?quote:
Dit bedoel je?quote:
quote:11:18:48 12-03-09 GROUP-1 BR 1 BINNENBRAND ONDERGRONDS (+Inc.net: 1+) BIJLMERPLEIN 700 ZO [ 583 ]
0101208 BRW Amsterdam - Willem (Adembeschermingswagen - AB 583)
--------------------------------------------------------------------------------
11:08:10 12-03-09 GROUP-1 BR 1 BINNENBRAND ONDERGRONDS (+Inc.net: 1+) BIJLMERPLEIN 700 ZO [ 591 542 557 544 ]
0100269 BRW Amsterdam - Anton (Lichtkrant)
0100919 BRW Amsterdam - Rudolf (Lichtkrant)
0101204 BRW Amsterdam - Amstelland (OvD Centrum Spoed)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef buachaille het volgende:
[..]
En pas tegen 11:00 uur in het nieuws. Volgens mij houden de bromsnorren weer aardig wat onder de pet.
Serieus, wat ben jij toch een enorme trieste drol zeg. Ongelofelijk dat iemand het zo fijn kan vinden om zn eigen domheid overal te etaleren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lijkt net een ufo, of snelkookpan
*zwaai* wij kregen net mail dat ons pand niet in de gevarenzone zitquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:05 schreef GI het volgende:
TVP. Ik zit in Diemen, das best wel om de hoek daar.
Gezwets.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
En wat was het extra journaal?
Nog bezig. Het meest opwindende was dat de verbinding even weg viel...quote:
Dat was er nietquote:
Ik kijk het raam uit de andere kant op. Ik zit al helemaal niet in de gevarenzone, is toch een paar kilometer verderop. En ik zag net op de livestream dat er gewoon nog auto's buiten de ikea rijden dus zo'n grote bom is het ook weer nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
*zwaai* wij kregen net mail dat ons pand niet in de gevarenzone zit
ik sta aan de andere kant van het spoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:51 schreef Apache4U het volgende:
Ik zit lekker op kantoor op Z-O en merk er helemaal niks van..tegenover het Atlas-gebouw, voor de kenners ..
Goed dat ze dat op voorhand al weten, wat een achterlijk gedoe omdat zo al uit te sluiten... lachwekkend gewoon.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef RvLaak het volgende:
NCTB zegt dat het NIET gaat om islamitisch terrorisme... Terrorisme an sich is dus nog niet uitgesloten.
Mooi genaaid, kun je een andere keer weer terugkomen dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
Mensen, ik ben ter plaatse. Er hangt wel een paniekerig sfeefje hier. Ik ging een tapijt terugbrengen maar ik sta nu dus met m'n tapijt achter een afzetting bij Bijlmer...
Simpel, haantje de voorste willen zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijn God, hoe krijgen ze het voor elkaar bij RTLZ om 10 minuten te vertellen dat ze niks weten?
Die indruk had ik ook. Was best ff "leuk" toen de verbinding wegviel. Stel je voor dat die Gordijn was ontploft. Hebben ze mooi een wereldprimeur.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:53 schreef bosb het volgende:
Je krijgt bijna de indruk dat ze bij RTL hopen dat er iets erg gaat gebeuren en dat ze daar dan live bij zijn.
Rijdt even door naar Haarlem en breng daar je tapijtje terug.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
Mensen, ik ben ter plaatse. Er hangt wel een paniekerig sfeefje hier. Ik ging een tapijt terugbrengen maar ik sta nu dus met m'n tapijt achter een afzetting bij Bijlmer...
anders ik wel. Volgens mij mogen we nu ook het transferium niet in, waar mijn auto staatquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:51 schreef GI het volgende:
[..]
Ik kijk het raam uit de andere kant op. Ik zit al helemaal niet in de gevarenzone, is toch een paar kilometer verderop. En ik zag net op de livestream dat er gewoon nog auto's buiten de ikea rijden dus zo'n grote bom is het ook weer niet
Het is wel mijn 'exit' vanmiddag om 15:30. Hoop dat alles weer vrij is dan.
*zwaaaai *quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:54 schreef Natalie het volgende:
Grappig om te zien wie er allemaal in de buurt werken btw
* Natalie loopt iedere dag vanaf Station Bijlmer ArenA, langs het Atlas-kantorencomplex, ING 'De Oliphant' en Truvo etc naar d'r werk
Ooit iets anders meegemaakt met instanties als het NCTB? Puur bedoeld als PR voor de regering.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Nou nou nou wat een bron van informatie zeg, ook lachwekkend dat ze NIKS weten, maar WEL dat het geen islamieten zijn. Echt weer lekker op voorhand alvast de boel downplayen
picture or it didn't happenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
Id ze baalde erg toen met het neergestorte vliegtuig bij schiphol dat ze iets van 20 min later waren, dus dat wilden ze deze keer beter aanpakken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Simpel, haantje de voorste willen zijn.
Hoofdkantoor Ikea schijnt ook ontruimd te zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef Apache4U het volgende:
Arena boulevard is trouwens niet hezelfde als de Ikea. Dat ligt nog best een eindje uit elkaar.
Die ken ik! (Hij is moelijk niet te herkennenquote:Op donderdag 12 maart 2009 @ 11:56 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
*zwaaaai *
Telfort gebouwAchter het margrietgebouw
Mwa, tien minuutjes lopen dan ben je er welquote:Op donderdag 12 maart 2009 @ 11:57 schreef Apache4U het volgende:
Arena boulevard is trouwens niet hezelfde als de Ikea. Dat ligt nog best een eindje uit elkaar.
Ook het eerste wat ik dacht, bij die vliegramp waren ze beduidend later en slechter ingelicht dan de NOS dus daarom staan ze nu allemaal te hopen op een geweldige goedmaker daar bij RTLquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:56 schreef sander89 het volgende:
[..]
Id ze baalde erg toen met het neergestorte vliegtuig bij schiphol dat ze iets van 20 min later waren, dus dat wilden ze deze keer beter aanpakken.
Maar denk dat er weinig echt aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |