late reactie, maar tochquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wie, Wat, Waar, Wanneer, Waarom en Hoe!
defensie ja
Ik had al 2 gezien die gepost hadden dat ze daar geweest waren, dus ik dacht, laat ik dat ook maar even melden. En het was positief omdat ik nu HELEMAAL enthousiast ben over de opleiding die ik wil gaan doenquote:
Mwoa verwacht er maar niet teveel van, de leraren zijn echt lui en je moet overal zelf achteraan .quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had al 2 gezien die gepost hadden dat ze daar geweest waren, dus ik dacht, laat ik dat ook maar even melden. En het was positief omdat ik nu HELEMAAL enthousiast ben over de opleiding die ik wil gaan doen
Ben jij ook naar de open dag geweest? In Enschede bedoel ik.quote:
Daar was ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ben jij ook naar de open dag geweest? In Enschede bedoel ik.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ben jij ook naar de open dag geweest? In Enschede bedoel ik.
Welk topic?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar was ik ook![]()
Niemand reageert in mijn topic
Crime Science -> Bijscholen -> Wiskunde A of B, of allebei?
Op de HAVO heb je Wiskunde B als je de richting met Scheikunde en Natuurkunde kiest dacht ik, dus denk dat je B nodig hebt, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar was ik ook![]()
Niemand reageert in mijn topic
Crime Science -> Bijscholen -> Wiskunde A of B, of allebei?
Oke, dat dacht ik al. Want A is toch alleen maar ruimtelijke figuren en alles? Neem niet aan dat ik dat nodig hebquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op de HAVO heb je Wiskunde B als je de richting met Scheikunde en Natuurkunde kiest dacht ik, dus denk dat je B nodig hebt, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
Dat is juist B volgens mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want A is toch alleen maar ruimtelijke figuren en alles?
Oh, hahaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is juist B volgens mij.Ik heb A gehad, dat was meer statistisch gedoe.
Handig hé, weet meteen alles!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:49 schreef Fems het volgende:
[..]
late reactie, maar toch
Wie: Femke
Wat: Internationale betrekkingen en internationale organisatie
Waar: Groningen
Wanneer: Volgend school jaar.
Waarom: Ik moest de knoop toch een keer doorhakken
Hoe: via studielink
(H)
Tja, beter dan wageningen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Handig hé, weet meteen alles!maar leuke studie, alleen groningen
Je hebt wat met het buitenland héquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:54 schreef Fems het volgende:
[..]
Tja, beter dan wageningen.
En Maastricht is mijn tweede keus btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |