quote:Tim verlaat Di-rect
Zanger Tim Akkerman heeft zijn vertrek bij de band Di-rect aangekondigd. Dit jaar bestaat de band tien jaar en het is de vraag of er nog een elfde verjaardag komt.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef On het volgende:
Ik hoorde het ja, Tim ambieert een carriere als singer-songwriter. Dat belooft wat.
Di-Rect hoor er niet bij, want diens naam begint als enige met een D. toch toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:55 schreef Burghardt het volgende:
The Beatles, Beach Boys, Black Sabbath, Bob Dylan, Di-rect.
De Beatles, De Beach Boys, De Black Sabbath, De Bob Dylan, Di-rect.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:58 schreef On het volgende:
[..]
Di-Rect hoor er niet bij, want diens naam begint als enige met een D. toch toch?
Ze mogen van mij Jan Smit ook wel uit elkaar halen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:58 schreef TheZapster het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een jaar tot nu toe![]()
Krezip uit elkaar, Leaf uit elkaar, di-rect uit elkaar, nu alleen nog Kane en Racoon te gaan
Jan Smit heeft zojuist besloten de band Jan Smit te verlaten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef On het volgende:
[..]
Ze mogen van mij Jan Smit ook wel uit elkaar halen.
misschien kan ie zanger worden van Di-rectquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jan Smit heeft zojuist besloten de band Jan Smit te verlaten.
Bron: mijn duim.
Jan Smit is zojuist uit elkaar gehaald door een auto ongeluk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jan Smit heeft zojuist besloten de band Jan Smit te verlaten.
Bron: mijn duim.
Je vergeet de grootste tyfusband: Blofquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:58 schreef TheZapster het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een jaar tot nu toe![]()
Krezip uit elkaar, Leaf uit elkaar, di-rect uit elkaar, nu alleen nog Kane en Racoon te gaan
Let op mijn woorden: die is volgend seizoen de media-uitzending artiest in DWDD, de laatste vrijdag van de maand.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef On het volgende:
Ik hoorde het ja, Tim ambieert een carriere als singer-songwriter. Dat belooft wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |