Nee, krijg hem gewoon te zien. Misschien gedeelte achter de eerste pagina, maar ben geen ING'er, dus kan ik niet zienquote:
Die doet het hier als een zonnetjequote:
Inmiddels wel weer jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die doet het hier als een zonnetje
Zou zo maar kunnen. Vaak hebben aannemers geen weet van alle kabels die onder de grond liggen, en kan er wel een glasvezel geraakt worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef raarmaarwaar het volgende:
De dns servers van een domainhoster zijn plat.. zij roepen dat het is doordat er een KPN lijn richting dataacentre is geraakt door een heipaal maar op kpn.com/storing en hier, op tweakers nu.nl waardan ook kan ik er niets van terugvinden..
Iemand een idee of het gewoon bullcrap is of echt waar
neequote:Op zondag 30 augustus 2009 22:56 schreef Barney_Stinson het volgende:
Iemand problemen met Google? Via pop kan ik geen mail binnen halen en ook de site is moeilijk te benaderen.
quote:Google Error 502 Server Error
Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds.
Second that.quote:
test.news-service.com 6 draadjes full speed heel veul dagen retentiequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:51 schreef Asgard het volgende:
Echt precies wanneer ik Gmail nodig heb moet het zonodig down zijn.
(Eweka abonnement is verlopen, maand op vakantie geweest).
niet (meer?) bij mijquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:44 schreef Aventura het volgende:
Gmail is nog wel te bereiken via iGoogle.
Thanks man, werkt goedquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:00 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
test.news-service.com 6 draadjes full speed heel veul dagen retentie
Gmail deed het net bij mij even maar is weer down
idemquote:Op donderdag 3 september 2009 12:22 schreef diginoob het volgende:
Wat is dit nu weer?:
An error occurred while processing your request.
Reference #97.47f434d.1251973081.8565e27
Kan mooi niet op hotmail komen zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |