Nee joh, always look on the Mr Brightside of life!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:47 schreef 3FMaster het volgende:
Liedje van the Killers?
Somebody told me dat het niet doorging?
Puur mazzel, wat zou je gebaald hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Moet je nagaan dat ik bijna terug naar Nederland ben gevlogen om naar het concert te gaan als ik het kaartje in Dublin niet gehad zou hebben.....
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Nu kan De Bom van Doe Maar ook niet meer gedraaid worden.
Fifty louder!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:55 schreef Marc63 het volgende:
Nou vooruit... One louder!!!!
Misschien maar eens proberen. Mn broertje (die ook mee zou gaan naar The Killers) is in slaap gevallen en van one louder wordt ie nog niet wakker.quote:
JA ik heb het gehoord dat het concert is afgelast. Vanwege een bommelding toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We staan allemaal mentaal jullie bij, wat een trieste reden van aflassen
op de vervelende mix/dat schelle geschreeuw na wel. Klinkt vreemd maar ik vind het echt een toffe plaat.quote:
ik werd even afgeleidquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanwege de positieve reacties in het vorige topic en vooral om even de gedachten naar wat leuks te verzetten:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |