Dat zeg jijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft ie geen moeilijke woorden te kennen
Wanneer?quote:
Wat moet je ermee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:46 schreef WurM het volgende:
Kom ik toch net een Google ad tegen van een penisvergroting
Dat zal niet nodig zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Kom ik toch net een Google ad tegen van een penisvergroting
Zometeenquote:
Ik gedraag me altijdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:51 schreef Ladidadida het volgende:
Zo en nu ga ik koken![]()
Gedragen jullie je een beetje?
Ajf of ik maak(t) straks wel een nieuw topic, dat is handiger i.v.m. de openingspost en het aanpassen daarvan later
Hoor je dat, WurM?quote:
Ja het was een beetje de bedoeling om een beetje meer inschrijvingen te hebben. Vandaar de slowchat. Best doorzichtig dus?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:54 schreef CaLeX het volgende:
Moesten we nogsteeds de postcount van MIS omhoog helpen ofzo? :p
Dat zeg ik ook altijd tegen haar, maar ze gelooft me nooitquote:
Nah, we wilden de vrijdagmiddagbagger eens op een andere plek doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:54 schreef CaLeX het volgende:
Moesten we nogsteeds de postcount van MIS omhoog helpen ofzo? :p
Daarom weet ik zeker dat het me echte moeder niet isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen haar, maar ze gelooft me nooit
Dat klopt want het is je pleegmoederquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom weet ik zeker dat het me echte moeder niet is
Ze wil ook niks anders meerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, ik lees het...
Maar goed, ze weet niet beter natuurlijk![]()
Jummie! In zo'n kort pakjequote:
Ik ben er wel blij mee.quote:
Zal ze die vanavond willen dragen denk je? Als we het lief vragen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |