Doe dat maarquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen toevallig even naar de Etos
Is alweer tijd geleden Pinksterfeesten in Bbroek, gekke nacht was dat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef haakon het volgende:
[quote]Op donderdag 12 maart 2009 20:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE denkt bij Zenderen gelijk aan de carnavalskraker van de Red Devils![]()
[..]
dat nummer is gewoon een italiaans voetbalnummerknettershard gejat maar iets aangepast door Zenderen
en @ Samz, Pinksterfeesten Bornerbroek binnenkort ook wel weer he ! eerst nog Paasparty Bentelo..
maar hij is wel vetquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef haakon het volgende:
dat nummer is gewoon een italiaans voetbalnummerknettershard gejat maar iets aangepast door Zenderen
Jep. Moet even zien wie ik mee ga slepenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef haakon het volgende:
[quote]Op donderdag 12 maart 2009 20:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE denkt bij Zenderen gelijk aan de carnavalskraker van de Red Devils![]()
[..]
en @ Samz, Pinksterfeesten Bornerbroek binnenkort ook wel weer he ! eerst nog Paasparty Bentelo..
Ben er een paar keer geweest, niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Is alweer tijd geleden Pinksterfeesten in Bbroek, gekke nacht was dat.
ik ga voor de Hoeve, Beckum, Hengevelde, Rietmolen en Haaksbergenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:19 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de zomerfeesten van de Hoeve en het Betuws Spektakel tha bomb! En dan met name de kermis bij de Zomerfeesten
Judas Priest?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Te groot. Wist ik wel, maar een of andere Judas heeft me aangegeven in zo'n topic.
Ik stem voor Hoeve, rietmolen en haaksbergenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga voor de Hoeve, Beckum, Hengevelde, Rietmolen en Haaksbergen![]()
welke opleiding ?:D ik zit op ROC ertegenover, maar k heb bijna alle lessen op het saxion..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen naar de open dag van t Saxion. En me daarna aanmelden voor die geweldige opleiding
Crime Sciencequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef haakon het volgende:
[..]
welke opleiding ?:D ik zit op ROC ertegenover, maar k heb bijna alle lessen op het saxion..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |