Nee joh, always look on the Mr Brightside of life!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:47 schreef 3FMaster het volgende:
Liedje van the Killers?
Somebody told me dat het niet doorging?
Puur mazzel, wat zou je gebaald hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Moet je nagaan dat ik bijna terug naar Nederland ben gevlogen om naar het concert te gaan als ik het kaartje in Dublin niet gehad zou hebben.....
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Nu kan De Bom van Doe Maar ook niet meer gedraaid worden.
Fifty louder!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:55 schreef Marc63 het volgende:
Nou vooruit... One louder!!!!
Misschien maar eens proberen. Mn broertje (die ook mee zou gaan naar The Killers) is in slaap gevallen en van one louder wordt ie nog niet wakker.quote:
JA ik heb het gehoord dat het concert is afgelast. Vanwege een bommelding toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We staan allemaal mentaal jullie bij, wat een trieste reden van aflassen
op de vervelende mix/dat schelle geschreeuw na wel. Klinkt vreemd maar ik vind het echt een toffe plaat.quote:
ik werd even afgeleidquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanwege de positieve reacties in het vorige topic en vooral om even de gedachten naar wat leuks te verzetten:
[ afbeelding ]
echte ook nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zijn geen grapjes meer die bommenleggers (nep)
Weinig aan toe te voegenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:08 schreef Dandelion het volgende:
[..]
op de vervelende mix/dat schelle geschreeuw na wel. Klinkt vreemd maar ik vind het echt een toffe plaat.
eensch!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weinig aan toe te voegen. Hoog schreeuw gehalte maar het kan allemaal net. Een van haar beste singles, imo.
Ik heb cameraploegen van RTL en SBS zien rondlopen bij de HMH, dus op die zenders zal er wel wat van te horen zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weinig aan toe te voegen. Hoog schreeuw gehalte maar het kan allemaal net. Een van haar beste singles, imo.
Amsterdam + bommelding nu @ ned 1. Ws ook wel wat over de Killers?
Slim is dat niet , net zo dom als je paspoort en vliegtickets vergeten als je gaat vliegenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:13 schreef Dandelion het volgende:
[..]
eensch!
haha wat een dufneuzen, tickets vergeten...
Idd. Als ik naar een concert ga, is dat hetgeen wat ik ongeveer om de tien minuten controleerquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:13 schreef Dandelion het volgende:
[..]
eensch!
haha wat een dufneuzen, tickets vergeten...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat wordt vanavond wakker blijven
Radiomaken is net als fietsen en dus vervangt Floortje Dessing vanavond in de nacht de zieke Roosmarijn. Beterschap Roos!
Je verleert het niet. Zodra je een keer als vlotte babbelaar achter de knoppen van een radiostudio hebt gezeten, heb je er een vaardigheid voor het leven bij. Floortje Dessing leerde het vak van radio DJ al jaren geleden en is het nog steeds niet verleerd.
Roosmarijn door griep geveld
Door een stevige griep geveld, moet Roosmarijn vanavond helaas verstek laten gaan in de nacht. Gelukkig is daar Floortje to the rescue die inspringt en na een lange, lange tijd weer als DJ te horen is in de ether.
Heb jij vragen voor Floortje? SMS ze tussn 01:00 en 04:00 naar 3333 of laat ze hieronder achter.
Heb het effe gemist, waren er lui naar the Killers gegaan zonder tickets?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Idd. Als ik naar een concert ga, is dat hetgeen wat ik ongeveer om de tien minuten controleer
Ja, die ken ik. Ik doelde meer op je opinie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Miss Montreal - This Is My Life
bekend van Just A Flirt
Die waren er maar waren de tickets vergeten, waren die wezen ophalen en hoorde op de terugweg dat het al niet meer hoefdequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb het effe gemist, waren er lui naar the Killers gegaan zonder tickets?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Ik doelde meer op je opinie.
Dat is mooi omschreven!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]is dat duidelijker, ze probeert rock te doen maar heeft er de stem niet voor
En wat kan je wel waarderen dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]is dat duidelijker, ze probeert rock te doen maar heeft er de stem niet voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |