Vooral Dipset (Cam'Ron, Juelz Santana, Jim Jones en Hell Rell enzo) hebben gruwelijke beatsquote:Op maandag 12 juni 2006 19:26 schreef OldJeller het volgende:
Het valt me trouwens op dat mensen hier nummers posten die behoorlijk matige beats hebben. Misschien is het een relaxed nummer of heeft het goeie lyrics, maar die beat is er niet, mooi althans.
Het moet echt voer voor je woofers zijn. Niet wat zo hard mogelijk is, want dat is niet per definitie mooi, maar gewoon dope beat die eventueel bagger lyrics compenseren.
Die is inderdaad zeer relaxed! Sowieso veel van J Dilla/Jay Dee wel. Die nummers voor The Pharcyde bijvoorbeeld. En Southernunderground van Cunninlynguists heeft ook zeer dope beats.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:13 schreef rotskibo het volgende:
ergste beat vind ik Jaylib - The Red
Volgens mij niet, sterker nog, ik weet het wel zeker van niet. De beats zijn allemaal van Delic. Rico en Stickz (rappers van Opgezwolle) hebben wel wat nummers met Kubus maar het meeste is toch echt met Delic.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:55 schreef Ruuub het volgende:
[..]
de beats van Opgezwolle zijn volgens mij allemaal van Kubus
die is idd mooiquote:
Iemand..?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kan iemand even vertellen wat het originele nummer van dit liedje van Lloyd Banks is?
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=27AFE3743AD3D0D9
Die beat.
Dan zou je toch eens beter je huiswerk moeten gaan doenquote:Op maandag 12 juni 2006 17:55 schreef Ruuub het volgende:
[..]
de beats van Opgezwolle zijn volgens mij allemaal van Kubus
Runnin'quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:12 schreef S-Two het volgende:
Die is inderdaad zeer relaxed! Sowieso veel van J Dilla/Jay Dee wel. Die nummers voor The Pharcyde bijvoorbeeld.
Schooly D heeft sowieso over het algemeen wel vette beats!quote:
Uhuh. Alleen is 'Housing the Joint' volgens mij op geeneen album verschenen, ik kwam hem hier opeens weer tegen, loopt als een .... nou ja, lekker nummer is het.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:13 schreef DubzOne het volgende:
Schooly D heeft sowieso over het algemeen wel vette beats!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |