je weet wel wat ik bedoel, gewoon een php forum op een apache webserver die dmv een browser is te benaderen.quote:
Dat is kut.. Hebben we ook al veel te veel van, ftr, fta, usenext en ga maar door.. FTD is een prima programma, tenminste geen forum waar je eerst iets moet posten voor je de bestandsnaam kunt zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:08 schreef ikJur het volgende:
[..]
je weet wel wat ik bedoel, gewoon een php forum op een apache webserver die dmv een browser is te benaderen.
dat is ook gay ja, posten voordat je mag zien waar het spul staat. Maar dat is ook het enige wat relaxed is bij FTD. En dan nog, dat alles kan op exact dezelfde manier zonder het updaten (quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:21 schreef GieJay het volgende:
[..]
Dat is kut.. Hebben we ook al veel te veel van, ftr, fta, usenext en ga maar door.. FTD is een prima programma, tenminste geen forum waar je eerst iets moet posten voor je de bestandsnaam kunt zienAlleen die moderators zijn verwende kleuters van 13
heb je wel de juiste versie? Als ik ftd hier update krijg ik netjes een melding van watchdogquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:35 schreef Beach het volgende:
FTD watchdog werkt niet met de nieuwste ftd
Ja zeker.quote:
format c:/quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:45 schreef Sorella het volgende:
Net watchdog geinstalleerd en ik zie weer nzb knoppies dus allemaal ff doen en niet meer tutten
Mijn probleem is veel erger, mijn alt binz start niet meer automatisch op als ik create nzb doe![]()
iemand een idee ? en ik zie ook geen openen met venstertje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |