Ik zeg een muis ? Of heb ik het niet goed geraden ?quote:
ook goede morgen mansquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:28 schreef freecell het volgende:
Goodmorning!
Wel klotenweer, maar in tijden niet zo lekker geslapen
En hoe bel je een nespresso?
Feliquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
Contract getekend in Leusden. Zodadelijk officieel ontslag nemen hier.
Ach ja je moet toch wat als je collega er niet is...quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Mogguh!!!
Feli Annie![]()
Kres, kan wel zien dat je alleen bent vandaag, je bent gewoon aan het fokken![]()
Nu weer training...
Over iemand die z'n vrouw vermoordt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:49 schreef golfer het volgende:
Ik snapte en snap je post nog steeds niet. Dat liedje. Waar gaat dat over?
Wat zit jij met mijn avatar te posten hierquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:43 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oeps, wie bent uquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:43 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
U bedoelde deze?quote:
Ik raak hiervan in de warquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
U bedoelde deze?
[ afbeelding ]
Het verspringt allemaal nogal nl.![]()
Zo annie dat ziet er goed uitquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:31 schreef Anthraxx het volgende:
Bij het 'A'-tje ga ik werken.
[ afbeelding ]
Kantoor:
[ afbeelding ]
Allemaal de schuld van K-manquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
Allemaal de schuld van K-manMaar speciaal voor jou heb ik ze allemaal op een rijtje gezet
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zal binnenkort eens 10 nieuwe bouwen
ik kom wel een keer op de koffiequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:31 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Kantoor:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je nieuwe baan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:31 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Kantoor:
[ afbeelding ]
Wat leuk zeg!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:31 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Kantoor:
[ afbeelding ]
Waar zat je oude werkgever dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat leuk zeg!
Dat is niet al te ver bij mijn oude werkgever vandaan
Als de morgen is gekooooooooooooooooooooomenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, in de categorie bizarre dromen: ik heb vandaag gedroomd dat ik in een winkel, ik geloof zelfs een bloemenwinkel, een lang gesprek heb gehad met Jan Smit. We hebben het oa over Yolanthe gehad. WHY?! Dromen hebben toch te maken met dingen die je bezig houden of die je overkomen etc etc. Wat heb ik in hemelsnaam met Jan Smit en Yolanthe te maken?? Echt, ik zie he-le-maal geen enkele connectie(ik herinner me de droom omdat ik op nu.nl lees dat Yolanthe niet zwanger is
)
How cares of Yolante zwangert is!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, in de categorie bizarre dromen: ik heb vandaag gedroomd dat ik in een winkel, ik geloof zelfs een bloemenwinkel, een lang gesprek heb gehad met Jan Smit. We hebben het oa over Yolanthe gehad. WHY?! Dromen hebben toch te maken met dingen die je bezig houden of die je overkomen etc etc. Wat heb ik in hemelsnaam met Jan Smit en Yolanthe te maken?? Echt, ik zie he-le-maal geen enkele connectie(ik herinner me de droom omdat ik op nu.nl lees dat Yolanthe niet zwanger is
)
How now, brown cow?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
How cares of Yolante zwangert is!
![]()
En een hele dikke virtuele knuffel voor Tezz en thuisfront. Sterkte
Morgenavond komt de zuster wel ff langs, ik ga tapassen in IJmuiden, geen idee waar, het ziet er niet uit maar het eten is goed zei m'n collega die bij jou om de hoek woontquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:23 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is het weekend
Dit weekend uitzieken en leren voor tentamens. Gaat al een stuk beter dan begin van de week, mijn keel is weer op orde, alleen het hoesten is nog erg.
Soms ziet het er hetzelfde uit als op je bord hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, eten ziet er nooit goed uit als het eenmaal je maag heeft bereikt.
Tapas heb ik nog nooit in IJmuiden gegetenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgenavond komt de zuster wel ff langs, ik ga tapassen in IJmuiden, geen idee waar, het ziet er niet uit maar het eten is goed zei m'n collega die bij jou om de hoek woont
Wat ruikt Wurmpje raar! En hij heeft van die vieze luiers! Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:15 schreef freecell het volgende:
Klinkt best goed DE
Ik heb hier voor het eerst 2 beebs met de pot mee laten eten bij pastaZe vonden het allebei erg lekker!
(en ik hoop dat ik morgen geen klachten krijg van de mama van oppas-uk dat hij naar knof ruikt)
niet J.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat ruikt hij raar! En hij heeft van die vieze luiers! Hoe kan dat nou?
Het is toch fascinerend dat zulke kleine kinderen zo allergisch kunnen zijn. Ik bedoel, ze zijn als het goed is nog 'intact' en niet verpest (ik kan geen passend woord bedenken, no offence richting de ouders hoor) met vreemde voedseldingen, en J. raakt bijna overal zo gevlekt als een Dalmatiër door... Typisch!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:24 schreef freecell het volgende:
niet WurmpjeDie andere.
En die is inmiddels meer dan een jaar, dus er mag best een beetje knof inzitten.
Wurmpje is helaas overal allergisch voor. (lees: voor melk, ei, soja en erwten, lekker onhandig)
Wel maf inderdaad. Hij raakte zelfs al gevlekt toen zijn mama melk ei en/of soja at tijdens de borstvoeding. Vond ze niet tof, verplicht op een raar dieet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is toch fascinerend dat zulke kleine kinderen zo allergisch kunnen zijn. Ik bedoel, ze zijn als het goed is nog 'intact' en niet verpest (ik kan geen passend woord bedenken, no offence richting de ouders hoor) met vreemde voedseldingen, en J. raakt bijna overal zo gevlekt als een Dalmatiër door... Typisch!
Krijgt ie nog BV? Of kan mama van het rare dieet af?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:33 schreef freecell het volgende:
Wel maf inderdaad. Hij raakte zelfs al gevlekt toen zijn mama melk ei en/of soja at tijdens de borstvoeding. Vond ze niet tof, verplicht op een raar dieet.
Voordeel: hij lust niks waar hij allergisch voor is. Erwten is geen logisch allergeen, maar hij ging er van over zijn nek en vervolgens gevlekt, idem soja. En van dingen waar hij wel tegen kan gaat hij nooit over zijn nek, lekker makkelijk.
De mama is er afquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Krijgt ie nog BV? Of kan mama van het rare dieet af?
Auw!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:05 schreef freecell het volgende:
[..]
De mama is er afIs ze erg blij mee.
Hij krijgt nu hyper-hypo allergene flesvoeding. De normale hypo allergene kon hij ook niet tegen. Maar wat hij nu krijgt stinkt verschrikkelijkMaarja, hij drinkt het
Ik sneed een ui
Het ziet er hier niet dramatisch uit, maar het is echt een behoorlijk gat. Was me al tijden niet overkomen
[ afbeelding ]
Hee, dat had L vandeweek ook. Was onvoorzichtig met het afwassen van het vleesmesquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:05 schreef freecell het volgende:
Ik sneed een ui
Het ziet er hier niet dramatisch uit, maar het is echt een behoorlijk gat. Was me al tijden niet overkomen
[ afbeelding ]
Klinkt leuk, zo'n kindquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:05 schreef freecell het volgende:
De mama is er afIs ze erg blij mee.
Hij krijgt nu hyper-hypo allergene flesvoeding. De normale hypo allergene kon hij ook niet tegen. Maar wat hij nu krijgt stinkt verschrikkelijkMaarja, hij drinkt het
Da's niet handigquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:44 schreef Isabeau het volgende:
M'n ouders bellen altijd zo'n beetje op het drukste moment op mijn werk en ik krijg ze bijna niet van de telefoon. Zooooo storend. En maar persoonlijke dingen zeggen en vragen. IK ZIT OP MIJN WERK. Ga hier verdorie toch niet over de criminele vriendjes van mijn neefjes en de ongelukkige liefde van mijn broer en de gezondheidsproblemen van mijn ouders praten
Ja, da's anders, jullie zijn geen collega'squote:
als hij zo slim was, was hij geen beveiligerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, Tezz en hoe triest en zwaar de situatie rond jou ook is momenteel, het leven gaat ook 'gewoon' door. Ik heb nog een paar keer aan je gedacht vandaag, hoopte dat je een beetje kon slapen en het is fijn om te lezen dat je inderdaad wat hebt geslapen![]()
De beveiliger van vannacht is een beetje een betweter en ik ben héél vervelend als ik zeker weet dat ik gelijk hebDus heb al een aantal keer bewijs opgezocht voor mijn gelijk, de arme jongen. En dan nòg protesteren. Bijv. dat levenslang in Nederland levenslang is. Niet max. 30 jaar, nee, levenslang. Hij bleef bij hoog en bij laag beweren dat het max. 30 jaar was *zucht* Hij had zelfs twijfels bij *tromgeroffel* het Wetboek van Strafrecht. Ja, als je dat al niet eens gelooft dan weet ik het ook niet meer
(Art. 10 lid 1 van het Wetboek van Strafrecht bepaalt dat de gevangenisstraf levenslang of tijdelijk is. Een tijdelijke gevangenisstraf kan in geen geval de tijd van dertig jaren te boven gaan, aldus art 10 lid 4 Sr.)
Dan vind ik jou een onbeschofte onbeleefde zak met weinig geduld. Jij hebt t toch ook ooit moeten leren?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ga altijd plakken bij een lesauto.
gut wat flauw.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ga altijd plakken bij een lesauto.
Muppets!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:37 schreef cybermans het volgende:
goede morgen mensen
Rijles 2 ging ook weer goed, en natuurlijk al de erste agressie in het verkeer meegemaakt. Ik reed over een serie rotondes (wat een kut dingen) en dat ging natuurlijk niet geweldig. Een knakker heeft een heel stuk achter me gereden en toen die bij een stoplicht moesten wachten stond die dus naast me. Heel druk en agressief te gebaren en te schreeuwen (hoor je ook zo lekker), me rij instructeur deed alleen maar zijn duimen omhoog. Weer een lekker kansloos figuur, was dan ook wel een glazenwasser dus waarschijnlijk volledig ontdaan van enig logisch nadenken want anders zou die de L op het dak wel hebben gesnapt. Vanmiddag om 13.00 gaan we weer en dan pas woensdag weerHeb er zin in!
Om jullie alvast een leuk deuntje te geven voor vandaag:
Ik zie niks hier op mijn werkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenLekker weertje hier
Ik hoop dat dat nog een paar dagen zo blijft
heb altijd van die bumperklevers voor me zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En bumperklevers? Of mensen die dat doen bij lesauto's?
storend is dat he?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heb altijd van die bumperklevers voor me zitten
Ik lach mezelf uit, want ik kan er geen fuck van.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gut wat flauw.
Ik mopper wel eens op ze maar goed, iedereen moet ergens beginnen toch?
Of lach jij ook mensen uit die beginnen met een sport die jij al jaren doet en hopefully goed kan?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:05 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag!
Het zonnetje schijnt weer in Bloemendaal.
Een rode?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Weet er hier iemand wat ik met een snapper kan doen en hoe ik het visje moet bereiden?
Yepz een rode. Vond het visje er zo mooi uitzien, dacht: die moet ik hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Een rode?
Dat is een soort zeebaarsje.
Kan je mooi, gefileerd met huid eraan, op de huid bakken.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Weer een week Milou-loos![]()
Ze was vanochtend zoooo lief, ik vroeg haar of Frederique haar vriendinnetje was.
Nou dat was ze dus ook, en toen vroeg ik of Christel ook haar vriendinnetje was, en jawel hoor.
En toen ik haar vroeg wie ze het allerlallerallerliefste vond antwoordde ze: MAMA!![]()
Eerder deze week bij de Turk: Mevrouw kan ik u helpen?
Milou boos: Isse niette mevrouw, isse mama joh!
En daar kon hij het mee doen
Same her. Ik wil al een uur naar huis.quote:
Hey, zie dat je ook in Delft woontquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
Nog een uurtje en dan smeer ik hem weer van kantoorWat een werktijden soms
wat een strafquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga vanavond wéér naar de Ethiopier.
Ja, je moet daar verplicht met je handen eten.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, je moet daar verplicht met je handen eten.En bier serveren ze in kokosnoten, de barbaren.
Nee en ik krijg ook geen speelgoed.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zeggen ze wel meneer tegen je?
Toch wel vuurwerk bij je ijs he ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee en ik krijg ook geen speelgoed.
waar ben je?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
Hé MK, kom je vanavond eten?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gewoon thuis. Nou ja, nu nog op m'n werk. Druk
Met de trein? Haal ik je op van 't stationquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hoe dacht je dat ik in Leuven zou moeten komen
je bent niet goed bij je paaseiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met de trein? Haal ik je op van 't station
Ah joh, je bent er sneller dan in Zwollequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
je bent niet goed bij je paasei
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
MK ik moest bij je Lourdes verhaal meteen aan Little Britain denken. Erg grappig, maar ik kan me wel voorstellen dat je er genoeg van hebt. Benieuwd wat de zweefteef er van te zeggen heeft.
Vertel eens, zocht net op ov-reisinformatie, maar die herkennen leuven niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah joh, je bent er sneller dan in Zwolle![]()
Bweuh, ik ben moe johEven tot 3 uur doorwerken, daar ben ik dus gewoon te oud voor
ik moet morgen werken, én ik krijg logé's. Dus dat is een neequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vertel eens, zocht net op ov-reisinformatie, maar die herkennen leuven niet.
Hoe gaat de rit vanaf Dordt naar jou?
Ben je morgen miss thuis?
Wij zouden eik niks doen, maar miss als ik vriendlief schattig aankijk we mogelijk naar Leuven zouden kunnen gaan
Ohhh dat valt best mee nogquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik moet morgen werken, én ik krijg logé's. Dus dat is een nee
Van Dordt naar Leuven is easy; je stapt op de internationale trein naar Brussel. Op Mechelen of Brussel-Noord stap je over naar Leuven.
Is iets meer dan anderhalf uur reizen, denk ik.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:56 schreef golfer het volgende:
Dan is Bloemendaal toch dichterbij, maar ik heb, behalve mijn goddelijke lichaam, alleen een eenpersoonsmaaltijd in de aanbieding voor MK.
Ik weet het niet uit mijn hoofd... Euro of 30 voor een retourtje?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh dat valt best mee nogEn wat kost een treinkaartje ongeveer?
zo weinig? kan ik me haast niet voorstellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het niet uit mijn hoofd... Euro of 30 voor een retourtje?
We kunnen wel een keer op zaterdag in Antwerpen afspreken?
ik geloof dat dat met kortingskaart is! Maar ik weet het eigenlijk niet. Mss eens op NS-hiSpeed kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zo weinig? kan ik me haast niet voorstellen![]()
leuk idee!
als ik van de week op het station ben vraag ik het wel evenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik geloof dat dat met kortingskaart is! Maar ik weet het eigenlijk niet. Mss eens op NS-hiSpeed kijken.
Ik denk dat wij volgend weekend naar Gent of Brugge gaan, als het zulk mooi weer blijftEerste weekend van april wil ik nog een nachtje naar Parijs, da's maar twee uur met de trein vanaf hier
Ik ga je lekker elk half uur bellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:04 schreef golfer het volgende:
Heerlijk, ongestoord, mijn sportjes kijken.
Alleen kijken of ook lezen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:40 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes! Ik zag het pakje met je boekje net in mijn brievenbus liggenVanavond 's naar kijken
Yepz, omdat ik een superweek heb gehad en bergen werk heb verzetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Is de bar al open KloddertjeHier nog niet
Maar dat ga ik straks wel goedmaken![]()
Die lourdes klinkt idd naar dat mens van Little Britain
Dat ie maar goed verzorgd mag worden. Is geen bedreigende complicatie, toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Weer met papa in het ziekenhuis. Ontsteking op de wond en koorts. Kut.
Psies. Een goed boek moet je koesterenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Eerst kijken, nog eens bekijken, aaien, wegleggen, naar kijken, nog eens naar kijken en dan pas openslaan
Dan elke dag een bladzijde voor het slapen gaan
Als het bij een gewone oppervlakkige ontsteking blijft wel. Als het een sepsis is, is het goed kut.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
Dat ie maar goed verzorgd mag worden. Is geen bedreigende complicatie, toch?
eerst bloedkweek. Dan verder. We zijn er net.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, wat rot! Wat gaan ze doen, antibiotica?
Hm.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als het bij een gewone oppervlakkige ontsteking blijft wel. Als het een sepsis is, is het goed kut.
Wanneer krijg je de uitslag van de bloedkweek?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
eerst bloedkweek. Dan verder. We zijn er net.
Lekker wijntje erbij?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo! en nu weer allenig voor de rest van de avond![]()
Jullie hebben echt geen mini-terras! En zo goed gezellig te maken, ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker wijntje erbij?![]()
Ik wil ook nog 's leuke plantjes en meubeltjes op ons mini-terrasje. Maar daar heb ik nog geen tijd voor, of geen zin in
Ik ga vanavond doodsaai met de Mr op de bank Sopranos kijken en whisky drinken. Nou ja, hij een trappistje, denk ik. Hoezo burgerlijk![]()
*kuch...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
daarna een pot thee zetten met een glaasje Pastis erbij
Over een aantal dagen. Pap is net weg voor de scan. Gewone bloeduitslag kan ieder moment binnen komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Wanneer krijg je de uitslag van de bloedkweek?
keej dan...heftig allemaal hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Over een aantal dagen. Pap is net weg voor de scan. Gewone bloeduitslag kan ieder moment binnen komen.
En weet je met die gewone bloeduitslag dan genoeg, of blijft er dan onzekerheid? (ben een medische noob..) lijkt me vreselijk als je dan zo lang moet wachten..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Over een aantal dagen. Pap is net weg voor de scan. Gewone bloeduitslag kan ieder moment binnen komen.
Volgens mij kunnen we dan niet, verjaardag van een tante van cnk en hij wilde zo graag dat ik meeging.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:34 schreef ColdFeet het volgende:
Oh MK, ik denk dat wij volgend weekend naar Brugge gaan, collega bood net aan dat we in zijn appartement mogen, hij is er niet. Kom je dan evt zaterdag die kant op, ofzo?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
En Sonnie, je bent bijna jarig!
De bloedkweek geeft meer info dan de gewone bloeduitslag. Maar wat daar uit is gekomen, hebben we nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
En weet je met die gewone bloeduitslag dan genoeg, of blijft er dan onzekerheid? (ben een medische noob..) lijkt me vreselijk als je dan zo lang moet wachten..
doe dan wel je twitter in je profielquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
WTF![]()
Maar ik ben weg @ Ethiopier. Ik Twitter er wel over.
Goed dat ze hem even onder controle houden, denk ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Papa wordt opgenomen. In ieder geval dit weekend. Zucht.
Naar mijn idee is Steer nog steeds mannelijk!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
Cybermans![]()
Hoe kwam je daar dan weer terecht?
Gut. Nu vraag ik me af of Steer sneller afgestudeerd zou zijn als hij zich aansloot bij de stichting
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Papa wordt opgenomen. In ieder geval dit weekend. Zucht.
kom gezellig hierheen. moet alleen morgen om 9u op Nyenrode zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:06 schreef Isabeau het volgende:
ey, Lein
En ik ben vanavond alleen en heb d'r geen zin in
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:17 schreef cybermans het volgende:
WTH krijg net de link door: http://www.daphnefoundation.demon.nl/nl/![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:17 schreef cybermans het volgende:
WTH krijg net de link door: http://www.daphnefoundation.demon.nl/nl/![]()
![]()
HIer ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik heb echt hardop gelachen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik win: ik schenk mezelf een Highland Park in
En over die site: als je klikt op 'het is niets voor mij', kom je op de site van Libelle
Hier rode Cabernet Sauvignonquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
HIer ook
Tijd voor een Chardonnay uit ZAF.
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
waar woon je?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:18 schreef cybermans het volgende:
Zo voor me zondag toetje ga ik een sachertorte maken... heb wel een aantal mensen nodig om het op te eten
Succes...wel een foto posten hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:18 schreef cybermans het volgende:
Zo voor me zondag toetje ga ik een sachertorte maken... heb wel een aantal mensen nodig om het op te eten
daar moest ik ook zo om lachen en helemaal met het verhaal erbij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
En over die site: als je klikt op 'het is niets voor mij', kom je op de site van Libelle
Oh en er is niemand behalve ik thuisquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Heeft er iemand zin in een last minute binge drinking festijn?Ik heb drank
Als je goed tegen weerloze, jankende vrouwen kan, is dit je kans
Alleen ikke en PdeHoog blijkbaarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:30 schreef cybermans het volgende:
Afgelopen weekned was ik nog in Delft (bij me ouders)... woont daar half cul ofzo
Lein toch, zorg wel een beetje goed voor jezelf lieverdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Heeft er iemand zin in een last minute binge drinking festijn?Ik heb drank
Als je goed tegen weerloze, jankende vrouwen kan, is dit je kans
Ja joh! Ik heb vandaag nog vruchtensap en veul groenten op! Daar kan makkelijk nog vloeibaar brood (aka BIER) bijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Lein toch, zorg wel een beetje goed voor jezelf lieverd
jij drinkt dus hele brooden wegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja joh! Ik heb vandaag nog vruchtensap en veul groenten op! Daar kan makkelijk nog vloeibaar brood (aka BIER) bij
He wat jammer.. Mijn uitlaat is nog stuk anders leek het me wel een leuk ritje..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh en er is niemand behalve ik thuis
Ik wil niet slapenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:36 schreef golfer het volgende:
Leintje toch.
Ga proberen wat te slapen, meissie.
Hoe'st met de Z3?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:38 schreef kres het volgende:
[..]
He wat jammer.. Mijn uitlaat is nog stuk anders leek het me wel een leuk ritje..
Hij gaat terug naar de eigenaar morgen... Hij heeft hem de volgende week nodig.... Moet wat onderdelen zoeken...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe'st met de Z3?
Ik heb zondag de eerste toertocht van het nieuwe 'cabrioseizoen' met de SLK.
* freecell duwt Lein haar bed in. Dekentje, kussen.... zoquote:
Ik heb een knuffelbeestquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:48 schreef freecell het volgende:
* freecell duwt Lein haar bed in. Dekentje, kussen.... zo![]()
(ik wilde zeggen, speentje, knuffeltje. beroepsdeformatie)
En Golfer: had je haar al thuis verwacht dan?
Ah lieverd toch... Glkkg is er dan nog FOK!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft, ik heb echt even een klote avond. De kapper was er. Part time kapper en fulltime psycholoog. Die prikte eventjes in één keer lekker door mn muurtje heen dus nu voel ik me echt even labiel. En kaas heeft een wedstrijd dus daar kan ik ook ff niet terecht. *zucht*
We all are.... We all are....quote:
Kresquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:38 schreef kres het volgende:
[..]
He wat jammer.. Mijn uitlaat is nog stuk anders leek het me wel een leuk ritje..
Vertel ? Die beste dude was niet zo happy denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kres![]()
Kres heeft gister samen met mij een goede daad verricht, en hij weet nieteens hoe goed die daad voor mij heeft uitgepakt
In de buurt van de Papsouwselaan in de flat achter het Snookercentrumquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maarreh...waar woon je ergens in Delft? Ga je weleens naar de kroeg daar endezo?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:00 schreef kres het volgende:
Vertel ? Die beste dude was niet zo happy denk ik
Hij was gelijk naar huis gegaan voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:00 schreef kres het volgende:
[..]
Vertel ? Die beste dude was niet zo happy denk ik
lijkt mij van wel.... pffft ik zou daar niet willen wonen geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
Ha, ik ken wel wat mensen die in die buurt wonen, maar ik geloof niet dat ik jou ooit heb gezien, P.
Bosboom-Toussaintplein?
Bosboom-Toussaintplein is een flat naar achterquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
Ha, ik ken wel wat mensen die in die buurt wonen, maar ik geloof niet dat ik jou ooit heb gezien, P.
Bosboom-Toussaintplein?
Ik heb een SLK.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:47 schreef kres het volgende:
Jij hebt een SLK of ga je met iemand mee..?
Als ik het goed heb begrepen van mensen is de flat waar ik woon toch een van de bestequote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
lijkt mij van wel.... pffft ik zou daar niet willen wonen geloof ik
Hm, ik weet zo niet welke flat je bedoelt, het is al een tijdje geleden dat ik er voor het laatst was. Een vriendin van mij woonde daar ergens, DaCostastraat ofzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bosboom-Toussaintplein is een flat naar achterDaar kijk ik op uit
Mijn flat kijkt aan de voorkant direct uit op het Delfland-plein en richting de Papsouwselaan. Aan de achterkant kijk ik richting BBT.
Beeb als je morgen afleiding nodig hebt mag je ook hierheen komen, je bent van harte welkom.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik mn blikje bier leeg heb, ga ik ook slapen denk ik. Ik mis gewoon nu even iemand om bij te huilen... Maar MeMo vrolijkt me wat op en leid me afDat mag ook wat waard zijn toch?
ik vind vooral de buurt kut.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen van mensen is de flat waar ik woon toch een van de besteHoe verder richting de Kruithuisweg, hoe erger het wordt
Ach, ik vind het niet onplezierig wonen. Het kan altijd mooier en duurder en groter, maar ik ben in mijn eentje en redelijk tevreden
Morgen ga ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Beeb als je morgen afleiding nodig hebt mag je ook hierheen komen, je bent van harte welkom.
Yeuhhh en we hebben weer een ster-fanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb een SLK.Zie fobo, of linkje in sig
Wat voor hoerensloep heeft ie gekocht?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb 10x niks met auto's, maar vriendlief heeft vorige week een echte porno-bak gekocht.
Ik vind er niet zoveel aan, behalve dat ik het ding ordi vind, maar hij is als een klein jongetje zo blij, en dat vind ik dan wel weer schattig
Hendrik Tollensstraatquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hm, ik weet zo niet welke flat je bedoelt, het is al een tijdje geleden dat ik er voor het laatst was.
Mwjah...daar heb ik dus weinig last van gelukkigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik vind vooral de buurt kut.
Woon zelf ook in een kutflat, maar het is minder massaal als die flats daar en de buurt is zoveel leuker en beter en daar durf ik 's avonds ook nog in mijn eentje te lopen
Leuk kleurtje.....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb een SLK.Zie fobo, of linkje in sig
Keej goezzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Morgen ga ik
- Naar de sportschool (als ik de moed kan verzamelen)
- Naar de verjaardag van vriendinnetje kleine Lein
- Naar Kaas
Morgen zit ik goed dus
ik pm het wel ffquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voor hoerensloep heeft ie gekocht?
Maar da's toch gewoon boven het snooker palace? Een andere vriendin van me heeft daar nog een tijdje gewoond.quote:
Dikke kans dat ik maandag ff langs wil wippen babe... Wees dus gewaarschuwdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Keej goezzo.
Vanaf maandag ben ik weer in Delft, dus als je dan even wegwilt, ik ben gewoon thuis. Schroom neit om even te bellen als je het nodig hebt.
Dat zei ik tochquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar da's toch gewoon boven het snooker palace?
Geloof ik direct. Heel vroeger ben ik daar wel eens binnen geweest.quote:Ik heb een tijd op Torenhove gewerkt, leuk uitzicht hadden we daar
Nog niet geboekt doordat ons hoofd er niet echt naar stond, maar ik twijfel ernstig nu of ik stiekum toch neit naar londen wil.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:27 schreef ColdFeet het volgende:
MK, wanneer ga je nou naar Madrid? Het was Madrid toch, niet Barcelona?
Je bent van harte welkom meisquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dikke kans dat ik maandag ff langs wil wippen babe... Wees dus gewaarschuwd
Londen ben ik dus nog nooit geweestquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog niet geboekt doordat ons hoofd er niet echt naar stond, maar ik twijfel ernstig nu of ik stiekum toch neit naar londen wil.
Ik wil musicals zien eik. En wel die van Queen
Ik ben nu 3x in Londen geweest. Geweldige stad vind ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog niet geboekt doordat ons hoofd er niet echt naar stond, maar ik twijfel ernstig nu of ik stiekum toch neit naar londen wil.
Ik ben 1x in Londen geweest eerder, maar ik wilde nu een stad uitkiezen waar ik nog nooit was geweest eik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben nu 3x in Londen geweest. Geweldige stad vind ikVooral die grote parken daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |