quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:34 schreef Susi het volgende:
Waar komen die plaatjes vandaan ?
mooie OPquote:
Dankje!quote:
Dat kun je dan nu goedmaken door actief te zijn!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:05 schreef CaLeX het volgende:
xD
pmpje gehad
Maar ik heb mij de laatste 2 rondes wel gruwlijk misdragen door niet echt actief te zijn
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:37 schreef krioro het volgende:
tvp.
Jaja ik heb nog steeds geen (naakt)foto's van jou gezien, dus stuur die eerst maar eens.quote:
Dat zit niet in het pakketquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja ik heb nog steeds geen (naakt)foto's van jou gezien, dus stuur die eerst maar eens.
Moet je bij Ladidadida en ajf wezen. Ik zit in het uitbreidingspakketquote:
Mee eens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:05 schreef FastFox91 het volgende:
Meer, en zondagavond stoppen met nieuwe aanmeldingen. Maandag met een schone lei beginnen aan een nieuwe ronde.
Hebben we ook wat meer voorbereidingstijdquote:
En tijd voor andere dingenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hebben we ook wat meer voorbereidingstijd
Zoals?quote:
Dat fluister ik je nog wel in je oorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:
Ja de slet doet meequote:
Ik wil 'm wel pmenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo je eigen goedemorgen slet niet?
Onze geadopteerde zoonquote:
Ohja. Die slet nietquote:
Rustig aanquote:
Succesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:23 schreef CaLeX het volgende:
Wel beter dat het op maandag begint,
Want morgen loop ik de 10km en de rest van het weekend wil ik waarschijnlijk huilend in bed doorbrengen.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ohja. Die slet nietZo is hij niet. We hebben hem keeeuuurig opgevoed
Wat wilde je tiepen dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:18 schreef lynda het volgende:
[..]
waarom is jouW inbox niet beschikbaar?
Ja absoluutquote:
Nou ja jij hebt je er meer mee bemoeid dan ikquote:
Nee tuurlijk niet gekkie!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
* Ezechielk meld zich
Wil wel eens een poging wagen. Eerste keer dat ik mee doe, dus niet boos worden als ik iets fout doe ofzo
Doe jezelf niet tekortquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou ja jij hebt je er meer mee bemoeid dan ik
Je komt wel binnenvallen in een discussie over je opvoedingquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
* Ezechielk meld zich
Wil wel eens een poging wagen. Eerste keer dat ik mee doe, dus niet boos worden als ik iets fout doe ofzo
Okee. En we slachten ons kind niet ritueel afquote:
Niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Okee. En we slachten ons kind niet ritueel af
dat is toch ook ongeveer de bedoeling van dit spelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet gekkie!
Dan gaan we je alleen ritueel slachten
Sorryquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Je komt wel binnenvallen in een discussie over je opvoeding
quote:
Ja lekker veel bloed en moordquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
dat is toch ook ongeveer de bedoeling van dit spel
Ik luister wel 'n beetje naar 'm hoorquote:
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik luister wel 'n beetje naar 'm hoor
quote:
Heel goedquote:
Geeft niet jongen. Ga maar weer spelen nuquote:
Het begon maandag toch pas?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Geeft niet jongen. Ga maar weer spelen nu
Touché. Ik bedoelde je zandbakquote:
De zon schijnt geeneensquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Touché. Ik bedoelde je zandbakHet is nu mooi weer
'n Beetje zei ik hèquote:
De zon schijnt altijdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De zon schijnt geeneens![]()
En ik mocht met de booty van mama spelen zei ze
Niet fel genoeg, krijg het alleen maar koudquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De zon schijnt altijd![]()
En nou wegwezen, papa en mama moeten even praten
Alleen voor EZ oogjes bestemt :quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De zon schijnt geeneens![]()
En ik mocht met de booty van mama spelen zei ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Alleen voor EZ oogjes bestemt :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 euro kan gedoneerd worden
[ Bericht 2% gewijzigd door Ezechielk op 13-03-2009 16:03:17 ]There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Wacht maar tot papa zo terugkomtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet fel genoeg, krijg het alleen maar koud![]()
* Ezechielk gaat aan het been van moeders hangen
[..]
Alleen voor EZ oogjes bestemt :Waarom fluister jij dingen tegen mijn zoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Wat dan, is ie boos?quote:
Mag ik geen vriendjes hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom fluister jij dingen tegen mijn zoon?
He's gonna be soooo pissed...quote:
Je mag niet fluisteren in gezelschapquote:
Je heb toch gelezen gehoord wat ik zei?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je mag niet fluisteren in gezelschap
* Ezechielk trekt zijn broek vast naar benedenquote:
Waarom sta jij met je broek naar beneden? Zo hebben we je niet opgevoed, viespeukquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk trekt zijn broek vast naar beneden
Hij doet de hele tijd al zo raar, lieverdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:45 schreef ajf het volgende:
[..]
Waarom sta jij met je broek naar beneden? Zo hebben we je niet opgevoed, viespeukNiet in een openbaar forum iig
We hebben 'm niet meer onder controlequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij doet de hele tijd al zo raar, lieverd
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:45 schreef ajf het volgende:
[..]
Waarom sta jij met je broek naar beneden? Zo hebben we je niet opgevoed, viespeukNiet in een openbaar forum iig
Normaal krijg ik altijd billenkoekquote:
We kunnen 'm laten opnemen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:51 schreef ajf het volgende:
[..]
We hebben 'm niet meer onder controleDat krijg je met adoptiekinderen
Ik sla nooitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Normaal krijg ik altijd billenkoek
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon you.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:51 schreef ajf het volgende:
[..]
We hebben 'm niet meer onder controleDat krijg je met adoptiekinderen
Mag ik m'n moeder billenkoek geven?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik sla nooitMaar als je het lekker vindt mag je moeder je billenkoek geven
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik sla nooitMaar als je het lekker vindt mag je moeder je billenkoek geven
[..]
Alleen voor EZ oogjes bestemt :Ik mag aan nemen dat je het wel door struut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah. We laten jouw broer wel op hem passenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik mag aan nemen dat je het wel door struut?
De Ladi.rar is geborenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wha. Mwuhahahaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Nah. We laten jouw broer wel op hem passen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Niet je broer!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wha. Mwuhahaha![]()
* Ladidadida belt broerlief
Ik word beroemdquote:
uiteraard, ik ben nu bezig met de code van het plaatje om te zetten (zit een 72 bits encryptie op, dus dat duurt wel ff) maar zodra ik de originele foto heb kunnen achterhalen, struut ik hem door.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier het plaatje zonder encryptiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
uiteraard, ik ben nu bezig met de code van het plaatje om te zetten (zit een 72 bits encryptie op, dus dat duurt wel ff) maar zodra ik de originele foto heb kunnen achterhalen, struut ik hem door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Welnee, 't is een schatjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Niet je broer!
Is die zo eng dan?
quote:
Je weet dat Michael Thompson mijn echte papa is?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Welnee, 't is een schatje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier het plaatje zonder encryptie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben je moeder!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
PM nog eens een paar van die foto's?
Wie?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet dat Michael Thompson mijn echte papa is?
Oh jaquote:
Google is your friendquote:
Waag het 'squote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja
Ik zal die foto's uit 'Privé Vakantiefoto's' wel even uploaden
Als ik google op die naam zie ik vrouwenquote:
Trek ik die van papa aanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waag het 's![]()
Ik doe tijgerbalsem in al je onderbroekjes als je dat doet.
Wil het uploaden een beetje lukken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja
Ik zal die foto's uit 'Privé Vakantiefoto's' wel even uploaden
Kijk hier maar eens (Soms NSFW)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als ik google op die naam zie ik vrouwen
idd, want niet alleen Google is je vriend, maar wij zijn dat ook!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil het uploaden een beetje lukken?
Schiet niet opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil het uploaden een beetje lukken?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
idd, want niet alleen Google is je vriend, maar wij zijn dat ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
HAHA die zijn jou veeeeel te grootquote:
Bretelsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
HAHA die zijn jou veeeeel te groot
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
Voorproefje:Daar waren m'n tieten nog kleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Dan nog, dat zaakje zweeft dan maar wat rond...quote:
Tot ik er aan kwam, toen wou ik melkquote:
Ladi's broer is jouw echte papa?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet dat Michael Thompson mijn echte papa is?
Ja, als we beginnen mooi in een nieuw topicquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:26 schreef Ezechielk het volgende:
Zodirect hebben we dit topic al volgebaggerd voor het spel begint
Niet, we hebben jouw geadopteerdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tot ik er aan kwam, toen wou ik melk
quote:
Doen we dan hier: [ONZ SC 29]Waar we in de late uurtjes chattenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, als we beginnen mooi in een nieuw topicEn dan mogen we ook niet meer teveel oftopic slowchatten
Maar... maar... dan is ze niet m'n mama maar m'n tante!quote:
En ik jankte de hele tijd dat ik melk wou, en toen had jij zoiets van 'Nou, vooruit dan maar...'quote:
Dat geeft niet. Maken we een nieuwe openquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:26 schreef Ezechielk het volgende:
Zodirect hebben we dit topic al volgebaggerd voor het spel begint
Lijkt met sowieso een verstandig planquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Maken we een nieuwe open
Ja, verdoriequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:31 schreef Ladidadida het volgende:
1. Syb-rund.
2. Susi
3. tripack
4. PS
5. Trevland
6. Beach
7. Hara
8. WurM
9. Clesar03
10. krioro
11. FastFox91
12. MaJo
13. Koekz
14. Isdatzo
15. BarraCupraCuda
16. CaLeX
17. Ez
Ik hoor net dat WurM mee wil doen
Ik denk dat je aan het confabuleren bent...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En ik jankte de hele tijd dat ik melk wou, en toen had jij zoiets van 'Nou, vooruit dan maar...'
Eerste slachtoffer is al gevallen, laten we het zelfmoord noemenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:30 schreef lynda het volgende:
1. Syb-rund.
2. Susi
3. tripack
4. PS
5. Trevland
6. Beach
7. Hara
8.
9. Clesar03
10. krioro
11. FastFox91
12. MaJo
13. Koekz
14. Isdatzo
15. BarraCupraCuda
16. CaLeX
17. Ez
i'm out
Of wel je moeder en dan moet ik echt met haar gaan pratenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar... maar... dan is ze niet m'n mama maar m'n tante!
Droogklootquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:31 schreef WurM het volgende:
Hallo. Ik moest mijn naam in dit topic zetten. Bij dezen:
WurM.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:31 schreef WurM het volgende:
Hallo. Ik moest mijn naam in dit topic zetten. Bij dezen:
WurM.
Ajfquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Of wel je moeder en dan moet ik echt met haar gaan praten
Ik confabuleer helemaal niet, ik denk dat je een beetje last krijgt van amnesie...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan het confabuleren bent...
In Ladidinges' geval waarschijnlijk Korsakoff.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik confabuleer helemaal niet, ik denk dat je een beetje last krijgt van amnesie...
En ik heb zo'n vaag vermoeden dat jij zonder eten naar bed gaat vanavondquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik confabuleer helemaal niet, ik denk dat je een beetje last krijgt van amnesie...
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Of wel je moeder en dan moet ik echt met haar gaan praten
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En ik heb zo'n vaag vermoeden dat jij zonder eten naar bed gaat vanavond
Ja want ik zuup me helemaal het apelazarus!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:35 schreef WurM het volgende:
[..]
In Ladidinges' geval waarschijnlijk Korsakoff.
quote:
Kent onze zoon zulke moeilijke woorden al?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan het confabuleren bent...
Sorryquote:
Ja want we voeden hem op om de nieuwe Einstein te wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Kent onze zoon zulke moeilijke woorden al?
Niet daaroverquote:
Een keer, of deze ronde?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil ook een keer meedoen.
Wat jij wilquote:
Of een derde Don Juanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja want we voeden hem op om de nieuwe Einstein te worden
Ohquote:
Geen idee, ik weet niet hoe het hier werkt.quote:
Daarvoor hoeft ie geen moeilijke woorden te kennenquote:
Dat hoor je danquote:
Als je deze ronde meedoet zet je je naam in het lijstje erbij en we beginnen maandag met het spel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet hoe het hier werkt.
We beginnen maandag weer met een nieuwe ronde, dus als je wilt mag je dan meedoenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet hoe het hier werkt.
Dat zeg jijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft ie geen moeilijke woorden te kennen
Wanneer?quote:
Wat moet je ermee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:46 schreef WurM het volgende:
Kom ik toch net een Google ad tegen van een penisvergroting
Dat zal niet nodig zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Kom ik toch net een Google ad tegen van een penisvergroting
Zometeenquote:
Ik gedraag me altijdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:51 schreef Ladidadida het volgende:
Zo en nu ga ik koken![]()
Gedragen jullie je een beetje?
Ajf of ik maak(t) straks wel een nieuw topic, dat is handiger i.v.m. de openingspost en het aanpassen daarvan later
Hoor je dat, WurM?quote:
Ja het was een beetje de bedoeling om een beetje meer inschrijvingen te hebben. Vandaar de slowchat. Best doorzichtig dus?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:54 schreef CaLeX het volgende:
Moesten we nogsteeds de postcount van MIS omhoog helpen ofzo? :p
Dat zeg ik ook altijd tegen haar, maar ze gelooft me nooitquote:
Nah, we wilden de vrijdagmiddagbagger eens op een andere plek doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:54 schreef CaLeX het volgende:
Moesten we nogsteeds de postcount van MIS omhoog helpen ofzo? :p
Daarom weet ik zeker dat het me echte moeder niet isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen haar, maar ze gelooft me nooit
Dat klopt want het is je pleegmoederquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom weet ik zeker dat het me echte moeder niet is
Ze wil ook niks anders meerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, ik lees het...
Maar goed, ze weet niet beter natuurlijk![]()
Jummie! In zo'n kort pakjequote:
Ik ben er wel blij mee.quote:
Zal ze die vanavond willen dragen denk je? Als we het lief vragen?quote:
Wij juist nietquote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Zal ze die vanavond willen dragen denk je? Als we het lief vragen?
Claroquote:
En dan maken we foto's. Is CaLex ook weer blijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoop hetHeb ik maandag weer wat te vertellen tijdens het kringgesprek op school
Geen zorgen. We slowchatten niet tijdens het spelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:21 schreef FastFox91 het volgende:
Beter hoef ik tijdens het spel niet zo veel pagina's door te lezen.
We rammen ze zo wel vol met ontopic stuff dat je nog veel moet lezen^^quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Geen zorgen. We slowchatten niet tijdens het spel
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:25 schreef ajf het volgende:
[..]
En dan maken we foto's. Is CaLex ook weer blij
With good reasonsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen haar, maar ze gelooft me nooit
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, ik lees het...
Maar goed, ze weet niet beter natuurlijk![]()
Lieverd waar ben je mee bezigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:25 schreef ajf het volgende:
[..]
En dan maken we foto's. Is CaLex ook weer blij
Oh ja? Wat dan?quote:
Was een grapjequote:
Nou, ik ken jequote:
Gelukkig maarquote:
Dan weet je dat ik me altijd gedraagquote:
Wist je welquote:
nu?quote:
Gezellig!quote:
ga jij dan kijken?quote:
Ja maar...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Kijken? Kijken!? JE HEBT EEN ANDER?![]()
Zolang je niet snurktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gezellig!
Ben alleen bang dat 't voor jou ongezellig gaat worden, want een week lang 4 uur slaap per nacht doet een mens geen goed.
Ja heb me alles gelezen. Zoals je weet ben ik erg geinteresseerd in de levens van Ladiba en Alfquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij alles gelezen hebt? Dan mag jij mij vertellen wat er zoal in staat, want ik heb alleen pagina 5 gelezen en dat was erg genoeg.
Nu we het er toch over hebben, ik hoef niet te weten dat jullie constant aan elkaar denken en over elkaar lopen kwijlen. Echt niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja heb me alles gelezen. Zoals je weet ben ik erg geinteresseerd in de levens van Ladiba en Alf
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben, ik hoef niet te weten dat jullie constant aan elkaar denken en over elkaar lopen kwijlen. Echt niet.
Ja ik dacht dat het een fok maffia spel was ipv een zie hier hoe 2 mensen op fok een relatie hebben en dit elke 2 seconde duidelijk moeten maken en elkaar op fok bespringen ipv in real life spelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik zag dat je niet meer meedoet. Goh raar.
Is niet bepaald één topic. I get it heus, maar 't wordt soms toch een beetje teveel van t goedequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:14 schreef ajf het volgende:
We moesten toch iets doen om het topic actief te laten blijven
Te laatquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
En nee PP, jij hebt je hier niet mee te bemoeien
Jij doet anders ook hele topics lang slowchatten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is niet bepaald één topic. I get it heus, maar 't wordt soms toch een beetje teveel van t goede
Volgens mij was het vandaag voornamelijk gewoon gezellige slowchat, waar overigens meer mensen aan meededen dan alleen wij 2. En we proberen Ezechiel een beetje in te lijven hieroquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is niet bepaald één topic. I get it heus, maar 't wordt soms toch een beetje teveel van t goede
Sommige houden het nog een beetje netjes en proberen er over heen te lezen..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:18 schreef BeamofLight het volgende:
Ghehe, lange tijd was ik de enige...maar uiteindelijk...
PAK ZE SYB!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:16 schreef Syb-rund. het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers omdat jullie een tijd niet hebben gekrikt!
Ja netjes blijven ja. Deed ik ook altijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Sommige houden het nog een beetje netjes en proberen er over heen te lezen..
na 1 topic houdt het serieus een keer op
Ik bedoel het helemaal niet zo kwaad hoor. En ik heb er ook geen problemen mee als er eens opmerkingen gemaakt worden, maar nu worden dingen die er helemaal niets mee te maken hebben al gebruikt om weer een opmerking te kunnen makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:24 schreef Ladidadida het volgende:
Dus nogmaals, voornamelijk even richting Hara, we gaan erop letten en excuses als het in zo'n mate was dat je je eraan gestoord hebt.
En nu ga ik slapen
Nee, je komt hier nog steeds om te kutten. Je kunt hier meedoen of wegblijven en een SC zoekenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ben al dagen wekenlang lief, dus snap niet wat je bedoelt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Volgens mij komt PP hier helemaal niet om te kutten. Hij mist gewoon zijn vriendjes denk ik.
En als zelfs isdatzo het daar niet mee eens is, zet dat jou nog niet aan het denken? Dit hele topic staat zo vol met bagger dat zelfs ik het in mijn hoogtij dagen niet zo verschrikkelijk vol had kunnen kutten. Allemaal leuk en aardig, maar bewaar die troep voor de ONZ slowchat. Als het scen zo erg wordt dat er mensen om weggaan, gaat het misschien net wat te ver hè......quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Volgens mij komt PP hier helemaal niet om te kutten. Hij mist gewoon zijn vriendjes denk ik.
En waar heb ik het over SC?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als zelfs isdatzo het daar niet mee eens is, zet dat jou nog niet aan het denken? Dit hele topic staat zo vol met bagger dat zelfs ik het in mijn hoogtij dagen niet zo verschrikkelijk vol had kunnen kutten. Allemaal leuk en aardig, maar bewaar die troep voor de ONZ slowchat. Als het scen zo erg wordt dat er mensen om weggaan, gaat het misschien net wat te ver hè......
Tevens hoiii![]()
Dat is nou juist mijn probleem met de zaak, daar heb je het niet over. De baggervloed is zo irritant dat er mensen voor weggaaan/wegblijven, en toch heb je het er niet over.quote:
I beg your pardon?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is nou juist mijn probleem met de zaak, daar heb je het niet over. De baggervloed is zo irritant dat er mensen voor weggaaan/wegblijven, en toch heb je het er niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |