abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 1999 @ 08:08:00 #1
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_236317
ik ben redelijk nieuw hier en weet niet of dit de juiste plaats is om dit te vragen, maar:

ik ben wanhopig op zoek naar een wav waarin Karin zegt '(ja) dat is ook zo'

iemand?

dank!

dinsdag 9 november 1999 @ 22:52:00 #2
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_236318
Wil ik het voor je zingen schat?
Ben te zaai voor een signature
  dinsdag 9 november 1999 @ 23:26:00 #3
568 Juul
Is gewoon lief
pi_236319
Ik zal zsm kijken wat ik voor je kan doen, ben je op zoek naar meer wavjes kijk dan even op http://listen.to/The_Wavqueens
als/zodra ik hjet wavje gevonden heb zal ik hem plaatsen

groetjes

The Bitch is Back!
pi_236320
Kewl !!!!!!!!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_236321
Van welke uitzending is dat stukje ??
ik heb er verschillende op de band staan

ik wil hem best ff voor je capturen, beeld krijg je er dan gratis bij alleen heb ik ff geen tijd om 20 uur big brother door te spitten en ik heb ze ook weer niet allemaal opgenomen.

Harrie

pi_236322
He moppie, zal ik us effe un
wavje voor je spelen?
  donderdag 11 november 1999 @ 21:59:00 #7
568 Juul
Is gewoon lief
pi_236323
Harrie ( Rolfje )

Als je dat wavje evt gemaakt hebt ( dus een wavje, zonder beeld) zou je dan zo lief willen zijn het naar mij te mailen ? Ik probeer zoveel mogelijk wavjes op m'n page te krijgen dus zou je errug dankbaar zijn.
p.s ff een dcc op de chat kan ook natuurlijk.
Groetjesss

The Bitch is Back!
pi_236324
Ik heb een tijdje deze post aangezien, en ik vind het een van de vriendelijkere, mijn complimenten. Er is één dingetje waar ik nog mee zit. Waarom ben je op zoek naar dat wavje? Is het een gewenste uitspraak van Karin, ken je Karin, heeft ze iets altijd ontkend, en wil je op de een of andere creatieve manier een bekentenis in elkaar mixen? Of spaar je van zoveel mogelijk vrouwen van middelbare leeftijd de uitspraak '(ja) dat is ook zo'? Ik heb er nog aan gedacht om de uitspraak, 'ga van mijn fiets!' te sparen van mannen over de 65, maar ik was bang dat dat niet origineel genoeg was voor een homepage.

Dus, help me even uit het duister, en vermeld even waarom. Wie weet stimuleert het mij ook om mijn video-opnames eens terug te kijken voor je. Het zijn er een hele zooi.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 12 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')