er is dan ook nog een maximum van ¤150 per maand en ¤1500 per jaarquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:56 schreef sanger het volgende:
Het is voor de LH vrijgesteld tot ¤ 4,50 per uur als het vrijwilligerswerk is. Ik durf echter niet te beweren of het dan ook voor de IB zo is. Als het meer is dan ¤ 4,50 dan is het gewoon belast.
Dus volledig progressief belast in box 1?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
er is dan ook nog een maximum van ¤150 per maand en ¤1500 per jaar
dus dan is de vrijwilligersregeling niet van toepassing, omdat het jaarmaximum wordt overschreden
Jep, je hebt gelijk. Daar heb ik niet aan gedachtquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
er is dan ook nog een maximum van ¤150 per maand en ¤1500 per jaar
dus dan is de vrijwilligersregeling niet van toepassing, omdat het jaarmaximum wordt overschreden
Ik kon vanochtend alweer voor de derde keer deze week krabben...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:58 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik heb de ijskrabber maar weer uit de winterslaap gehaald, het was precies 0 graden vanmorgen.
troost je, je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:26 schreef sanger het volgende:
Leuk dat de TT ook in het weekend opgaat![]()
Doet me goed dat ik niet alleen benquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
troost je, je bent niet de enige.
Ik mag vandaag ook tot 9 uur.
Denk je dat dat voor mij dan anders is?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Doet me goed dat ik niet alleen benMaar misschien niet vergeten dat ik een kantoorbaan heb
Nou, lachuhquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:26 schreef sanger het volgende:
Leuk dat de TT ook in het weekend opgaat![]()
Als je al tot 9 uur moet (was 's avonds toch?)...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Denk je dat dat voor mij dan anders is?
Ben net even wezen lunchen en is inderdaad wel erg lekker buiten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:23 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nou, lachuhDaar sta je dan om 7 uur smorgens je auto te krabben.... Maar ik heb geluk, ik mag auto rijden en buiten werken, dus lekker in het zonnetje
Dat is 's avonds inderdaad. Maar het is een semikantoorbaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je al tot 9 uur moet (was 's avonds toch?)...
Ah, oke. Wat een rottijd op zaterdagquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is 's avonds inderdaad. Maar het is een semikantoorbaan.
Winterslaap? Ik zou eerder een zomerslaap verwachten bij een ijskrabberquote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:58 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik heb de ijskrabber maar weer uit de winterslaap gehaald, het was precies 0 graden vanmorgen.
Zo he, jij hebt lekker uitgeslapen vandaag zeker?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:21 schreef Light het volgende:
[..]
Winterslaap? Ik zou eerder een zomerslaap verwachten bij een ijskrabber
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:26 schreef DonJames het volgende:
Regel maar vast een plekje in het bejaardentehuis, vanaf vandaag ben ik officiëel oud
heppie birsdee!!!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:26 schreef DonJames het volgende:
Regel maar vast een plekje in het bejaardentehuis, vanaf vandaag ben ik officiëel oud
En? Al een beetje gewend aan het nieuwe begincijfer?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:26 schreef DonJames het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |