Zuur dat je dan een mbo diploma krijgtquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef haakon het volgende:
[..]
welke opleiding ?:D ik zit op ROC ertegenover, maar k heb bijna alle lessen op het saxion..
lessen die ik op het saxion heb, zíjn van het ROCquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zuur dat je dan een mbo diploma krijgt
Beterrrquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef Lamzak_ het volgende:
hey machiel, zeker, diplomaatje ontvangen, half jaartje werken. Daarna naar het HBO, misschien morgen ook nog even naar de open dag morgen
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet je dat nou elke week melden?
Stel je eens voorquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:51 schreef haakon het volgende:
[..]
niet echt, k heb een tijdje niet meer op het tukkers op fok! gezeten
Veldhoflanden is de halte direct voor t winkelcentrum. Dus dat is de halte die je moet hebben jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef Samzz het volgende:
Nath, als ik met de bus naar Stroink ga, moet ik dan bij Veldhoflanden uitstappen? Heet die halte zo? Ik moet zo dicht mogelijk bij Stroink winkelcentrum komen
op mn profiel staat nog wel meerquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je eens voorT enige wat ik tot nu toe weet, is dat je graag naar Bruins te S. gaat
Schandalig eigenlijk, want het saxion heeft zelf ruimtegebrek. Heb regelmatig naar andere gebouwen moeten hoppen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef haakon het volgende:
[..]
lessen die ik op het saxion heb, zíjn van het ROCgewoon een gedeelte afgehuurd van het saxion
Daar vlakbij woont familie van mequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef Samzz het volgende:
Nath, als ik met de bus naar Stroink ga, moet ik dan bij Veldhoflanden uitstappen? Heet die halte zo? Ik moet zo dicht mogelijk bij Stroink winkelcentrum komen
mja, er wordt nu achter dat eroosee en donders groot gebouw neer gepleurd, dus als het goed is, is al het ruimtegebrek dan opgelostquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk, want het saxion heeft zelf ruimtegebrek. Heb regelmatig naar andere gebouwen moeten hoppen.
ik....ik....ik zit niet meer op school/studiequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef Fems het volgende:
Ik heb morgen nog 2 uurtjes school. joepie.
Maarja, ik studeer nu toch al niet meer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef haakon het volgende:
[..]
mja, er wordt nu achter dat eroosee en donders groot gebouw neer gepleurd, dus als het goed is, is al het ruimtegebrek dan opgelost
Ik doe niet aan hyves...quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:46 schreef haakon het volgende:
[..]
op mn profiel staat nog wel meermaar niet veel ;p daar kan je mn hyves ook wel uithale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |