Zoetermeerquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef haakon het volgende:
[..]
waar woon je dan ? Als je in galmelo woont, kun je eser bestellenhier t nummer: 0546-824479

shoarmaquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoetermeer
En ja ik heb hier zo'n papiertje van een pizzatent waar je ook kunt bestellen, maar geen zin in pizza

quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef haakon het volgende:
[..]
waar woon je dan ? Als je in galmelo woont, kun je eser bestellenhier t nummer: 0546-824479

t erge is, ik ken dat nummer gewoon uit men kopquote:

quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:59 schreef haakon het volgende:
[..]
t erge is, ik ken dat nummer gewoon uit men kopwij zijn gewoon vaste klant daar
als we het adres geven, zeggen ze gelijk: bornerbroek he ?

het is wel vies kt weerquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:11 schreef haakon het volgende:
[..]
morgen zo'n kutfeest in zenderen, zaterdag eef, zondag BRUINSSSS

kloptquote:

Wat is er zo leuk aan Bruins?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:11 schreef haakon het volgende:
[..]

Proest.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:19 schreef Intelligence het volgende:
Dizzt, rijst! Lekker, met ...haha

Ben dr een keer geweest, vond dr geen keutel aanquote:

Welke discotheken, clubs, dancing, etc. vind je wel leuk in de regio hier?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben dr een keer geweest, vond dr geen keutel aan

Jepquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Is dat die chick waar je wel is mee loopt in Atak?

Dan ga ik morgen toevallig even naar de Etosquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:40 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond
Ik moet morgen op Stroinkslanden werkenIn de Etos in het winkelcentrum daar.... Nog nooit geweest joh

Eigenlijk geen specifiekquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Welke discotheken, clubs, dancing, etc. vind je wel leuk in de regio hier?

* ReMcOrE denkt bij Zenderen gelijk aan de carnavalskraker van de Red Devilsquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:11 schreef haakon het volgende:
[..]
precies, die hebben ze nog zwaar tegoed!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
0-2, al hoop ik dat ze wel een paar van die kutfransozen lam schoppen
Radstake, Takens, Dieka, Bill's Bar, New York zijn allemaal wel te doen voor een avondjequote:Op donderdag 12 maart 2009 19:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Welke discotheken, clubs, dancing, etc. vind je wel leuk in de regio hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |