quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef djstoffel het volgende:
twente staat niet voor niets boven ajax in de competitie, dat blijkt vanavond maar weer eens
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef DurQ het volgende:
vreemde wedstrijd....Ajax had gelijk op 0 - 1 moeten komen!
De scheids laat het echt wel uit de hand escaleren!!
Maakt geen fuck uit wie het uizendt het blijft kut.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
Nou NOS, het waren fantastische 5 minuten
Flutomroep
Dan moeten we wel een aantal verdedigers over houden voor de return.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Ferdii het volgende:
2-1 is opzich een prima stand
gewoon thuis 1-0 winnen en niks aan de hand
Ik vind dat Olympique mooi voetbal speelt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat je niet van voetbal houdt was al bekend door je clubvoorkeur.
Liever geen Urby tegen een halve rechtsbuitenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die is 4 tot 6 weken weg.
Het wordt Silva - Alderweireld - Oleguer - Schilder/Urby.
Liefst Urby.
wat is de eindstandquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Op FTD is de complete wedstrijd al te downloaden jongens.²
Zeker.quote:
Typerend voor je.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heerlijk elftal dat Marseille. Hard, vies en blijven zeuren en zuigen bij de scheidsrechter. Een club naar mijn hart
Hij lijkt verdeuries de NOS-stream wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef Spaulding het volgende:
Leuk, dat gestotter van Erben. sjonge jonge jonge
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Op FTD is de complete wedstrijd al te downloaden jongens.²
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Hij lijkt verdeuries de NOS-stream wel.
wild tijdens een wedstrijd?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik haat dit zo he... Ben altijd al zo wild tijdens een wedstrijd, moet vooral Mart met zijn schaatspiemel er tussen komen![]()
Geen zin inquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, want dat kan je zelf niet zien
en Riaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik haat dit zo he... Ben altijd al zo wild tijdens een wedstrijd, moet vooral Mart met zijn schaatspiemel er tussen komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |