Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 @ 22:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoi!
Ergens iets van italie, wintersportenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:27 schreef Techno het volgende:
Veel plezier Snuit
Waar ga je eigenlijk heen?
Ach, hij lijkt nog steeds op hoe ik hem toen heb geschrevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
Die OP veranderd heel de tijd
Maar hoi iedereenIk ben thuis en ik ga een fijn artikel schrijven
Oh, tof! Have fun, en breek niets.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ergens iets van italie, wintersporten
Ja eh, ik kwam net binnenvallen, kan moeilijk alle voorgaande topics nalopen binnen 10 minuten.quote:
Niet jij, degene die dat ding steeds edit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja eh, ik kwam net binnenvallen, kan moeilijk alle voorgaande topics nalopen binnen 10 minuten.
Ah, ok. Was me niet eens opgevallen door het snelle copy/pastenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
Niet jij, degene die dat ding steeds edit.
ik neem nu nog de laatste slokjes van mijn karakterquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb lekker een baileys ingeschonken! Én al bijna opgedronken
Nee!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef automatic_ het volgende:
Note to myself: automatic_ ga van Fok! af en ga je artikel schrijven!
Vandaaaaaaaaaaaaaaar!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik neem nu nog de laatste slokjes van mijn karakter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |