.''
pi_66993482
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:50 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Niet dan?
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:51:13 #107
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66993484
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:50 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Ben je nu aan het trollen? Ik rol pas net in de discussie, dus vergeef me als ik je verkeerd interpreteer.
pi_66993529
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet dan?
Ja in natuurgoddiensten.
pi_66993574
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is er zo vreemd en waarom zou je recht op opheldering hebben?
Als burger heb ik rechten, en wil gewoon weten , Is er nu een terechte angst voor deze terreur-dreiging.
of blijft het bij wat we gehoord hebben, en moeten we ons daarmee tevreden stellen,
En daarbij ben ik gewoon nieuwgierig, hoe het nu echt in mekaar zit.
pi_66993661
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:54 schreef hondjes het volgende:

[..]

Als burger heb ik rechten, en wil gewoon weten , Is er nu een terechte angst voor deze terreur-dreiging.
of blijft het bij wat we gehoord hebben, en moeten we ons daarmee tevreden stellen,
En daarbij ben ik gewoon nieuwgierig, hoe het nu echt in mekaar zit.

komt wel de komende dagen.
ik denk dat er eerst nog meer arrestaties volgen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66993665
quote:

[..]

Nogmaals. Marokkanen weten niet eens waar Irak en Afghanistan ligt.
Wat voor reden zouden ze moeten hebben om zoiets te doen ?
Misschien horen ze het van elkaar? Misschien lezen ze het op internet wat er in het Midden-Oosten gebeurd? Echt niet alle terroristen zijn analfabete wezens hoor. De meeste daders van de aanslagen in Londen '05 waren ook hoogopgeleid etc.

En de voornaamste reden is dat ze wraak willen nemen op het Westen, omdat het Westen ook teringzooi flikt in Irak en Afghanistan en de onvoorwaardelijke steun aan Isreal geeft. Er worden daar onschuldige moslims gedood
En ik vind dat zowel de westerse als de islamitische wereld ALLEBEI moeten stoppen met dat geweld jegens elkaar. Maar dan moet je wel eerst de oorzaken van dat geweld te weten komen he.

Trouwens, van dat broederschap kunnen de meeste Nederlanders een hoop leren hoor. Als hier een Nederlands oud vrouwtje wordt beroofd door vaak Antiliaanse of Marokkaanse straatrovers dan schijt zowat iederen hier in hun broek. Jullie moeten de koppen bij elkaar steken en al die straatrovertjes (ongeacht afkomst) gewoon lekker in de Noorzee dumpen. Maarja, aan broederschap ontbreekt het hier vaak he. Overigens wil ik niet bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten. Ik wil gewoon dat "goede" de "kwade" aanpakt.

[ Bericht 21% gewijzigd door Zienswijze op 13-03-2009 00:02:50 ]
pi_66993682
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:52 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Ja in natuurgoddiensten.
Kom op zeg, zit je ons nu voor de gek te houden?
Beweer je nu dat er geen Afrikaanse landen zijn waar de islam de hoofdgodsidenst is?
pi_66993761
Ah leuk man. Nou heeft de regering weer draagvlak voor het doorvoeren van nog meer privacybeperkende fuckzooi die eigenlijk helemaal niets doen tegen dit soort shit.
pi_66993793
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:57 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Misschien horen ze het van elkaar? Misschien lezen ze het op internet wat er in het Midden-Oosten gebeurd? Echt niet alle terroristen zijn analfabete wezens hoor. De meeste daders van de aanslagen in Londen '05 waren ook hoogopgeleid etc.

En de voornaamste reden is dat ze wraak willen nemen op het Westen, omdat het Westen ook teringzooi flikt in Irak en Afghanistan en de onvoorwaardelijke steun aan Isreal geeft.
En ik vind dat zowel de westerse als de islamitische wereld ALLEBEI moeten stoppen met dat geweld jegens elkaar. Maar dan moet je wel eerst de oorzaken van dat geweld te weten komen he.
Afrikanen die wat lezen. Op internet nog wel. Probeer jij maar een internet lijn te vinden. Weet je wat vraag de lokale bevoling of ze uberhaupt weten wat internet is.
pi_66993806
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:50 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Omdat sommige Nederlanders zo stom of naief zijn dat ze de problemen qua buitenland / allochtonen niet kunnen of willen inzien. Het klinkt hard uit mijn mond maar zo is het wel.

Het "allochtonenprobleem" in Ned. zag ik allang. De meeste Nederlanders zagen dat pas sinds de opkomst van Fortuyn. Of ze zagen het wel, maar ze durfden het neit te zeggen. Ik durfde het wel gewoon te zeggen, ik heb schijt aan dat politiek correct denken.
Het gevaar v/d islam zag ik ook allang. Veel Nederlanders zagen het pas sinds 11 september. Of ze zagen het wel, maar ze durfden het niet te zeggen. De islamisering van West-Europa zag ik ook allang.
Met (mogelijke) aanslagen in Europa weet ik ook wat voornaamste de oorzaak is: de klote zooi die Westerse landen uithalen in Irak en Afghanistan.

En Ik wil het Westen niet overnemen hoor. Ik leef gewoon hier m'n leven en klaar. Maar stel dat ik nu in de politiek zou zitten, dan zou ik al die theedrinkers en boomknuffelaars aanpakken inclusief Balkenende, en ik zou overgaan tot het oplossen van de problemen in dit land.
Maar ho ho, als jij dat zo goed ziet, en een meerderheid der Westerlingen niet waarom neem jij het westen dan niet over.
Ik zie het niet hoor, die dreiging.
Lijkt me een legitieme vraag.
En indien bevestigend beantwoord dan worden we alsnog overgenomen.
I´m back.
pi_66993814
quote:

[..]

En de voornaamste reden is dat ze wraak willen nemen op het Westen, omdat het Westen ook teringzooi flikt in Irak en Afghanistan en de onvoorwaardelijke steun aan Isreal geeft.
het gedonder begon met 9/11. wat wou al-qaida daar mee bereiken? en wat was de aanleiding daarvoor.
toen begon die war on terror die alleen maar meer terroristen veroorzaakte.

en die onvoorwaardelijke steun voor Israël valt wel mee.
als ze die steun hadden waren Hamas en Hezbollah wel van de aardbodem gebombardeerd inmiddels.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 00:03:31 #117
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66993818
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Wat wel vreemd is is dat er in het Belgische nieuws er helemaal niet over te vinden is.
quote:
Dutch police arrest 7 suspected of planning attack - Examiner.com
Dutch police arrest 7 suspected of planning attack - 33 KDAF-TV
Dutch police arrest 7 suspected of planning attack - kwgn.com
Dutch police arrest 7 suspected of planning attack - Fox40
Dutch police arrest 7 suspected of planning attack - Houston Chronicle
Dutch police arrest 7 suspected of planning attack - NECN
Dutch police arrest 7 suspected of planning attack - The Associated Press
Dutch police arrest 7 suspected of preparing terror attack in … - Deutsche Welle
Police arrest seven suspects in Amsterdam terror threat - Radio Netherlands
7 nabbed for bomb threats - Straits Times
En jawel, ook in België heeft men het nieuws inmiddels.
pi_66993824
die Marokkaan was familie van de dader van de bomaanslag in Spanje
hoe kan het dat hij dan nog vrij rondloopt, ze weten toch dat de familie niet deugt??
hopelijk gaat de rest van de familie nu snel achter tralies
You dream it, I live it.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:04:02 #119
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66993831
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:02 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Afrikanen die wat lezen. Op internet nog wel. Probeer jij maar een internet lijn te vinden. Weet je wat vraag de lokale bevoling of ze uberhaupt weten wat internet is.
Hmm, kennelijk ben je gewoon simpel in je hoofd. Vermaak je anders even op wikipedia, leer je nog eens wat.
pi_66993841
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:02 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Ben je dom ofzo? Ik heb het over Noord-Afrikanen he. En ik zei of ze lezen het OF ze horen het van elkaar. Dat zijn o.a. middelen tot comminucatie.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:04:43 #121
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66993848
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:03 schreef Meddo het volgende:
hoe kan het dat hij dan nog vrij rondloopt, ze weten toch dat de familie niet deugt??
Dus als jouw neef iets doet moeten we jou ook opsluiten?
pi_66993850
quote:

[..]

En de voornaamste reden is dat ze wraak willen nemen op het Westen, omdat het Westen ook teringzooi flikt in Irak en Afghanistan en de onvoorwaardelijke steun aan Isreal geeft. Er worden daar onschuldige moslims gedood

Trouwens, van dat broederschap kunnen de meeste Nederlanders een hoop leren hoor. Als hier een Nederlands oud vrouwtje wordt beroofd door vaak Antiliaanse of Marokkaanse straatrovers dan schijt zowat iederen hier in hun broek. Jullie moeten de koppen bij elkaar steken en al die straatrovertjes (ongeacht afkomst) gewoon lekker in de Noorzee dumpen. Maarja, aan broederschap ontbreekt het hier vaak he. Overigens wil ik niet bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten. Ik wil gewoon dat "goede" de "kwade" aanpakt.
Denk eerder dat dat zich uit gaat breiden, denk aan Afrika waar Europa zichzelf aan het opdringen is, Europa heeft er een handje van om mensen even te vertellen hoe het allemaal moet. Plaatsen waar men al sinds mensenheugenis ochtendpis drinkt (om maar een voorbeeld te noemen) Kan een of andere Europeaan gewoon niet komen vertellen dat dat niet goed is. Wat denken wij wel.
wij zijn tom en aad en houden niet van tomaten, en zijn hier niet om in enige vorm tomaten te propaganderen.
pi_66993861
quote:
Ja, misschien is hij wel verre familie van mij joh.
I´m back.
pi_66993866
Verhaal is sowieso heel raar en heel vaag

wat moeten ze in Amsterdam Zuid-oost terwijl de drukte in de centrum is.

zeer vaag... net als het verhaal van Weesp
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_66993871
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:04 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dus als jouw neef iets doet moeten we jou ook opsluiten?
wel als ik marrokaan was, dan weet je dat het mis gaat
You dream it, I live it.
pi_66993876
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:04 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Hmm, kennelijk ben je gewoon simpel in je hoofd. Vermaak je anders even op wikipedia, leer je nog eens wat.
Je leert meer van de praktijk.
pi_66993879
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:03 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

En jawel, ook in België heeft men het nieuws inmiddels.
Ja zie het nu op hln.be, een paar uur geleden kon ik het niet vinden.
pi_66993893
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:05 schreef Meddo het volgende:

[..]

wel als ik marrokaan was, dan weet je dat het mis gaat
Round up the usual suspects.
I´m back.
pi_66993919
quote:
en z'n hele hyves-lijstje ook meteen maar.
pi_66993925
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Round up the usual suspects.
Usual Suspects
pi_66993939
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:04 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ben je dom ofzo? Ik heb het over Noord-Afrikanen he. En ik zei of ze lezen het OF ze horen het van elkaar. Dat zijn o.a. middelen tot comminucatie.
Ik weet waar je het over hebt. Lezen hmmm, gaat moeilijk als je analfbeet bent.
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 00:09:38 #132
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66993955
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:05 schreef Meki het volgende:
Verhaal is sowieso heel raar en heel vaag
Ach, een tijdje geleden was er ook iets vreselijks aan de hand met die gast die zijn vriendin niet wilde laten opstijgen in een vliegtuig en vervolgens telefoneerde dat het vliegtuig gekaapt zou worden o.i.d. Misschien was dit telefoontje wel van een boos familielid in Brussel die zijn * Nederlandse* broeders een hak wilde zetten
pi_66993959
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:08 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Ik weet waar je het over hebt. Lezen hmmm, gaat moeilijk als je analfbeet bent.
Je weet dondersgoed dat ik gelijk heb daarom ga je nu mierenneuken.
pi_66993994
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:09 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je geen donder van wat jij het Westen noemt, dude.
I´m back.
pi_66994005
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:09 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ach, een tijdje geleden was er ook iets vreselijks aan de hand met die gast die zijn vriendin niet wilde laten opstijgen in een vliegtuig en vervolgens telefoneerde dat het vliegtuig gekaapt zou worden o.i.d. Misschien was dit telefoontje wel van een boos familielid in Brussel die zijn * Nederlandse* broeders een hak wilde zetten
Ken je het verhaal Weesp ?
Iedereen kan bellen met de mededeling dat er een dreiging is,
jij of iemand anders kan morgen bellen en voor de grap een dreigement uitvoeren.

Een ding wat me zorgen maakt, is de tijdstip maart ter vergelijking Madrid. en de plaats is ook een onlogische plek.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:12:20 #136
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_66994014
Een hoop hysterie weer. Zal allemaal wel weer meevallen. Als ze het gepeupel niet in rep en roer krijgen met "brood en spelen" of de kredietcrisis gaan ze zoiets als dit wel weer breed uit meten. Oprecht als ik ben wacht ik de moppentrommel van vriendje Wilders weer af als hij komt met zijn (uiterst suggestieve) kamervragen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:12:26 #137
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994016
Maar stel dat het ze gelukt was, volgens mij zouden de gevolgen ongekend zijn... Hopen dat er niet meer actieve cellen zijn... of kijk ik teveel 24?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:12:38 #138
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_66994025
Ook CNN is wakker.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_66994028
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:03 schreef Caesu het volgende:

[..]

het gedonder begon met 9/11. wat wou al-qaida daar mee bereiken? en wat was de aanleiding daarvoor.
toen begon die war on terror die alleen maar meer terroristen veroorzaakte.

en die onvoorwaardelijke steun voor Israël valt wel mee.
als ze die steun hadden waren Hamas en Hezbollah wel van de aardbodem gebombardeerd inmiddels.
9/11 had als oorzaak dat de VS zich veel met het Midden-Oosten bemoeit.
Ik zeg: laat elkaar nou eens met rust. Ook qua religies: laat elkaar met rust.
pi_66994047
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:12 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar stel dat het ze gelukt was, volgens mij zouden de gevolgen ongekend zijn... Hopen dat er niet meer actieve cellen zijn... of kijk ik teveel 24?
Dacht ik ook aan en ik heb maar 1 keer naar 24 gekeken
pi_66994049
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:12 schreef Wheelgunner het volgende:
.
I´m back.
pi_66994067
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dacht ik ook aan en ik heb maar 1 keer naar 24 gekeken
Ja, maar jij bent sws paranoïde toch?
I´m back.
pi_66994081
Of dit kan allemaal een misleiding zijn en alle politie en diensten op een plek brengen. terwijl andere plekken ongemoeid blijven
pi_66994094
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:09 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ga jij nou maar internet zoeken in Afrika. Ben je tijdje zoet mee.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:15:39 #145
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_66994095
Ik weet dat je niet serieus wordt genomen als je het volgende denkt/zegt, en daar is de Amerikaans/Zionistische media volledig verantwoordelijk voor:

9/11 was een tool voor de Amerikanen, door hen zelf uitgevoerd om een ogenschijnlijke stok te creeëren om de (hitsige) Arabieren mee te slaan. De oorlog tegen het terrorisme is niets anders dan de oorlog tegen de Islam. En dan gaat het voornl. om de ideologie.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_66994097
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:14 schreef Meki het volgende:
Of dit kan allemaal een misleiding zijn en alle politie en diensten op een plek brengen. terwijl andere plekken ongemoeid blijven
Jij hebt teveel Hollywood films gezien. Westers Schwein. .
I´m back.
pi_66994107
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent sws paranoïde toch?
Ja
pi_66994122
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar ho ho, als jij dat zo goed ziet, en een meerderheid der Westerlingen niet waarom neem jij het westen dan niet over.
Ik zie het niet hoor, die dreiging.
Lijkt me een legitieme vraag.
En indien bevestigend beantwoord dan worden we alsnog overgenomen.
Als jullie niks doen zoals nu, dan worden jullie ook deels ondergelopen door de Islam. Ik zag dat al in sinds ik klein was. Alleen sommige Nederlanders willen dat maar niet zien.
En waarom ik dat weet, is omdat ik de hele wereld bestudeer. Ik heb ook redelijk wat kennis over ALLE 5 wereldgodsdiensten en een paar kleinere godsdiensten.
Ik wil het Westen niet overnemen. Ik wil jullie alleen aan het nadenken zetten. Ik stimuleer jullie niet om op wilders te stemmen. De huidige partijen zijn ook niet veel soeps overigens. Want zoals het nu is, verpaupert Nederland alleen maar. En veel Nederlanders zitten nog gevangen in het politiek correct denken, vandaar dat zij problemen niet durven aan te pakken.
Het probleem in Ned. is dat er neit echt goede partijen zijn. Zowel de huidige partjien als de PVV vind ik neit goed.

En ik zeg toch, stel dat ik nu in de politiek zat, dan had ik meteen korte metten gemaakt met al die theedrinkers in de politiek.
pi_66994124
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij hebt teveel Hollywood films gezien. Westers Schwein. .

Iedereen gaat met de tijd mee.
pi_66994126
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:16 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja
Maakt niet uit. .
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')