Ja, dat is een hele vooruitgangquote:Op zondag 15 maart 2009 23:05 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb ook een tijdje aangekloot maar sinds de UvT-mail (en studieresultaten, tentamenoproepen enz) geïntegreerd zit in Blackboard vind ik het goed genoeg zoals het is.
Morgen overdag stuur ik je een pm over morgenavond.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:05 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb ook een tijdje aangekloot maar sinds de UvT-mail (en studieresultaten, tentamenoproepen enz) geïntegreerd zit in Blackboard vind ik het goed genoeg zoals het is.
n00bquote:Op maandag 16 maart 2009 10:06 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik heb UvT mail in m'n Outlook zitten, ik kan alleen niks verzenden, alleen maar ontvangen. Weet iemand hoe dat kan? Gmail in Outlook kan wel zowel verzenden als ontvangen.
Je moet het meer lezen als: pas maar op als jou eenmaal leer spotten.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:55 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij had ik nog géén ja gezegd... Maar goed; ik heb op donderdag wel college
En ik heb hem ook gespot, dus waarom moet ik uitkijken...?
Plaatje werkte vorige keer niet goed.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:09 schreef aardappel het volgende:
Moet ik deze keer weer mijn goud-gele blouse met zwart-roze stippen aantrekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |